uhuh, precies zo jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo trollen? Ik zeg alleen dat Eriksen niet aan het verwachtingspatroon kan voldoen en gelijk krijg ik de hele 020-battieboy-clan over me heen.
Ik zeg niet dat zijn argument klopt, ik leg alleen aan kapiteintje uit waarom het wel een relevant argument was.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
assists vriend. en de eredivisie was van een beter niveau toen
Je hebt het none stop over paar assistjes en 'dat doet hij dan ook handen vol' etc.quote:
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Dat Sneijder en vd Vaart niet veel scoorden maakt Eriksen nog geen betere voetballer. Of hij dat niveau ooit haalt moet nog maar blijken. Je gaat zelf de mist in met deze redenatie en niet wij.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zal ik het je toch uitleggen aangezien je het niet echt snapt. Vincerusso zegt dat zo'n bepalend toptalent al veel meer had moeten scoren dan die 13 goals, Jordi toont met zijn post dan weer aan dat andere bepalende toptalenten zoals Sneijder en Vd vaart in betere teams minder scoorde, dus dat het argument van Vincerusso onzin was.
Battieboy gebruikenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo trollen? Ik zeg alleen dat Eriksen niet aan het verwachtingspatroon kan voldoen en gelijk krijg ik de hele 020-battieboy-clan over me heen.
Ben je nou echt zo simpel of doe je alleen alsof?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Dat Sneijder en vd Vaart niet veel scoorden maakt Eriksen nog geen betere voetballer. Of hij dat niveau ooit haalt moet nog maar blijken. Je gaat zelf de mist in met deze redenatie en niet wij.
Heb je gelijk in. Het is in ieder geval geen Europees toptalent, alleen wel veel bepalender en waardevoller voor het team als je het mij vraagt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch dat Clasie nog niet echt in de belangstelling staat, hij moet even een ander podium hebben dan de eredivisie om zich te bewijzen. Misschien volgend jaar in de Europa League of in een oefeninterland zoals Eriksen.
Tegen Man United toonde Blind anders aan de potentie te hebben het Nederlands Elftal te halen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Battieboy gebruiken![]()
![]()
Je moet ook binnen komen met hoe slecht Blind is en Egocilio, dan krijg je wat credits..
Dus eerst moet z'n rendement omhoog, maar als er dan aangetoond wordt dat zijn rendement oké is, is dat ineens niet meer van belang.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Dat Sneijder en vd Vaart niet veel scoorden maakt Eriksen nog geen betere voetballer. Of hij dat niveau ooit haalt moet nog maar blijken. Je gaat zelf de mist in met deze redenatie en niet wij.
Dit, Nederland lijkt steeds meer op America.. alles hypen.. druk wordt immens groot op die jongen en hij speelt al in een zwak functionerend team, plus misschien zou hij ook wat meer rust moeten krijgen.. hij is nog jong en wordt nu al van verwacht door vele dat hij het team moet dragen..quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
verschil is ook gewoon dat Clasie niet elke week met zijn kop op de VI de hemel ingeprezen is als echt de allerbeste speler die we hier ooit gehad hebben in Nederland.
Maar dat is het niet! In welke zin is dat een relevant argument dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zijn argument klopt, ik leg alleen aan kapiteintje uit waarom het wel een relevant argument was.
Doen ze bij de G-tjes ook al aan WK's?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Man United toonde Blind anders aan de potentie te hebben het Nederlands Elftal te halen.
Niet waar. Je moet me geen woorden aansmeren die ik nooit heb gebezigd.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het none stop over paar assistjes en 'dat doet hij dan ook handen vol' etc.(Overigens heeft hij bijna 3 handen vol assists gegeven)
Ik zit hier niet om credits te vergaren. Er waren ook gewoon wat Ajax-supporters die hetzelfde standpunt hadden, maar die zijn gevlucht voor deze discussie zonder einde.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Battieboy gebruiken![]()
![]()
Je moet ook binnen komen met hoe slecht Blind is en Egocilio, dan krijg je wat credits..
Deels wel mee eens jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit, Nederland lijkt steeds meer op America.. alles hypen.. druk wordt immens groot op die jongen en hij speelt al in een zwak functionerend team, plus misschien zou hij ook wat meer rust moeten krijgen.. hij is nog jong en wordt nu al van verwacht door vele dat hij het team moet dragen..
Net als bij PSV, dat mist Ajax ook.. je moet een aantal talenten hebben naast routiniers op het veld, die mannen moeten het spel dragen.
Ok dan niet ga je posts ook niet doorlezen en quotes terughalen misschien heb ik ongelijk al betwijfel ik het toch wel heel erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet waar. Je moet me geen woorden aansmeren die ik nooit heb gebezigd.
Pieters valt in en Schaken geeft ineens 2x goed voor. Nee... die Daley komt er welquote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze bij de G-tjes ook al aan WK's?
Leg mij dan eens uit hoe dat argument: 'Sneijder en Van der Vaart scoorden 8 jaar geleden net zoveel als Eriksen.' ook maar iets zegt over de kwaliteiten van Eriksen op dit moment?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel of doe je alleen alsof?
Sinds wanneer is dat rendement ok? Niemand zegt dat hier hoor? Hij scoort gewoon veel te weinig om het een Europees toptalent te kunnen noemen. Daarnaast is hij totaal niet dwingend aanwezig in het veld en loopt hij erbij als een gearriveerde vedette door die onzin die Eriksen-adepten zoals jullie constant verkondigen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus eerst moet z'n rendement omhoog, maar als er dan aangetoond wordt dat zijn rendement oké is, is dat ineens niet meer van belang.
HIJ HEEFT DE MEESTE ASSISTS IN DE EREDIVISIE.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat rendement ok? Niemand zegt dat hier hoor? Hij scoort gewoon veel te weinig om het een Europees toptalent te kunnen noemen. Daarnaast is hij totaal niet dwingend aanwezig in het veld en loopt hij erbij als een gearriveerde vedette door die onzin die Eriksen-adepten zoals jullie constant verkondigen.
Als je daar geen zin in hebt moet je ook niet van die domme dingen roepen en gewoon niet reageren.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan niet ga je posts ook niet doorlezen en quotes terughalen misschien heb ik ongelijk al betwijfel ik het toch wel heel erg.
quote:Pieters valt in en Schaken geeft ineens 2x goed voor. Nee... die Daley komt er wel
Het is andersom gegaan deze discussie, zoals je terug kan lezen. Vincerusso geeft aan dat een toptalent op deze leeftijd op zijn minst voor 20 doelpunten moet zorgen in een seizoen als speler op zo'n positie. Anders kan je niet slagen bij een topclub.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is het niet! In welke zin is dat een relevant argument dan?
Zal ik het even vertalen naar een andere situatie om aan te tonen hoe vreemd dat argument is?
Littlerabbit speelde in 2003 bij VV Schubbekutterveen en scoorde daar 5 goals en gaf 10 assists. Littlerabbit werd later een bepalende speler bij Inter Milan.
Nubreektmijnklomp speelde in 2012 bij VV Schubbekutterveen en scoorde daar ook 5 goals en gaf 10 assists. Het kan dan ook niet anders dan dat Nubreektmijnklomp van dezelfde klasse blijkt te zijn als Littlerabbit.
Zie je hoe debiel dat argument is?
Het ging helemaal niet over die vergelijken, godallemachtig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit hoe dat argument: 'Sneijder en Van der Vaart scoorden 8 jaar geleden net zoveel als Eriksen.' ook maar iets zegt over de kwaliteiten van Eriksen op dit moment?
Dus? We hebben het hier over een vermeend Europees toptalent die bij een topclub in Nederland speelt. Groot kans dat een middenvelder van Ajax de meeste assists in de Eredivisie heeft of niet? Of moeten we daar ineens zo bijzonder over gaan doen? Als hij nu eens wat belangrijker voor het team zou worden zou ik je nog snappen, maar los van z'n assists brengt Eriksen vrij weinig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HIJ HEEFT DE MEESTE ASSISTS IN DE EREDIVISIE.
Dan lijkt mij dat zijn rendement oké is, er is namelijk niemand met meer assists. Oh, en speciaal voor jou: Rendement betekent niet alleen goals hè.
Sneijder en vd Vaart gingen later weg . En de verhoudingen liggen nu zo dat je bij z,on topclub moet binnenkomen met een aantal prestaties want anders nemen ze je daar niet serieusquote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is andersom gegaan deze discussie, zoals je terug kan lezen. Vincerusso geeft aan dat een toptalent op deze leeftijd op zijn minst voor 20 doelpunten moet zorgen in een seizoen als speler op zo'n positie. Anders kan je niet slagen bij een topclub.
Dit wordt gepareerd door te zeggen dat VdV en Sneijder op die leeftijd bij Ajax ook niet diezelfde hoeveelheid aan doelpunten maakten, minder zelfs. Dat dit een garantie voor succes is van Eriksen wordt nergens gezegd, wel wordt gezegd dat het aantal doelpunten van Eriksen in ieder geval prima is en dat het aantal niks zegt over het al dan niet slagen bij een topclub.
"quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? We hebben het hier over een vermeend Europees toptalent die bij een topclub in Nederland speelt. Groot kans dat een middenvelder van Ajax de meeste assists in de Eredivisie heeft of niet? Of moeten we daar ineens zo bijzonder over gaan doen? Als hij nu eens wat belangrijker voor het team zou worden zou ik je nog snappen, maar los van z'n assists brengt Eriksen vrij weinig.
Pff. Die redt het niet bij Feyenoord. Nooit. Daar speelt Clasie. Dat is trouwens ook niet zo'n goede speler vind ik, hij heeft namelijk maar drie assists.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Iniesta kan er ook niks van....
2009/10 Barcelona 29 1 Primera Division
2010/11 Barcelona 34 8 Primera Division
2011/12 Barcelona 15 0 Primera Division
Hier ben ik het ook gewoon mee eens hoor. Maakt nog niet dat het een Europees toptalent is. Speelt gewoon matig joh. Hoe durf je anders te beweren zeg?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is andersom gegaan deze discussie, zoals je terug kan lezen. Vincerusso geeft aan dat een toptalent op deze leeftijd op zijn minst voor 20 doelpunten moet zorgen in een seizoen als speler op zo'n positie. Anders kan je niet slagen bij een topclub.
Dit wordt gepareerd door te zeggen dat VdV en Sneijder op die leeftijd bij Ajax ook niet diezelfde hoeveelheid aan doelpunten maakten, minder zelfs. Dat dit een garantie voor succes is van Eriksen wordt nergens gezegd, wel wordt gezegd dat het aantal doelpunten van Eriksen in ieder geval prima is en dat het aantal niks zegt over het al dan niet slagen bij een topclub.
Je slaat de plank volledig mis met deze vergelijking man.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
De speler die het meest op Eriksen lijkt is Iniesta. Iniesta is dan wel een klein beetje beter dan Eriksen () maar toch vind ik hem het meest op Eriksen lijken. Kijk eens hoeveel goals hij maakt per seizoen...
Eriksen is nog beter dan ik dachtquote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hhaha, wat faalt Sneijder hard zeg ....
2009/10 Internazionale 26 4 Serie A
2010/11 Internazionale 25 4 Serie A
2011/12 Internazionale 13 1 Serie A
Altijd maar verwijzen naar PSVquote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters valt in en Schaken geeft ineens 2x goed voor. Nee... die Daley komt er wel
Ben vrij consistent in m'n uitspraken: Eriksen is gewoon geen Europees toptalent. Hoe hard jullie ook met je voorhuid over je dollo lopen te trekken bij het zien van dat ventje.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
""
Je bent wel een beetje jezelf aan het tegenspreken zeg, godallemachtig.
Het ging niet om het hele europees toptalent gedoe, of hoe goed hij speelt. Het ging er gewoon om dat een argument niet klopte.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook gewoon mee eens hoor. Maakt nog niet dat het een Europees toptalent is. Speelt gewoon matig joh. Hoe durf je anders te beweren zeg?
Mooi, is dat uit de wereld. Alleen jammer dat je dus al die tijd het verkeerd had begrepen en dat we een irritante non-discussie hadden.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook gewoon mee eens hoor. Maakt nog niet dat het een Europees toptalent is. Speelt gewoon matig joh. Hoe durf je anders te beweren zeg?
Als je gewoon bij de argumenten blijft en niet met dit soort onzin zou komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. Die redt het niet bij Feyenoord. Nooit. Daar speelt Clasie. Dat is trouwens ook niet zo'n goede speler vind ik, hij heeft namelijk maar drie assists.
de Serie A vergelijken met de Eredivisie. overigens faalt Sneijder wel jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hhaha, wat faalt Sneijder hard zeg ....
2009/10 Internazionale 26 4 Serie A
2010/11 Internazionale 25 4 Serie A
2011/12 Internazionale 13 1 Serie A
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je gewoon bij de argumenten blijft en niet met dit soort onzin zou komen.
Prektis wat joe priets.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben vrij consistent in m'n uitspraken: Eriksen is gewoon geen Europees toptalent. Hoe hard jullie ook met je voorhuid over je dollo lopen te trekken bij het zien van dat ventje.
Luister naar deze man. Hij heeft er verstand van. Jullie zijn allemaal kritiekloze Eriksen-adepten die niet willen inzien dat wat die jongen presteert gewoon ondermaats is als je het afzet tegen de grote belofte die hij zou zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Ipv dom te lullen hier, ga naar EL, kies Excelsior-Ajax, en ga 90 min alleen naar Eriksen kijken, wat hij doet, wat er lukt en mislukt, hoe hij over het veld loopt, hoe arrogant hij op verdedigers afloopt om te verliezen etc.
Kom dan nog een keer hier terug en beweer met droge ogen dat ie goed heeft gespeeld, I fucking dare you...
Dat hij nu slecht speelt betekend niet dat hij geen goede speler is/kan worden. Messi heeft momenteel ook een mindere fase en Sneijder is ook uit vorm. Kan gebeuren.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben vrij consistent in m'n uitspraken: Eriksen is gewoon geen Europees toptalent. Hoe hard jullie ook met je voorhuid over je dollo lopen te trekken bij het zien van dat ventje.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef vincerusso het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Clasie staat in de top van het VI klassement hoor. De kans is groot dat hij Brama achterna gaat. Wat een geweldenaar is datquote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hij nu slecht speelt betekend niet dat hij geen goede speler is/kan worden. Messi heeft momenteel ook een mindere fase en Sneijder is ook uit vorm. Kan gebeuren.
Niet dat ze dat in Rotterdam snappen, daar zijn alle spelers permanent uit vorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |