quote:Op zondag 26 februari 2012 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je pikt Greys op. Natuuuuurlijk heeft die alle adressen.![]()
Ohwquote:Op zondag 26 februari 2012 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk ook de adressen van iedereen die ook komt. Gewoon om zeker te zijn.
Miet!!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
gvd ik ga het dus niet trekken, had graag iedereen weer eens gezien maar mijn status is nog te zwaar om uren in de weer te zijn
wel veel plezier iedereen, ik zie jullie wel op TV
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik haak ook af. Geen mogelijkheid om terug in Brabant te komenen niemand die zich geroepen voelt om mij om 1 uur vanaf Breda op te pikken
[Vind ik leuk]quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef Re het volgende:
[..]
sowwy
maar baal wel want had je graag ontmoet
Oh da's wel heel zonde. Voor jou en van je kaartjequote:Op zondag 26 februari 2012 12:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik woon in Rotterdam maar moet uiterlijk 6:30 morgen in Brabant zijn vanwege een verbouwing bij mijn vader. Rotterdam had wel geluktniet bij nagedacht.
Kan jou pa je dan vanavond niet in Breda op halen? Of kan je niet teruggaan naar R´dam en dan morgen héél vroeg op?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik woon in Rotterdam maar moet uiterlijk 6:30 morgen in Brabant zijn vanwege een verbouwing bij mijn vader. Rotterdam had wel geluktniet bij nagedacht.
jou pa?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan jou pa je dan vanavond niet in Breda op halen? Of kan je niet teruggaan naar R´dam en dan morgen héél vroeg op?
Bon? Bonbon?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou pa?
Gb...
ik bon nu al zenuwachtig
mobiel internetquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
Vannacht de halve nacht wakker gelegen met spierkramp en nu migraine
To be continued, maar zal wel goed komen hopelijk.
Ja, ik weet dat daar een w achter moet!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou pa?
Gb...
ik bon nu al zenuwachtig
Beterschap, Muzzle! En dan beterschap binnen nu en een paar uur!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
Vannacht de halve nacht wakker gelegen met spierkramp en nu migraine
To be continued, maar zal wel goed komen hopelijk.
^^quote:Op zondag 26 februari 2012 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beterschap, Muzzle! En dan beterschap binnen nu en een paar uur!
Naaaaa 3 uur Dirk, le-zen!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef Dirkh het volgende:
Is het nog steeds 5 uur bij Laplace?Zie dan Ingetje al om 3 uur gaat rijden. Pre-pre-meet
Ik bon niet zenuwachtigquote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou pa?
Gb...
ik bon nu al zenuwachtig
En waar ligt S. nu? In de voortuin of achtertuin?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
S luistert net de fragmentjes voor het eerst, die weet niet van mijn voorkeur, en die zei meteen dat Raffaela het leukste nummer heeft![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
S luistert net de fragmentjes voor het eerst, die weet niet van mijn voorkeur, en die zei meteen dat Raffaela het leukste nummer heeft![]()
Death by chocolatte nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
Heb je 'm niet gewoon de hele tijd al aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat daar een w achter moet!![]()
Ben helemaal van m´n padje, kan m´n jurkje nog steeds niet vinden
Ik ga gewoon snotterend mee!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Lees ik nu van allerlei zieken en brakken en afmeldingen?![]()
Mijn innerlijke ik wel, maar nee, helaas nietquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En
[..]
Heb je 'm niet gewoon de hele tijd al aan?
Hoor je het nu voor het eerst?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef Greys het volgende:
Grrrrrrrrrrrr. Dit fragmentje van Raffaela klinkt veel leuker dan dat fragmentje dat ze bij de TROS toen lieten horen
BEST. EUROVISIONWINNER. EVER.quote:
Nee, die fragmentjes van de TROS heb ik allemaal al tig keer beluisterd natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoor je het nu voor het eerst?
Erg leuke nummers allemaalquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan vind ik een beetje in de trend van:
So true. Deze was speesjaal voor jou!quote:
Schone slip!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
Wat moet ik nou ook alweer meenemen?
- 29 kaarten
- geld
- adressen La Place en studio
- euhhhh?
Je telefoonquote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
- 29 kaarten
- geld
- euhhhh?
BX, Peter, Maesquote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
- 29 kaarten
- geld
- euhhhh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |