Je eenvoud siert je.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef mrstylo het volgende:
Voor mij is het gewoon waar kan ik mijn lul het best plaatsen en daarom Rafaella
Ik vind Ali B. heel leuk, maar waarom zit er geen oud Eurovisie winnaar in de jury?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die ALi wel leuk vind.
"Maak gebruik van het podium, euhh.. breder enzo"quote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef Renesite het volgende:
"Ja... ik weet het eigenlijk niet zo"
"Ik ken het niet zo"
"Ja euhhh"
"GRUUUWELIJK"
"Ik vind dat liedje wel beter..."
Waarheid.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef TLC het volgende:
Johan Derksen had in de jury moeten zitten.
dat was leuk geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef TLC het volgende:
smoofquote:
Die had ze allemaal afgemaaktquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef TLC het volgende:
Ja volgens mij wel..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef MilaNL het volgende:
Die overgebleven 3 gaan die liedjes toch niet nog een keer zingen he?
Hadden we een Cuby and the Blizzard nummer moeten sturen ...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef TLC het volgende:
Heb je gelijk in, Afro jack zei net nog dat hij helemaal niets afweet van het ESFquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind Ali B. heel leuk, maar waarom zit er geen oud Eurovisie winnaar in de jury?
Die hebben we nietquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind Ali B. heel leuk, maar waarom zit er geen oud Eurovisie winnaar in de jury?
Dus het kan nog van liedjes veranderd worden?quote:
Absoluut!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef TLC het volgende:
He Ho ik vind Kim ook niksquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
carlo bewijst ook dat hij echt keihard homo is
Die van Ding-A-Dong zou wel kunnen.quote:
Leeft die nog?quote:
Alsof die nog leven in Nederland ...?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mij ookquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Carlo bevalt me overigens prima als jurylid
nah justin bieberquote:
Hij heeft een baardquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
idemquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, er zit niks bij waar ik nou echt wild van word
Toch denk ik dat Raffa het meeste kans maaktquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, er zit niks bij waar ik nou echt wild van word
Hij moet meer jurywerk gaan doenquote:
We hebben wel een Nederlandse Justin Ahmedquote:
Carlo zit hier omdat ie nog echt de hoop en gedachte heeft dat NL ooit in de finale van het Songfestival komt. Een Afrojack zit hier omdat ie tijd heeft en er wel een leuk bedrag geboden werd.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Die kon niet, had visitequote:
Die ken ik ja, ook beter dan dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben wel een Nederlandse Justin Ahmed
Ik denk het ook, het is pakkend, al is het refrein teveel hetzelfde... maar de muziek scoort wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Raffa het meeste kans maakt
Maar ja.....
Dan wilde ze niet en zei ze: stuur Afrokcrack maar!quote:
want ":Dquote:
Goed punt......quote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef mthecatlover het volgende:
We kunnen nog veel lullen, we eindigen straks toch met 0 punten
quote:
Veel beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik ja, ook beter dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |