^^quote:Op zondag 26 februari 2012 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beterschap, Muzzle! En dan beterschap binnen nu en een paar uur!
Naaaaa 3 uur Dirk, le-zen!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef Dirkh het volgende:
Is het nog steeds 5 uur bij Laplace?Zie dan Ingetje al om 3 uur gaat rijden. Pre-pre-meet
Ik bon niet zenuwachtigquote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jou pa?
Gb...
ik bon nu al zenuwachtig
En waar ligt S. nu? In de voortuin of achtertuin?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
S luistert net de fragmentjes voor het eerst, die weet niet van mijn voorkeur, en die zei meteen dat Raffaela het leukste nummer heeft![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
S luistert net de fragmentjes voor het eerst, die weet niet van mijn voorkeur, en die zei meteen dat Raffaela het leukste nummer heeft![]()
Death by chocolatte nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
Heb je 'm niet gewoon de hele tijd al aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat daar een w achter moet!![]()
Ben helemaal van m´n padje, kan m´n jurkje nog steeds niet vinden
Ik ga gewoon snotterend mee!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Lees ik nu van allerlei zieken en brakken en afmeldingen?![]()
Mijn innerlijke ik wel, maar nee, helaas nietquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En
[..]
Heb je 'm niet gewoon de hele tijd al aan?
Hoor je het nu voor het eerst?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef Greys het volgende:
Grrrrrrrrrrrr. Dit fragmentje van Raffaela klinkt veel leuker dan dat fragmentje dat ze bij de TROS toen lieten horen
BEST. EUROVISIONWINNER. EVER.quote:
Nee, die fragmentjes van de TROS heb ik allemaal al tig keer beluisterd natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoor je het nu voor het eerst?
Erg leuke nummers allemaalquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan vind ik een beetje in de trend van:
So true. Deze was speesjaal voor jou!quote:
Schone slip!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
Wat moet ik nou ook alweer meenemen?
- 29 kaarten
- geld
- adressen La Place en studio
- euhhhh?
Je telefoonquote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
- 29 kaarten
- geld
- euhhhh?
BX, Peter, Maesquote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Greys het volgende:
- 29 kaarten
- geld
- euhhhh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |