Jij wilt toch ook graag op tijd zijn?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
HOU OPPPPPPPPPPPPP!
*zachtjes heen en weer wiegt*
Ja, maar als het om 20.20 uur begint moet 18.30 uur aanwezig zijn wel op tijd zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook graag op tijd zijn?
Voor al die hommo's uit België een plekje gevonden hebben is het wel 20.00 uurquote:Op zondag 26 februari 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar als het om 20.20 uur begint moet 18.30 uur aanwezig zijn wel op tijd zijn.
Toch?
Toch?
TOCH?
PANIEK!
Nou weet je, ik gooi die kaarten van jullie over tafel in de La Place, doe een wapper voor de sier en ga om 17.10 uur alvast wel voor de studio liggen voor de zekerheidKunnen jullie nog even dooreten.
Ah, die waren leuk he?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor al die hommo's uit België een plekje gevonden hebben is het wel 20.00 uur
Pearl, Raffabitch, Joan, Tim Douwsema? en Dio of hoe die donkere jongen ook maar heet.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef yvonne het volgende:
Het fanvak?Ik heb geen idee wie er meedoen
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
HOU OPPPPPPPPPPPPP!
*zachtjes heen en weer wiegt*
Aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar als het om 20.20 uur begint moet 18.30 uur aanwezig zijn wel op tijd zijn.
Toch?
Toch?
TOCH?
PANIEK!
Ja wij zitten in het speciale fanvakquote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef yvonne het volgende:
Het fanvak?Ik heb geen idee wie er meedoen
Ik ben de kalmte zelve morgenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar als ik dit dan allemaal lees is het misschien maar goed dat ik er niet bij ben
![]()
Ik kan niet goed tegen paniek, wordt ik ongeduldig van![]()
Ivan.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pearl, Raffabitch, Joan, Tim Douwsema? en Dio of hoe die donkere jongen ook maar heet.
Ik ben ook geen kenner..
Kom ik toch een eind.quote:
Ah, ik zie het al voor me.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de kalmte zelve morgen
De paniek is alleen vooraf.
Tenminste, dat was de vorige twee keer. Resultaten uit het verleden bieden... etc.
Omdat er meer mensen in de auto zaten en meneer I. was Bobquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
Nog effe hoor Ing, waarom zat/zit je op de achterbank?
Ik wil geen vlaggetjes op mn wang!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dat kan je zéker wel aan ons overlaten!
Oh, maar dat wil ik ook niet. Geen oranje of roodwitblauwe dingen op mijn hoofd of in mijn haar!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wil geen vlaggetjes op mn wang!
Even voor de duidelijkheid.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb een oranje tshirt gevonden...
Zegt niet dat hij past, of dat ik hem aandoe. Want alleen zo'n tshirt is koud!quote:
Met een overhemd er los overheen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 11:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zegt niet dat hij past, of dat ik hem aandoe. Want alleen zo'n tshirt is koud!
Mijn garderobe bestaat niet uit overhemden.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een overhemd er los overheen ofzo
Ohjaquote:Op zondag 26 februari 2012 11:12 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar had ik het loeiwarm in die studio van al dat gewapper
Toen Erik en ik na afloop dat interviewtje voor dat blad hadden, gingen we met zweterige koppen op de foto
hoezo niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:20 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VANDAAAAAG!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat ik mijn vlaggetjes make up niet me hoef te nemen.
Jij wil wel vlaggetjes op je wangen?quote:
Ik gok tegen een uur of 3.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Enige inschatting hoe laat de takketaxi hier ongeveer gaat zijn? Tegen 3 uur? Eerder?
Ja dat lijkt me prima!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok tegen een uur of 3.Zullen we je sms-en wanneer we bij Steve vertrekken? Dan heb je nog tijd voor de polo en de whoesj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |