Hopen dat hij snel z'n debuut maakt dan..quote:Op maandag 27 februari 2012 12:22 schreef 16meter het volgende:
Eriksson is de grootste talent van Ajax sinds Sneijder!!!!!1
nou nou het is wat!!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je een erg korte termijn geheugen. 15 seconde voor de assist waar wel een doelpunt uit kwam gaf hij ook al de voorzet waarop Ebecilio zo knap mistte.
Klopt.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, ik vind gewoon dat hij veels te nonchalant en vrijblijvend speelt. Hij loopt doodleuk op 2 verdedigers af met een attitude van "ik ben Messi-2, ik loop daar zo doorheen" om vervolgens keer op keer kinderlijk balverlies te lijden, en niet 1 keer, meerdere keren per wedstrijd.
Hij vindt zichzelf blijkbaar zo goed dat ie dat blijft proberen.
Nee, niets prima. Dat "we" daar al tevreden mee zijn geeft het dieptrieste niveau aan. 2 leuke steekpassjes zijn best leuk hoor, maar is gewoon niet voldoende voor het nieuwe wonderkind, de messias, het grootste talent in 10 jaar etc etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maar toch laat hij elke wedstrijd weer zien dat hij met een steekpassje een wedstrijd kan beslissen. Prima dus.
Jawelquote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niets prima. Dat "we" daar al tevreden mee zijn geeft het dieptrieste niveau aan. 2 leuke steekpassjes zijn best leuk hoor, maar is gewoon niet voldoende voor het nieuwe wonderkind, de messias, het grootste talent in 10 jaar etc etc.
vroegah mochten zulke spelers gewoon verrekken in het 2de elftalquote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niets prima. Dat "we" daar al tevreden mee zijn geeft het dieptrieste niveau aan. 2 leuke steekpassjes zijn best leuk hoor, maar is gewoon niet voldoende voor het nieuwe wonderkind, de messias, het grootste talent in 10 jaar etc etc.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, ik vind gewoon dat hij veels te nonchalant en vrijblijvend speelt. Hij loopt doodleuk op 2 verdedigers af met een attitude van "ik ben Messi-2, ik loop daar zo doorheen" om vervolgens keer op keer kinderlijk balverlies te lijden, en niet 1 keer, meerdere keren per wedstrijd.
Hij vindt zichzelf blijkbaar zo goed dat ie dat blijft proberen.
HeatWave.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast wat loop je te bazelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap niet dat Man United Eriksen nog niet heeft aangetrokken eerlijk gezegd. Ze zeggen zelf hem al langer te scouten, maar als je de "creatieve" spelers op dat middenveld ziet is Eriksen in mijn optiek al verder.
Eriksen is dus verder als Giggs ?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap niet dat Man United Eriksen nog niet heeft aangetrokken eerlijk gezegd. Ze zeggen zelf hem al langer te scouten, maar als je de "creatieve" spelers op dat middenveld ziet is Eriksen in mijn optiek al verder.
Ze zijn nog aan het twijfelen, want Barcelona wil Xavi kwijt omdat hij te blessuregevoelig is. Dus als Man U voor Xavi kiest, dan zal Eriksen naar Barca gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
In leeftijd is Giggs verder.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eriksen is dus verder als Giggs ?
Giggs met Eriksen vergelijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eriksen is dus verder als Giggs ?
Eriksen heeft zelf aangegeven liever naar Spanje te vertrekken maar dat zou ik jammer vinden want dan zie ik deze geweldenaar vrij weinig meer spelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het twijfelen, want Barcelona wil Xavi kwijt omdat hij te blessuregevoelig is. Dus als Man U voor Xavi kiest, dan zal Eriksen naar Barca gaan.
Ik vind Anderson zelfs beter dan Eriksen . Bij Utd willen ze geen spelers die elk duel die ze aangaan verliezen (in de Eredivisie, in de Pl word die gewoon platgewalst) . ik denk dat hij daar nooit tot een assist of wat dan ook gaat komenquote:
Zo'n Xavi heeft helemaal niks te zoeken in de PL. Sneeuwt daar onder in het fysieke geweld. (Even aannemende dat je het serieus bedoelde)quote:Op maandag 27 februari 2012 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het twijfelen, want Barcelona wil Xavi kwijt omdat hij te blessuregevoelig is. Dus als Man U voor Xavi kiest, dan zal Eriksen naar Barca gaan.
Wat loop je te trollen dan? Anderson is een fucking darter..quote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vind Anderson zelfs beter dan Eriksen . Bij Utd willen ze geen spelers die elk duel die ze aangaan verliezen . ik denk dat hij daar nooit tot een assist of wat dan ook gaat komen
Alsof er in Spanje geen ploegen zijn die heel fysiek spelen? Je gebrek aan fysiek moet je opvangen door techniek.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Xavi heeft helemaal niks te zoeken in de PL. Sneeuwt daar onder in het fysieke geweld. (Even aannemende dat je het serieus bedoelde)
Zie Modric ... of Silva ...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Xavi heeft helemaal niks te zoeken in de PL. Sneeuwt daar onder in het fysieke geweld. (Even aannemende dat je het serieus bedoelde)
ik hoop van harte dat je weet dat Anderson een voetballer van man utd is...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat loop je te trollen dan? Anderson is een fucking darter..
Gaan we ook al darters en voetballers vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |