SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
Er zijn 2 afspreekmomenten:
17.00
in de La Place om te eten![]()
Daar zijn:
- Ingetje79 (auto)
- Tombolafan (auto)
- Cat (rijdt met Takaiki mee)
- Takaiki (auto)
- Tha_Erik (rijdt met Takaiki mee)
- Steve (rijdt met Takaiki mee)
- Goodbye (rijdt met HPKW mee)
- HenkPietKlaasWim (auto)
- Amsel (rijdt met HPKW mee)
- Peter (rijdt met BrandX mee)
- BrandX (auto)
- Maes (rijdt met BrandX mee)
- Greys (rijdt met BrandX mee)
- Dirkh (auto)
- Paddestoeltje (rijdt met Dirkh mee)
- yvonne (auto)
- Brechtje (rijdt met yvonne mee)
- Ole (trein)
- miss_dynastie (auto?)
- mister_dynastie (rijdt met MD mee?)
- Cosmo2.0 (trein)
- iBenny (trein)
Hier zijn kortingsbonnen van La Place te krijgen
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- MissBliss
- JJdJ1984Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar jij mag met 130 door de polder crossen!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vroeg
Zelfs ik ga pas na 3en rijden
nah liever niet, maar ik heb wel een oranje bril met lampjes meequote:Op zondag 26 februari 2012 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wil wel vlaggetjes op je wangen?
Oh misschen op twitter berichten over de repetities in de gaten houdenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik zie allemaal FB berichten (van de organisatoren van Eurovision in Concert o.a.) die allemaal 'zo vertrekken' naar Hilversum
Ja da's een beetje jammerquote:
Misschien dat Andromache dat zelf vandaag ook gaat bedenken is en dan eens op fok gaat kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog steeds niets van Andromache gehoord.
Dus hoe gaan we die nou vinden daar bij de studio?
Volgens mij om 12 uur al.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh misschen op twitter berichten over de repetities in de gaten houden. Hoe laat begonnen die?
Ja maar dan hoop ik niet dat ze dat pas doet als ik al vertrokken benquote:Op zondag 26 februari 2012 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien dat Andromache dat zelf vandaag ook gaat bedenken is en dan eens op fok gaat kijken.
Ik ga niet door de polderquote:Op zondag 26 februari 2012 11:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar jij mag met 130 door de polder crossen!
Dat hoop ik ook voor haar.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan hoop ik niet dat ze dat pas doet als ik al vertrokken ben
Ze heeft wel een fobo met foto's.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een beetje jammer
Want van de rest die naar de studio komen en die we daar meeten heb ik inmiddels 06nr, dus die vinden we wel.
Volgens mij is het kaartje van Re nog over?quote:
Gisterochtend om 10 uur. Dus dat heeft ze dan nog niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft wel een fobo met foto's.
Alleen dit baart me lichte zorgen dat ze nog online komt vandaag: laatste bezoek: 1 dag, 13 uur geleden.
Wanneer heb je ge-pm'd?
Niet? Hoe dan?quote:
Als ze ons gejubel over de rwb jurkjes heeft meegekregen kan ze ons gemakkelijk genoeg spotten als we in de rij staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisterochtend om 10 uur. Dus dat heeft ze dan nog niet gezien.
Balen Re.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Re het volgende:
gvd ik ga het dus niet trekken, had graag iedereen weer eens gezien maar mijn status is nog te zwaar om uren in de weer te zijn
wel veel plezier iedereen, ik zie jullie wel op TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |