Ach, we zijn je familie dus bij ons maakt het niet uitquote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik al aan, dan maar heel de middag voor lul lopen
Het is winter, daar zit je jas gewoon over heen joh!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik al aan, dan maar heel de middag voor lul lopen
Had je dat interview nog gelezen trouwens? Echt tenenkrommend..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Wat kijken de andere kandidaten (terecht) zuur als dat fragmentje van Raffa langs komt trouwens
Volgens mij mogen ze haar ook niet echt.
Ja ik vraag me alleen af of de mensen bij dat restaurant in Bleiswijk waar we afspreken om 16 uur daar ook zo over denkenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, we zijn je familie dus bij ons maakt het niet uit.
Nee ik wil nietquote:Op zondag 26 februari 2012 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je dat interview nog gelezen trouwens? Echt tenenkrommend..
Straks met Ole en Benny in de trein, Ole ook een rwb jurkje aan. Dat zal ook nog het het nodige bekijks trekken.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vraag me alleen af of de mensen bij dat restaurant in Bleiswijk waar we afspreken om 16 uur daar ook zo over denkenMaes met oranje cowboy hoed
Heb jij ook iets oranjes / RWB aanquote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Straks met Ole en Benny in de trein, Ole ook een rwb jurkje aan. Dat zal ook nog het het nodige bekijks trekken..
Ja, dat interview zou dat er niet beter op maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik wil niet![]()
Ik erger me al kapot aan haar.
Oja, dat klopt wel een beetje!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
S vindt 'het liedje van Joan' ook erg leuk, zegt ie na twee keer luisteren.
'Lijkt op die dikke Schotse zangeres, die stem, van and you wake up in the morning and your head feels twice the size'.
Amy McDonald.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
S vindt 'het liedje van Joan' ook erg leuk, zegt ie na twee keer luisteren.
'Lijkt op die dikke Schotse zangeres, die stem, van and you wake up in the morning and your head feels twice the size'.
Misschien, 99.9% kans van niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb jij ook iets oranjes / RWB aan?
Check die vetrollen dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amy McDonald.
Die is toch niet dik joh.
[ afbeelding ]
Foeiquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Misschien, 99.9% kans van niet..
Die was een stuk steviger volgens mij hoor ten tijde van die ene hitquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amy McDonald.
Die is toch niet dik joh.
[ afbeelding ]
Geen jurkjequote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Straks met Ole en Benny in de trein, Ole ook een rwb jurkje aan. Dat zal ook nog het het nodige bekijks trekken..
Noh, wel wat, maar ik zou haar denk ik niet als dik typeren.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was een stuk steviger volgens mij hoor ten tijde van die ene hit
That's the spirit!quote:
Woensdag lopen al je holtes leeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snotter ook nog steeds, neusspray FTW
Ja ik weet hetquote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind het leuk hoor, die ontzichtbare plaatjes..
Laat het los Greys.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Greys het volgende:
ANDROMACHEEEEEEEEEEEEEEE
waar ben je nouuuuuuuuuuuu
Ja maar je kent me, dan sta ik straks tot 18.57 uur voor de ingang buiten met haar kaartenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat het los Greys.Jij hebt de info gegeven, ze meldt zich vanzelf wel.
Ben je gek. Dan wacht ik wel buiten en houd jij binnen voor mij een plaatsje bezet ofzo. Dat komt wel goedquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kent me, dan sta ik straks tot 18.57 uur voor de ingang buiten met haar kaarten
Want stel dat ze niet meer op FOK! kon en stel dat ze geen mobiel mee heeft, enzo.
Ja, niet dus he?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je kent me, dan sta ik straks tot 18.57 uur voor de ingang buiten met haar kaarten
Want stel dat ze niet meer op FOK! kon en stel dat ze geen mobiel mee heeft, enzo.
Ik zie daar de middentunnel, niet de westtunnel.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Ole het volgende:
Deze link dan? http://www.opstations.nl/nieuws/hoofdingang-amsterdam-cs/
Maar dat is de hoofdingang waar iBenny het volgens mij over heeftquote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zie daar de middentunnel, niet de westtunnel.
In de westhal, waar tram 1,2,5,13 en 17 aankomen, waar de meeste winkels zitten, met de zwarte vloer.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dat is de hoofdingang waar iBenny het volgens mij over heeft
Ah, mooi, Die ken ik. En ik ga daar vanmiddag niet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
In de westhal, waar tram 1,2,5,13 en 17 aankomen, waar de meeste winkels zitten, met de zwarte vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |