Ik ook best een beetjequote:
Juist wel omdat a;s wij denken aan een ESF nummertje is het altijd niksquote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is toch geen Eurovisie muziek joh...
Ik vind hem ook iets hebben van Bastiaan Ragas.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi, die Thomas Berge 2.0 mag weer terug naar Volendam.
klopt, het is immers hoe maffer hoe beter bij het ESFquote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Hiermee kun je dus wel de finale halen
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
En dan komt Raffa in haar hoerenpakje om kwart voor 9 op tv, yay voor de kijkers
Juist wel, de tijd van typische Esf nummers is allang voorbij. Helaas beseft de Tros zich dat nog steeds niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is toch geen Eurovisie muziek joh...
Iddquote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
En dan komt Raffa in haar hoerenpakje om kwart voor 9 op tv, yay voor de kijkers
Heb medelijden met die Fokkers die blijkbaar in dat 'fanvak' zitten.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik had echt mijn geld teruggevraagd als ik een kaartje voor deze show had gekocht
Nee, die vragen zo hun vlaggetjes en boa's terug.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik had echt mijn geld teruggevraagd als ik een kaartje voor deze show had gekocht
Iemand anders had het moeten zingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Barbapapamama het volgende:
En dit heeft van velzen geschreven?
stiekum ookquote:
Juist welquote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef cptmarco het volgende:
ik vind dit een heerlijk nummer, maar laat het alsjeblieft niet naar het ESF gaan...
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Juist wel, de tijd van typische Esf nummers is allang voorbij. Helaas beseft de Tros zich dat nog steeds niet.
Die piesen in hun broek van het lachen, dat kan niet anders!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb medelijden met die Fokkers die blijkbaar in dat 'fanvak' zitten.
Gvd zeg...
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:52 schreef Adelante het volgende:
Als Joan het niet haalt, gaat er in elk geval één indiaan naar het Oostblok:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb medelijden met die Fokkers die blijkbaar in dat 'fanvak' zitten.
Gvd zeg...
Kzou het niet eens aandurven om te vragen, gewoon stilletjes de zaal verlatenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die vragen zo hun vlaggetjes en boa's terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |