1990 belde. Ze wilden hun telefooncentrale terug.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:39 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik kan niet stemmen via internet.
de website http://songfestival.hole1988.nl/ is ook weer in de lucht met FOK on the side en check ook de facebook chat voor Europese commentarenquote:
geen ideequote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef cptmarco het volgende:
sinds wanneer heeft Afrojack verstand van ESF??
Wie?quote:
Te triestquote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Tim vergelijken met Alexander Rybak
Hij heeft verstand van de internationale marktquote:Op zondag 26 februari 2012 20:40 schreef cptmarco het volgende:
sinds wanneer heeft Afrojack verstand van ESF??
Eerste Nederlander die een Grammy Award heeft gewonnen. Beetje respect hé.quote:
Nee dat mag alleen bij 15-jarige meisjes die gaan huilen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een kritiekloze jury.Wat is dat toch tegenwoordig? Mogen we niet meer zeggen dat het slecht is in Nederland?
quote:
Omdat het leuk is. Doeiquote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaan we hier naar kijken, Zinloos om iemand te sturen. We halen toch nooit de finale
Waarom kijk je naar een voorronde Champions League als je weet dat de finale nooit bereikt gaat worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaan we hier naar kijken, Zinloos om iemand te sturen. We halen toch nooit de finale
Echt hequote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ohw god, 10 punten verdelen, buitenlandse jury, SMSen. Dit is bijna nog ingewikkelder dan The Winner is.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Gerard heeft een betere spraakstem dan wat die 2 zongen
goed punt...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van de internationale markt
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar een voorronde Champions League als je weet dat de finale nooit bereikt gaat worden.
Het verval van de Grammy's is ingezetquote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Eerste Nederlander die een Grammy Award heeft gewonnen. Beetje respect hé.
mafkuikenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
als ik een dochter krijg noem ik haar ook Pearl
Dat komt omdat een hele hoop mensen een waardeloze smaak hebben. Ga maar eens Show me the place van Leonard Cohen luisteren. Dan weet je wat echte muziek is.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*sap op mijn beeldscherm*quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Tim vergelijken met Alexander Rybak
Misschien had dr moeder een oester ipv een mossel?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
De ouders van dat donkere meisje op tv
Godslastering.....quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar een voorronde Champions League als je weet dat de finale nooit bereikt gaat worden.
Groen uitgeslagenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Stacey is met geverfd haar in een zwembad met te veel chloor gesproingen.
Kan ze beter doorslikken.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, Stacy heeft ook bleekmiddel in haar haar gedaan. Leuk.
Het blijft herrie.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
Stacey snapt niet dat je wasabi op je sushi moet smeren ipv je haar?
........................quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind het haar van Ali zo mooi, had ik maar zulke krullen.
Ja, maar..... Hij wil zo graagquote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
Beste Tim, dit moet je maar niet meer doen
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Het verzorgen ervan is alleen een enorm kutwerk.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Steeesiesmurfquote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef cptmarco het volgende:
[..]
zijn er weer Smurfen gesignaleerd?
ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het verzorgen ervan is alleen een enorm kutwerk.
wat voor melding krijg je? hier de directe link http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef UltraR het volgende:
Die stream van live.songfestival doet het hier in UK niet...
Die van eurivision.tv gelukkig wel.
Elijah Wood juistquote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef TLC het volgende:
Doet Jan Smit mee aan een Charlie Sheen look-a-like wedstrijd ?
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef Bundesrepublik het volgende:
Heeft er iemand kunnen stemmen via internet?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
The Green Room is paars. Hebben de stylisten het haar van Stacey voor die kamer aangezien?
Ja ik wel via http://live.songfestival.nl/#stemmenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef Bundesrepublik het volgende:
Heeft er iemand kunnen stemmen via internet?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:44 schreef Silenus het volgende:
Undercover Lover. Dat dit kan in nederland!!
Nou inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Jezuschristus... Tim is nu zo hard afgezeken dat je toch wel kunt stellen dat dit alleen maar mee mocht doen omdat de TROS tevreden gehouden moest worden
Met dat kutnummer had ik de eer aan mezelf gehouden als ik die Tim was geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Jezuschristus... Tim is nu zo hard afgezeken dat je toch wel kunt stellen dat dit alleen maar mee mocht doen omdat de TROS tevreden gehouden moest worden
of vooraf is besloten dat die negert door moest gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Kim Holland met een act?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil hollandsche blonde schone met dikke tieten, en een geile knipoog..
` jij hierquote:
De plaatselijke hoerenbuurt zal zoiets vast hebben rondlopen. Succes!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat het zaad van die componist een beter resultaat oplevert dan zijn pennevruchten
Sieneke nog een keertje sturen (na een kleurspoeling)?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef Onnoman het volgende:
NEENquote:
Vreemd, ik kreeg een blauw scherm.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik wel via http://live.songfestival.nl/#stemmen
quote:
ben je homo of wat?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De plaatselijke hoerenbuurt zal zoiets vast hebben rondlopen. Succes!
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
Wordt jij dat Pearl...
Of wordt jíj dat.
Geen naam
Nou moet je niet overdrijven, Yo was nog veel ergerquote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Adelante het volgende:
Yolanthe was kut vorig jaar, maar Jan kan daar nog goed over heen
Dat heeft hij eerder gedaan. Dat over Yolanthe gaan dan he.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Adelante het volgende:
Ik ook uit de stal van OomJohn hèquote:Op zondag 26 februari 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat Pearl onze inzending wordt eigenlijk
NEE ik wil gewoon een lekker wijf!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Sieneke nog een keertje sturen (na een kleurspoeling)?
quote:
Hoe erger hoe beter volgens ESF standaardenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha wat een achterlijke debielenkermis is dit.
rihannaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |