quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan zal ik zo ook maar klaar gaan zitten.
Ga voor de zekerheid maar buiten wachtenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar belt Takke me nu nog of staat die buiten op mij te wachten?![]()
(ze kan me niet recht voor mijn huis oppikken. Naja, kan wel, maar is gedoe. )
Niet schrikken van de catheid en takkeheid van die tweequote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan zal ik zo ook maar klaar gaan zitten.
Alleen als jij nu ook al buiten gaat staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid maar buiten wachten.
Jij zou sms'en als je bij Steve was, dan ga ik dan wel buiten staanquote:Op zondag 26 februari 2012 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen als jij nu ook al buiten gaat staan.
Yooheeeee!!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef MissBliss het volgende:
Ole, Benny en Cosmo! Ik ga toch mee eten heb ik besloten dus ik trein mee met jullie!
Dat kan ik haar echt niet aandoen hoorquote:
De douche wilde niet warm wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik stuur ze wel even een pm, want iedereen reageert hier behalve hun
Ze is vrij mannelijk en groot gebouwd, die kan dat wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef Ole het volgende:
Dat kan ik haar echt niet aandoen hoorHet gaat wel hoor, alleen niet zo snel. Heb afspraak met fysio gemist deze week en dat begint zich nu te wreken.
Gelukkig is het bij de show zelf gewoon lekker zittenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat kan ik haar echt niet aandoen hoorHet gaat wel hoor, alleen niet zo snel. Heb afspraak met fysio gemist deze week en dat begint zich nu te wreken.
Ja, in dat kader. Ik heb geen bijpassende schoenen onder mijn jurrekie, behalve zwarte laarzen met een hak van 10 cmquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij de show zelf gewoon lekker zitten. Vorig jaar was het heel de avond staan
. Dat was ook wel een uitdaging voor de hakdragende mensen onder ons.
Ik heb het zelfde probleemquote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, in dat kader. Ik heb geen bijpassende schoenen onder mijn jurrekie, behalve zwarte laarzen met een hak van 10 cm![]()
Jij moest ze ook halverwege uit doen toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij de show zelf gewoon lekker zitten. Vorig jaar was het heel de avond staan
. Dat was ook wel een uitdaging voor de hakdragende mensen onder ons.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef BrandX het volgende:
Ik rijd met 'n kleine 3 kwartier richting Peter, om half vier ben ik daar en rijden we richting Bleiswijk waar we tussen kwart voor 4 en 4 aan zullen komen
Ik hoop hetquote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
Zouden wij in die twee schuine vakken vóór die gekleurde stoelen zitten?
Op de gekleurde stoelen komt de buitenlandjury...
[ afbeelding ]
Wij hebben speciale kaarten toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Whutquote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Nou het gaat hem niet worden
Ik zie er slecht van en ben ook mijn stem kwijt opeens, dus ik wapper vanaf de bank mee.
De meneerczegt dat jullie onze kaartjes maar aan de deur moeten doorverkopen
De studio van the winner is...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
denk hetquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef Ole het volgende:
Ik heb nog geen pm ontvangen. Maar zijn wij zo'n beetje de laatste die vertrekken?
Wat voor PM wil je?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef Ole het volgende:
Ik heb nog geen pm ontvangen. Maar zijn wij zo'n beetje de laatste die vertrekken?
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Nou het gaat hem niet worden
Ik zie er slecht van en ben ook mijn stem kwijt opeens, dus ik wapper vanaf de bank mee.
De meneerczegt dat jullie onze kaartjes maar aan de deur moeten doorverkopen
Dat zou leuk zijn!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik dm'squote:
Nog een oproepje plaatsen ergens? Hoeveel kaarten zijn er nu over?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
Dat gaat wel heel rap met de afzeggers zoWat jammer Muis! Beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |