SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
Er zijn 2 afspreekmomenten:
17.00
in de La Place om te eten![]()
Daar zijn:
- Ingetje79 (auto)
- Tombolafan (auto)
- Cat (rijdt met Takaiki mee)
- Takaiki (auto)
- Tha_Erik (rijdt met Takaiki mee)
- Steve (rijdt met Takaiki mee)
- Goodbye (rijdt met HPKW mee)
- HenkPietKlaasWim (auto)
- Amsel (rijdt met HPKW mee)
- Peter (rijdt met BrandX mee)
- BrandX (auto)
- Maes (rijdt met BrandX mee)
- Greys (rijdt met BrandX mee)
- Dirkh (auto)
- Paddestoeltje (rijdt met Dirkh mee)
- yvonne (auto)
- Brechtje (rijdt met yvonne mee)
- Ole (trein)
- miss_dynastie (auto?)
- mister_dynastie (rijdt met MD mee?)
- Cosmo2.0 (trein)
- iBenny (trein)
Hier zijn kortingsbonnen van La Place te krijgen
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- MissBliss
- JJdJ1984Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar jij mag met 130 door de polder crossen!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vroeg
Zelfs ik ga pas na 3en rijden
nah liever niet, maar ik heb wel een oranje bril met lampjes meequote:Op zondag 26 februari 2012 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wil wel vlaggetjes op je wangen?
Oh misschen op twitter berichten over de repetities in de gaten houdenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik zie allemaal FB berichten (van de organisatoren van Eurovision in Concert o.a.) die allemaal 'zo vertrekken' naar Hilversum
Ja da's een beetje jammerquote:
Misschien dat Andromache dat zelf vandaag ook gaat bedenken is en dan eens op fok gaat kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog steeds niets van Andromache gehoord.
Dus hoe gaan we die nou vinden daar bij de studio?
Volgens mij om 12 uur al.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh misschen op twitter berichten over de repetities in de gaten houden. Hoe laat begonnen die?
Ja maar dan hoop ik niet dat ze dat pas doet als ik al vertrokken benquote:Op zondag 26 februari 2012 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien dat Andromache dat zelf vandaag ook gaat bedenken is en dan eens op fok gaat kijken.
Ik ga niet door de polderquote:Op zondag 26 februari 2012 11:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar jij mag met 130 door de polder crossen!
Dat hoop ik ook voor haar.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan hoop ik niet dat ze dat pas doet als ik al vertrokken ben
Ze heeft wel een fobo met foto's.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een beetje jammer
Want van de rest die naar de studio komen en die we daar meeten heb ik inmiddels 06nr, dus die vinden we wel.
Volgens mij is het kaartje van Re nog over?quote:
Gisterochtend om 10 uur. Dus dat heeft ze dan nog niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft wel een fobo met foto's.
Alleen dit baart me lichte zorgen dat ze nog online komt vandaag: laatste bezoek: 1 dag, 13 uur geleden.
Wanneer heb je ge-pm'd?
Niet? Hoe dan?quote:
Als ze ons gejubel over de rwb jurkjes heeft meegekregen kan ze ons gemakkelijk genoeg spotten als we in de rij staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisterochtend om 10 uur. Dus dat heeft ze dan nog niet gezien.
Balen Re.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
gvd ik ga het dus niet trekken, had graag iedereen weer eens gezien maar mijn status is nog te zwaar om uren in de weer te zijn
wel veel plezier iedereen, ik zie jullie wel op TV
Begrijpelijk Re, we reserveren wel een plekje voor volgend jaar voor je. Jammer welquote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
gvd ik ga het dus niet trekken, had graag iedereen weer eens gezien maar mijn status is nog te zwaar om uren in de weer te zijn
quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
We zullen spesjaal voor jou extra wapperenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
Over Zwollequote:Op zondag 26 februari 2012 11:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet? Hoe dan?
Dan zou ik maar wel om 3 uur weg gaan, hoor!
Raar mens.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over Zwolle
Ik haat het om door de polder te rijden, saai stuk uit de klei getrapte weg.
Sorry Dirk
Ja precies, en als ze jouw (greys) nummer heeft dan heb je eigenlijk alles gedaan wat je kon doen en moet je het proberen los te laten want dan is het jouw verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Greys: heb je Andromache jouw 06 ook gePMd? Want als jij al onderweg bent als ze het bericht leest dan kan ze jou in ieder geval wel bereiken.
Aw!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
Terugweg of heenweg?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh ik kom niet op plaats van bestemming met het OV vanavond![]()
Even checken of iemand me in Utrecht kan oppikken
![]()
Mis de laatste bus op drie minuten
Ik weet niet of dat verstandig isquote:Op zondag 26 februari 2012 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zing ik het winnende lied nog wel even voor je
Terug uiteraardquote:
Dare!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
klinkt goedquote:Op zondag 26 februari 2012 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw!
We zullen heel hard wapperen namens jou, goed op je vrouw () passen en ik kom snel langs!
Nee, google gaf ook sumatralaan 45 in Huizenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes dear, maar jij moet naar LarenWesterheide 2 Laren.
Voor La Place.
En daar vandaan is het 5 minuten rijden naar het Mediapark.
Ik trap er in, he?![]()
Komt er een generale repetitie?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, de enige twee adressen die ik meeneeem zijn die van Peter om hem op te halen en het adres in Bleiswijk voor jullie.... jullie/jij weet verder hoe of wat qua adressen hequote:Op zondag 26 februari 2012 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes dear, maar jij moet naar LarenWesterheide 2 Laren.
Voor La Place.
En daar vandaan is het 5 minuten rijden naar het Mediapark.
Ik trap er in, he?![]()
Je pikt Greys op. Natuuuuurlijk heeft die alle adressen.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeg, de enige twee adressen die ik meeneeem zijn die van Peter om hem op te halen en het adres in Bleiswijk voor jullie.... jullie/jij weet verder hoe of wat qua adressen he?
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je pikt Greys op. Natuuuuurlijk heeft die alle adressen.![]()
Ohwquote:Op zondag 26 februari 2012 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk ook de adressen van iedereen die ook komt. Gewoon om zeker te zijn.
Miet!!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik haak ook af. Geen mogelijkheid om terug in Brabant te komenen niemand die zich geroepen voelt om mij om 1 uur vanaf Breda op te pikken
[Vind ik leuk]quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef Re het volgende:
[..]
sowwy
maar baal wel want had je graag ontmoet
Oh da's wel heel zonde. Voor jou en van je kaartjequote:Op zondag 26 februari 2012 12:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik woon in Rotterdam maar moet uiterlijk 6:30 morgen in Brabant zijn vanwege een verbouwing bij mijn vader. Rotterdam had wel geluktniet bij nagedacht.
Kan jou pa je dan vanavond niet in Breda op halen? Of kan je niet teruggaan naar R´dam en dan morgen héél vroeg op?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik woon in Rotterdam maar moet uiterlijk 6:30 morgen in Brabant zijn vanwege een verbouwing bij mijn vader. Rotterdam had wel geluktniet bij nagedacht.
jou pa?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan jou pa je dan vanavond niet in Breda op halen? Of kan je niet teruggaan naar R´dam en dan morgen héél vroeg op?
Bon? Bonbon?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou pa?
Gb...
ik bon nu al zenuwachtig
mobiel internetquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
Vannacht de halve nacht wakker gelegen met spierkramp en nu migraine
To be continued, maar zal wel goed komen hopelijk.
Ja, ik weet dat daar een w achter moet!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou pa?
Gb...
ik bon nu al zenuwachtig
Beterschap, Muzzle! En dan beterschap binnen nu en een paar uur!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
Vannacht de halve nacht wakker gelegen met spierkramp en nu migraine
To be continued, maar zal wel goed komen hopelijk.
^^quote:Op zondag 26 februari 2012 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beterschap, Muzzle! En dan beterschap binnen nu en een paar uur!
Naaaaa 3 uur Dirk, le-zen!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef Dirkh het volgende:
Is het nog steeds 5 uur bij Laplace?Zie dan Ingetje al om 3 uur gaat rijden. Pre-pre-meet
Ik bon niet zenuwachtigquote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou pa?
Gb...
ik bon nu al zenuwachtig
En waar ligt S. nu? In de voortuin of achtertuin?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
S luistert net de fragmentjes voor het eerst, die weet niet van mijn voorkeur, en die zei meteen dat Raffaela het leukste nummer heeft![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
S luistert net de fragmentjes voor het eerst, die weet niet van mijn voorkeur, en die zei meteen dat Raffaela het leukste nummer heeft![]()
Death by chocolatte nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
Heb je 'm niet gewoon de hele tijd al aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat daar een w achter moet!![]()
Ben helemaal van m´n padje, kan m´n jurkje nog steeds niet vinden
Ik ga gewoon snotterend mee!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Lees ik nu van allerlei zieken en brakken en afmeldingen?![]()
Mijn innerlijke ik wel, maar nee, helaas nietquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En
[..]
Heb je 'm niet gewoon de hele tijd al aan?
Hoor je het nu voor het eerst?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef Greys het volgende:
Grrrrrrrrrrrr. Dit fragmentje van Raffaela klinkt veel leuker dan dat fragmentje dat ze bij de TROS toen lieten horen
BEST. EUROVISIONWINNER. EVER.quote:
Nee, die fragmentjes van de TROS heb ik allemaal al tig keer beluisterd natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoor je het nu voor het eerst?
Erg leuke nummers allemaalquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan vind ik een beetje in de trend van:
So true. Deze was speesjaal voor jou!quote:
Schone slip!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
Wat moet ik nou ook alweer meenemen?
- 29 kaarten
- geld
- adressen La Place en studio
- euhhhh?
Je telefoonquote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
- 29 kaarten
- geld
- euhhhh?
BX, Peter, Maesquote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
- 29 kaarten
- geld
- euhhhh?
Ach, we zijn je familie dus bij ons maakt het niet uitquote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik al aan, dan maar heel de middag voor lul lopen
Het is winter, daar zit je jas gewoon over heen joh!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik al aan, dan maar heel de middag voor lul lopen
Had je dat interview nog gelezen trouwens? Echt tenenkrommend..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Wat kijken de andere kandidaten (terecht) zuur als dat fragmentje van Raffa langs komt trouwens
Volgens mij mogen ze haar ook niet echt.
Ja ik vraag me alleen af of de mensen bij dat restaurant in Bleiswijk waar we afspreken om 16 uur daar ook zo over denkenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, we zijn je familie dus bij ons maakt het niet uit.
Nee ik wil nietquote:Op zondag 26 februari 2012 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je dat interview nog gelezen trouwens? Echt tenenkrommend..
Straks met Ole en Benny in de trein, Ole ook een rwb jurkje aan. Dat zal ook nog het het nodige bekijks trekken.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vraag me alleen af of de mensen bij dat restaurant in Bleiswijk waar we afspreken om 16 uur daar ook zo over denkenMaes met oranje cowboy hoed
Heb jij ook iets oranjes / RWB aanquote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Straks met Ole en Benny in de trein, Ole ook een rwb jurkje aan. Dat zal ook nog het het nodige bekijks trekken..
Ja, dat interview zou dat er niet beter op maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik wil niet![]()
Ik erger me al kapot aan haar.
Oja, dat klopt wel een beetje!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
S vindt 'het liedje van Joan' ook erg leuk, zegt ie na twee keer luisteren.
'Lijkt op die dikke Schotse zangeres, die stem, van and you wake up in the morning and your head feels twice the size'.
Amy McDonald.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
S vindt 'het liedje van Joan' ook erg leuk, zegt ie na twee keer luisteren.
'Lijkt op die dikke Schotse zangeres, die stem, van and you wake up in the morning and your head feels twice the size'.
Misschien, 99.9% kans van niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb jij ook iets oranjes / RWB aan?
Check die vetrollen dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amy McDonald.
Die is toch niet dik joh.
[ afbeelding ]
Foeiquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Misschien, 99.9% kans van niet..
Die was een stuk steviger volgens mij hoor ten tijde van die ene hitquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amy McDonald.
Die is toch niet dik joh.
[ afbeelding ]
Geen jurkjequote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Straks met Ole en Benny in de trein, Ole ook een rwb jurkje aan. Dat zal ook nog het het nodige bekijks trekken..
Noh, wel wat, maar ik zou haar denk ik niet als dik typeren.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was een stuk steviger volgens mij hoor ten tijde van die ene hit
That's the spirit!quote:
Woensdag lopen al je holtes leeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snotter ook nog steeds, neusspray FTW
Ja ik weet hetquote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind het leuk hoor, die ontzichtbare plaatjes..
Laat het los Greys.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Greys het volgende:
ANDROMACHEEEEEEEEEEEEEEE
waar ben je nouuuuuuuuuuuu
Ja maar je kent me, dan sta ik straks tot 18.57 uur voor de ingang buiten met haar kaartenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat het los Greys.Jij hebt de info gegeven, ze meldt zich vanzelf wel.
Ben je gek. Dan wacht ik wel buiten en houd jij binnen voor mij een plaatsje bezet ofzo. Dat komt wel goedquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kent me, dan sta ik straks tot 18.57 uur voor de ingang buiten met haar kaarten
Want stel dat ze niet meer op FOK! kon en stel dat ze geen mobiel mee heeft, enzo.
Ja, niet dus he?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kent me, dan sta ik straks tot 18.57 uur voor de ingang buiten met haar kaarten
Want stel dat ze niet meer op FOK! kon en stel dat ze geen mobiel mee heeft, enzo.
Ik zie daar de middentunnel, niet de westtunnel.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Ole het volgende:
Deze link dan? http://www.opstations.nl/nieuws/hoofdingang-amsterdam-cs/
Maar dat is de hoofdingang waar iBenny het volgens mij over heeftquote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zie daar de middentunnel, niet de westtunnel.
In de westhal, waar tram 1,2,5,13 en 17 aankomen, waar de meeste winkels zitten, met de zwarte vloer.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dat is de hoofdingang waar iBenny het volgens mij over heeft
Ah, mooi, Die ken ik. En ik ga daar vanmiddag niet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
In de westhal, waar tram 1,2,5,13 en 17 aankomen, waar de meeste winkels zitten, met de zwarte vloer.
Lush!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedouched, haar werkt niet zo bijzonder goed mee maar het moet maar zo. Het is niet meer whoesj, maar wel een beetje curlywhirly
.
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef MissBliss het volgende:
Ole, Benny en Cosmo! Ik ga toch mee eten heb ik besloten dus ik trein mee met jullie!
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef MissBliss het volgende:
Ole, Benny en Cosmo! Ik ga toch mee eten heb ik besloten dus ik trein mee met jullie!
Extra batterij.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Telefoon hangt nog even aan de stroom zodat ik niet halverwege de avond opeens foonloos ben. Smartphones
... gaan anderhalve dag mee als je geluk hebt
.
Whut!?quote:
Greysquote:Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Doe ff nrs uitwisselen per PM ook anders, dan vinden jullie elkaar zeker!
Sowwie.quote:
WAT DOE JE DAN NOG ACHTER JE COMPUTER!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whut!?![]()
Ik moet nog katten naar hun kamer brengen, avondeten klaarzetten en jurrekie aandoen!Geef me een kwartier of zo.
Moet je via Amsterdam CS?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef MissBliss het volgende:
Ja! Dus daar ben ik dan om 16.15. Bij die hal die net omschreven werdquote:
TUssen de ov-poortjes en de informatiebalie.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Dus daar ben ik dan om 16.15. Bij die hal die net omschreven werd
Komt helemaal goed!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
TUssen de ov-poortjes en de informatiebalie..
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jullie een lekker wijf zien, Cosmo en iBenny, dan is het vast MB.
Daar heb ik toch geen verstand van.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jullie een lekker wijf zien, Cosmo en iBenny, dan is het vast MB.
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:51 schreef Amsel het volgende:
Oranje jurkje... check!
Rood riempje... check!
Wit hemdje... check!
Blauwe legging... check!
Snapt M. de hysterie een beetje?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:51 schreef Amsel het volgende:
Oranje jurkje... check!
Rood riempje... check!
Wit hemdje... check!
Blauwe legging... check!
Vorig weekend carnaval, dit weekend NSF... Ik denk dat 'ie in ieder geval aan m'n kledingsmaak begint te twijfelenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Vorig weekend carnaval, dit weekend NSF... Ik denk dat 'ie in ieder geval aan m'n kledingsmaak begint te twijfelen
Maarrrrr! We hebben ook 25% kortingsbonnen voor alles wat er op de kaart staat. Hollands uitje dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen printer, dus ook geen kortingsbonnen. Maar ik heb zo het idee dat er verder genoeg kortingsbonnen aanwezig zijn![]()
Hoewel de kans ook groot is dat ik iets wil eten wat niet op de kortingsbonnen staat
Genoeg voor iedereen? Lekker hoor!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maarrrrr! We hebben ook 25% kortingsbonnen voor alles wat er op de kaart staat. Hollands uitje dit.
Nee dat niet, helaas.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Genoeg voor iedereen? Lekker hoor!
Volgens mij iets van 4 of 5 bonnen en per bon max 4 personen. Dus dat wordt puzzelen!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Genoeg voor iedereen? Lekker hoor!
Ohhh, nou, het maakt mij niet uit hoor. Ik pak gewoon wat eten en als ik mee kan met een kortingsbon is dat fijn, maar niet noodzakelijk ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat niet, helaas.
We hebben 4 bonnen weten te ritselen (ik had er 2, Indaha ook 2 en die heeft Cat nu).
En elke bon is voor max 4 personen. Dus 16 kunnen er met korting eten. Misschien halen we het als er nog een paar iets kiezen dat wel op die andere vellen staat
Maar belt Takke me nu nog of staat die buiten op mij te wachten?quote:
Ja voor mij ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, nou, het maakt mij niet uit hoor. Ik pak gewoon wat eten en als ik mee kan met een kortingsbon is dat fijn, maar niet noodzakelijk ofzo.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan zal ik zo ook maar klaar gaan zitten.
Ga voor de zekerheid maar buiten wachtenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar belt Takke me nu nog of staat die buiten op mij te wachten?![]()
(ze kan me niet recht voor mijn huis oppikken. Naja, kan wel, maar is gedoe. )
Niet schrikken van de catheid en takkeheid van die tweequote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan zal ik zo ook maar klaar gaan zitten.
Alleen als jij nu ook al buiten gaat staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid maar buiten wachten.
Jij zou sms'en als je bij Steve was, dan ga ik dan wel buiten staanquote:Op zondag 26 februari 2012 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen als jij nu ook al buiten gaat staan.
Yooheeeee!!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef MissBliss het volgende:
Dat kan ik haar echt niet aandoen hoorquote:
De douche wilde niet warm wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik stuur ze wel even een pm, want iedereen reageert hier behalve hun
Ze is vrij mannelijk en groot gebouwd, die kan dat wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef Ole het volgende:
Dat kan ik haar echt niet aandoen hoorHet gaat wel hoor, alleen niet zo snel. Heb afspraak met fysio gemist deze week en dat begint zich nu te wreken.
Gelukkig is het bij de show zelf gewoon lekker zittenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat kan ik haar echt niet aandoen hoorHet gaat wel hoor, alleen niet zo snel. Heb afspraak met fysio gemist deze week en dat begint zich nu te wreken.
Ja, in dat kader. Ik heb geen bijpassende schoenen onder mijn jurrekie, behalve zwarte laarzen met een hak van 10 cmquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij de show zelf gewoon lekker zitten. Vorig jaar was het heel de avond staan
. Dat was ook wel een uitdaging voor de hakdragende mensen onder ons.
Ik heb het zelfde probleemquote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, in dat kader. Ik heb geen bijpassende schoenen onder mijn jurrekie, behalve zwarte laarzen met een hak van 10 cm![]()
Jij moest ze ook halverwege uit doen toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij de show zelf gewoon lekker zitten. Vorig jaar was het heel de avond staan
. Dat was ook wel een uitdaging voor de hakdragende mensen onder ons.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef BrandX het volgende:
Ik rijd met 'n kleine 3 kwartier richting Peter, om half vier ben ik daar en rijden we richting Bleiswijk waar we tussen kwart voor 4 en 4 aan zullen komen
Ik hoop hetquote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
Zouden wij in die twee schuine vakken vóór die gekleurde stoelen zitten?
Op de gekleurde stoelen komt de buitenlandjury...
[ afbeelding ]
Wij hebben speciale kaarten toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Whutquote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Nou het gaat hem niet worden
Ik zie er slecht van en ben ook mijn stem kwijt opeens, dus ik wapper vanaf de bank mee.
De meneerczegt dat jullie onze kaartjes maar aan de deur moeten doorverkopen
De studio van the winner is...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
denk hetquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef Ole het volgende:
Ik heb nog geen pm ontvangen. Maar zijn wij zo'n beetje de laatste die vertrekken?
Wat voor PM wil je?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef Ole het volgende:
Ik heb nog geen pm ontvangen. Maar zijn wij zo'n beetje de laatste die vertrekken?
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie er slecht van en ben ook mijn stem kwijt opeens, dus ik wapper vanaf de bank mee.
Dat zou leuk zijn!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik dm'squote:
Nog een oproepje plaatsen ergens? Hoeveel kaarten zijn er nu over?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
Dat gaat wel heel rap met de afzeggers zoWat jammer Muis! Beterschap!
Dacht dat MB er nog eentje zou sturen. Maar die vindt ons welquote:
Vier.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Nog een oproepje plaatsen ergens? Hoeveel kaarten zijn er nu over?
Ja ik baal er ook goed vanquote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
Dat gaat wel heel rap met de afzeggers zoWat jammer Muis! Beterschap!
Ik krijg geen contact met degene met wie ik wil gaan dus ik vrees dat het voor mij niet doorgaat. Anders wordt het een geracequote:Op zondag 26 februari 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vier.
Waarvan Oognip er nu twee gaat gebruiken, heel misschien.
Maar er kunnen nog mensen mee, maar die moeten dan wel echt uiterlijk 18.15 uur bij de studio staanIk ga niet terwijl ik onderweg doen nog alles op FOK! moeten regelen liever, om weer nummers uit te wisselen en die mensen daar te kunnen vinden
Ach Muis wat jammer dat je ook niet kunt gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Maar we hebben nog meer dan een uurquote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
MissBliss der telefoonnummer en alles heb ik en is geinformeerd. Wij treinreizigers zijn ready2go in principe..
Ja, jij kan er natuurlijk ook niks aan doenquote:
Ja precies!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach Muis wat jammer dat je ook niet kunt gaanik hoop dat we volgend jaar allebei kunnen gaan want ik geniet nu al van de voorpret van diegenen die wel gaan. Ik wil ook
![]()
Beterschap
Hoe lang is het rijden dan naar Hilversum?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik krijg geen contact met degene met wie ik wil gaan dus ik vrees dat het voor mij niet doorgaat. Anders wordt het een gerace
Doen we!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies!
Volgend jaar zijn we erbij
Grees, doe Joan de groetjes
Ga mee naar Bridget Jones met Grees en mijquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jij kan er natuurlijk ook niks aan doen. Wel jammer, had je graag ontmoet
.
Vanaf ons huis is het 1.5 uur rijden en ik ben nu niet thuis. Voordat ik thuis ben zijn we ook 1.5 uur verder.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden dan naar Hilversum?
Maar balen dat ze niet opneemt! Ook niet via FB mss?
Nou, ik twijfel tussen die zwarte laarzen met hoge hak of laarzen met een iets acceptablere hak maar die qua kleur totaaaaaaal niet matchen. What to do, what to do!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde probleemIn Düsseldorf liepen we met teenslippers onder die jurkies, maar toen was het ook 25+ graden
Ik ga ook maar gewoon voor zwarte legging en zwarte laarzen
Wat doe jij er onder?
Yes.quote:
Boh jaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel tussen die zwarte laarzen met hoge hak of laarzen met een iets acceptablere hak maar die qua kleur totaaaaaaal niet matchen. What to do, what to do!
Muis, wat jammer dat je er niet bij kunt zijn!Hadden we elkaar eindelijk eens irl gezien!
Heel veel beterschap!
![]()
Speesjaal voor jou een liedje zodat je je maar gauw beter mag voelen!quote:
Ja, maar wel een hele andere kant!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
He Andromache! Misschien Ingetje79? Die komt toch ook van boven?
You know me so wellquote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Speesjaal voor jou een liedje zodat je je maar gauw beter mag voelen!![]()
Oh. Voor mij is alles boven Utrecht hetzelfde ongeveerquote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar wel een hele andere kant!
Je kant het vergelijken met dat jij vanuit Eindhoven nog even iemand op moet halen vanuit Zeeland, zo ongeveerquote:Op zondag 26 februari 2012 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Voor mij is alles boven Utrecht hetzelfde ongeveer.
Oh rightquote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kant het vergelijken met dat jij vanuit Eindhoven nog even iemand op moet halen vanuit Zeeland, zo ongeveer
Ben je nog bij je moeder in Meppel dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik krijg geen contact met degene met wie ik wil gaan dus ik vrees dat het voor mij niet doorgaat. Anders wordt het een gerace
Jep. Maar ik heb hier ook m'n auto dus dat is het probleem niet. Ik durf gewoon niet alleen als ik niemand kenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je nog bij je moeder in Meppel dan?
Want daar kom ik langs...
Je vergeet je haarinmodelbrengdingquote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Even nog een check.
Telefoon: check.
CD's: check (belangrijk!)
Portemonnee: check
Goede zin: check
Ingezongen: check.
Ah joh, ik ken ook maar 1!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb hier ook m'n auto dus dat is het probleem niet. Ik durf gewoon niet alleen als ik niemand ken![]()
Dat zijn mijn handen. Die heb ik gelukkig ook bij me.quote:
Helpt zeker niet als ik zeg dat de meesten helemaal niet eng zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb hier ook m'n auto dus dat is het probleem niet. Ik durf gewoon niet alleen als ik niemand ken![]()
Spiegeltje!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn mijn handen. Die heb ik gelukkig ook bij me.
Ik ben zelfs een beetje nerveus omdat ik bijna altijd samen met Re naar zoiets ga en nu alleen. Terwijl ik er echt heel veel ken gewoonquote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt zeker niet als ik zeg dat de meesten helemaal niet eng zijn?
Ik ben nerveus omdat ik gewoon een zenuwpees benquote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een beetje nerveus omdat ik bijna altijd samen met Re naar zoiets ga en nu alleen. Terwijl ik er echt heel veel ken gewoon
Ik weet nog dat jij en Re naast mij zaten bij de Macquote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een beetje nerveus omdat ik bijna altijd samen met Re naar zoiets ga en nu alleen. Terwijl ik er echt heel veel ken gewoon
Siegfried is er toch ook?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt zeker niet als ik zeg dat de meesten helemaal niet eng zijn?
Wij zijn niet engquote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, das echt al eeuwen geleden he?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij en Re naast mij zaten bij de Mac
vroegah, in 1930 ofzo.
Die heb ik dan weer niet ontmoet nogquote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Siegfried is er toch ook?Helemaal niet eng
Nog een reden om wel te gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, das echt al eeuwen geleden he?
[..]
Die heb ik dan weer niet ontmoet nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |