Oh. Voor mij is alles boven Utrecht hetzelfde ongeveerquote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar wel een hele andere kant!
Je kant het vergelijken met dat jij vanuit Eindhoven nog even iemand op moet halen vanuit Zeeland, zo ongeveerquote:Op zondag 26 februari 2012 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Voor mij is alles boven Utrecht hetzelfde ongeveer.
Oh rightquote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kant het vergelijken met dat jij vanuit Eindhoven nog even iemand op moet halen vanuit Zeeland, zo ongeveer
Ben je nog bij je moeder in Meppel dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik krijg geen contact met degene met wie ik wil gaan dus ik vrees dat het voor mij niet doorgaat. Anders wordt het een gerace
Jep. Maar ik heb hier ook m'n auto dus dat is het probleem niet. Ik durf gewoon niet alleen als ik niemand kenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je nog bij je moeder in Meppel dan?
Want daar kom ik langs...
Je vergeet je haarinmodelbrengdingquote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Even nog een check.
Telefoon: check.
CD's: check (belangrijk!)
Portemonnee: check
Goede zin: check
Ingezongen: check.
Ah joh, ik ken ook maar 1!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb hier ook m'n auto dus dat is het probleem niet. Ik durf gewoon niet alleen als ik niemand ken![]()
Dat zijn mijn handen. Die heb ik gelukkig ook bij me.quote:
Helpt zeker niet als ik zeg dat de meesten helemaal niet eng zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb hier ook m'n auto dus dat is het probleem niet. Ik durf gewoon niet alleen als ik niemand ken![]()
Spiegeltje!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn mijn handen. Die heb ik gelukkig ook bij me.
Ik ben zelfs een beetje nerveus omdat ik bijna altijd samen met Re naar zoiets ga en nu alleen. Terwijl ik er echt heel veel ken gewoonquote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt zeker niet als ik zeg dat de meesten helemaal niet eng zijn?
Ik ben nerveus omdat ik gewoon een zenuwpees benquote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een beetje nerveus omdat ik bijna altijd samen met Re naar zoiets ga en nu alleen. Terwijl ik er echt heel veel ken gewoon
Ik weet nog dat jij en Re naast mij zaten bij de Macquote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een beetje nerveus omdat ik bijna altijd samen met Re naar zoiets ga en nu alleen. Terwijl ik er echt heel veel ken gewoon
Siegfried is er toch ook?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt zeker niet als ik zeg dat de meesten helemaal niet eng zijn?
Wij zijn niet engquote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, das echt al eeuwen geleden he?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij en Re naast mij zaten bij de Mac
vroegah, in 1930 ofzo.
Die heb ik dan weer niet ontmoet nogquote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Siegfried is er toch ook?Helemaal niet eng
Nog een reden om wel te gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, das echt al eeuwen geleden he?
[..]
Die heb ik dan weer niet ontmoet nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |