quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat je weet dat Anderson een voetballer van man utd is...
Lindegard ken ik wel maar voor de rest ken ik geen Scandinavische voetballers bij Man United ervan uitgaande dat Anderson een Scandinavier is met zo'n naam.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat je weet dat Anderson een voetballer van man utd is...
serious ?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lindegard ken ik wel maar voor de rest ken ik geen Scandinavische voetballers bij Man United ervan uitgaande dat Anderson een Scandinavier is met zo'n naam.
Wel leuk gezegd hoor, maar als jij geen spelers om je heen hebt staan die op de goede plek vrij gaan staan kun je die bal niet afgeven als Xavi zijnde en wordt je gewoon murw gebeukt.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alsof er in Spanje geen ploegen zijn die heel fysiek spelen? Je gebrek aan fysiek moet je opvangen door techniek.
Nani en Anderson? Die kwamen toen met z'n 2en binnen appel. Dat weet je toch nog wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lindegard ken ik wel maar voor de rest ken ik geen Scandinavische voetballers bij Man United ervan uitgaande dat Anderson een Scandinavier is met zo'n naam.
ik weet niet of hij trolltquote:Op maandag 27 februari 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nani en Anderson? Die kwamen toen met z'n 2en binnen appel. Dat weet je toch nog wel?
Zijn meer lopende spelers en je kunt ze totaal niet vergelijken in mijn ogen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
troll
[..]
Klopt. Maar ook die moeten het hebben van techniek.. en zijn fysiek 0,0.
dat het al mislukt tegen excelsior zegt al genoegquote:Op maandag 27 februari 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
kijk, Eriksen kan echt wel wat, maar hij moet sterker worden, slimmer gaan spelen en niet denken dat ie zoveel beter is dan alles en iedereen die hij tegenkomt.
Gisteren was het toch gewoon drama de hele tijd? Hij dribbelt op 2 verdedigers van Excelsior af met de bal, en probeert er op techniek zich er doorheen te frummelen. Ok, dat mag je best een keer proberen, maar na 3-4 keer moet je toch inzien dat het niet werkt?
Maar niet alleen hij trouwens, waarom maakt er bij Ajax niemand meer een actie? Ze dribbelen naar voren, komen een tegenstander tegen en spelen maar weer achteruit.
Er was gisteren zelfs een aanval van Ajax die bij de 16 uitkwam, en binnen 3 passes waren we weer bij Vermeer! Ik dacht echt dat ik naar Bal op het Dak F4 zat te kijken.
Precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat het al mislukt tegen excelsior zegt al genoeg
Ik niet. Ik vind het niet om te lachen dat iemand die zo beperkt speelt gezien wordt als het beste dat Ajax heeft, ik vind dat om te janken.quote:
Ik moest wel lachen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het niet om te lachen dat iemand die zo beperkt speelt gezien wordt als het beste dat Ajax heeft, ik vind dat om te janken.
Ja, goede vergelijking.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Guidetti faalde tegen RKC.... hij kan er niks van, volgend jaar spelend in de JL.
Waarom betrek je Guidetti hier nu vanuit het niets in?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Guidetti faalde tegen RKC.... hij kan er niks van, volgend jaar spelend in de JL.
Eriksen is geen spits, en hoeft het daarom ook niet te hebben van doelpuntenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, goede vergelijking.
Guidetti neemt zijn team op sleeptouw en maakt in 1 seizoen al meerdere hattricks..... Wat heeft eriksen precies gedaan op wat assists na?
Assists zijn belangrijk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij moet eens echt beslissend gaan worden, hij is gewoon stil komen te staan in zijn ontwikkeling.
Zodat je kan zien dat een slechte wedstrijd niet veel zegt.. het zijn allebei jonge spelers die heel afwisselend zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom betrek je Guidetti hier nu vanuit het niets in?
Bak-ken vol idd.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen is geen spits, en hoeft het daarom ook niet te hebben van doelpuntenwel van assists, en dat doet hij.
en duels verliezen en slappe schoten op doel etcquote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen is geen spits, en hoeft het daarom ook niet te hebben van doelpuntenwel van assists, en dat doet hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |