SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via live.songfestival.nl kan je ook via je computer kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 10:37 schreef Lutte het volgende:
Ons mam wil niet kijken, ik vond 'ja maar ik moet FOK!kers spotten' best een goede reden
Veel plezier daar allemaal
Geen boa's, wel pompons, vlaggetjes en roodwitblauwe en oranje outfits.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:57 schreef eleusis het volgende:
Have fun
Ik hoop dat ik iig op tv kan kijken, dan let ik wel ff op! Zijn er ook weer boa's?
Je weet niet half hoe leuk het is, zélfs als je niet van het songfestival houdtquote:
Via FB!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gaan de foto's weer via twitter?
Dat weet ik wel degelijk en er is geen malle moer aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe leuk het is, zélfs als je niet van het songfestival houdt
Dan zit je in het verkeerde topic als je toch niet gaat kijken!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk en er is geen malle moer aan.
Yvonne gaat in het oranje (tenminste, daar houd ik haar nu aanquote:Op zondag 26 februari 2012 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie gaat er nog meer uitbundig gekleed dan? Ik dacht alleen Gb, Cat, Tombo en Greys
Ik geloof niet dat het zo werkt.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic als je toch niet gaat kijken!
Erik ben jij dat op de avatar.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een oranje polo verstopt onder een zwart overhemd.
Euj!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen boa's, wel pompons, vlaggetjes en roodwitblauwe en oranje outfits.
Dus ik denk dat het wel opvalt![]()
Zeker weten!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik neem aan dat jullie in het vak zitten dat extra hard juicht voor Joan?
Waar zie jij discussie over het al dan niet leuk zijn van het SF?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Of het nationaal songfestival wel of niet leuk is, staat hier niet ter discussie en is dus offtopic
Maar zullen we dit topic gewoon houden waarvoor het bedoeld is?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk en er is geen malle moer aan.
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:01 schreef Renesite het volgende:
Als ik borsthaar zie dan is het Erik. Logisch, simpel als dat.
Jaja, we weten wel beter na vorig jaar; toen Weelderig Waardeloos niet won.quote:
Nederland is je dankbaar.quote:
Boeh roepen tochquote:Op zondag 26 februari 2012 12:53 schreef Greys het volgende:
Oh en die groep die zuur kijkt als Raffaela optreedt, dat zijn wij, waarschijnlijk
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Laysa het volgende:
Ik ga me focussen op Benny....die ken ik
Ik ben ook al afgehaaktquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
Zeg JJdJ, heb ik jou wel of niet ontmoet in 't echt tijdens een Fok!sport meet vraag ik mij ineens af, anders kan ik je moeilijk spottenNaast Yvonne zou je de enige zijn die redelijkerwijs zou kunnen herkennnen namelijk
![]()
Prutserquote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ben ook al afgehaaktKwam niet meer terug in Brabant kwam achter
Ahquote:maar nee we hebben elkaar nooit gemeet
Anders wordt het te gezellig in de studio zeker!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
Al onze vlaggen en boa's zijn zojuist ingenomen
Ik heb haar al gespotquote:
Met oranje lingeriequote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef Laysa het volgende:
gewoon elke keer zwaaien als de camera jullie kant op zwenkt
Tsk.... Stelletje partypoopers daar!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
En dan niet jouw jurkje innemen. Beetje jammer dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
Jurkje innemen?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
En dan niet jouw jurkje innemen. Beetje jammer dit.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jurkje innemen?
Zeg je nu dat zij te dik is?
Juist niet toch? Anders hoefde het jurkje niet ingenomen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jurkje innemen?
Zeg je nu dat zij te dik is?
Publiek komt net binnen:quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef cptmarco het volgende:
zijn er al foto's van de studio en jullie plekje..???
Ik las het meer als "Persen jij!", om de on-camera schade te beperkenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Juist niet toch? Anders hoefde het jurkje niet ingenomen.
Waar kan je dat zien?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Publiek komt net binnen:
[ afbeelding ]
Stevige sfeerverlichting daar.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Publiek komt net binnen:
[ afbeelding ]
Het is net de wallen met dat roodquote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Stevige sfeerverlichting daar.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef Greys het volgende:
We zitten vlak bij Sieneke, Ben Cramer, Maribelle etc
Sieneke! Kusjes aan sieneke van ons!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef Greys het volgende:
Wil je Ben Cramer van mij een schop verkopen, dat vind ik toch zo een engerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef Greys het volgende:
Deze.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Sieneke! Kusjes aan sieneke van ons!
Jaquote:
ik hoef sieneke niet af te lebberen...dat ze maar daar blijft en niet eer terug naar nijmegen komtquote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht tis wel zo aardig als ik het namens iedereen doe uit dit topic toch
![]()
Stond ie rechtop?quote:
Volgens mij wel, ja. Die met dat roodwitblauwe.quote:
Ja ook die mochten vandaag naar buiten!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef Adelante het volgende:
Ik zie ook kapsels van hele oude menschen
Ja. Niet die in dat beveiligingspakjequote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja. Die met dat roodwitblauwe.
Beetje domme toevoeging van mij, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja. Niet die in dat beveiligingspakje
Feest!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ook die mochten vandaag naar buiten!
haha, oops zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje domme toevoeging van mij, ja.
Namen, bitte?quote:
Iemand dacht: "Kom, het is Februari, laat ik een korte broek aandoen."quote:
Zijn't niet van die kniebeschermers?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand dacht: "Kom, het is Februari, laat ik een korte broek aandoen."
Dat zijn de kniebeschermers van de podiumvegertquote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand dacht: "Kom, het is Februari, laat ik een korte broek aandoen."
Dacht ik ook aan... nadat ik gepost had.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Zijn't niet van die kniebeschermers?
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn de kniebeschermers van de podiumvegert
Ben jij nu daar of ken je ze gewoon ...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Van links naar rechts: Ingetje79-Greys-Tombolafan
Die 3 ken ik jaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij nu daar of ken je ze gewoon ...
quote:
Wij zitten hier [LIVE] Nationaal Songfestival #1quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Jaaaa daar zijn ze![]()
![]()
, ik zit helemaal klaar
![]()
![]()
![]()
Ja dat is eigenlijk wel jammer,dat had ik ook wel willen zienquote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Bamba het volgende:
Greys hoeft niet schuimbekkend het podium op
Hier gaat het eigenlijk over het spotten van FOK!-ers in het publiekquote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kon het niet meer aanzien trouwens... Wat een vreselijk chrestomathie liedjes allemaal
Autocorrectquote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kon het niet meer aanzien trouwens... Wat een vreselijk chrestomathie liedjes allemaal
Ik wilde het net gaan opzoeken dat woordquote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
AutocorrectCheesy liedjes dus
Maar omdat ik het niet meer aan kon zien kon ik niet meer spottenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hier gaat het eigenlijk over het spotten van FOK!-ers in het publiek
Dat vond ik dus ook....kan DK weer mooi gaan Wii-enquote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar omdat ik het niet meer aan kon zien kon ik niet meer spottenEn veel publiek laten ze niet zien
Jullie zijn echt niet goed in beeld hoor, tijd voor drastische actiesquote:
Pak je vlaggetje eens danquote:
quote:
Ja vind ik ook, de Fokkers zijn leuker dan de liedjesquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje saai zonder FOK!-ers in beeld
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag je heel gezellig op FB![]()
Vinden jullie het wel leuk?
Ja want de rest van het publiek zit stil volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten ze daar nu te zwaaien met de lampjes?
Nu welquote:
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:35 schreef indaha het volgende:
Wel de enigen die zwaaien![]()
Oognip is het leuk ?
Nee links daarvan, de gekleurde stoelen zijn de zogenaamde buitenlandse deskundigen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Zitten die fokkers op die gekleurde stoelen? (we kijken net)
Nee, ze zwaaien met lampjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Zitten die fokkers op die gekleurde stoelen? (we kijken net)
Oh die!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ze zwaaien met lampjes.
De rest van het publiek ook
gespot!quote:
Het minst slechte liedje in ieder geval... For what it's worth.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee![]()
maar goed...iemand moet toch zorgen voor een afgang...ik vond er niets aan
Strategisch shot ookquote:
Zit je klem in dit topic?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef indaha het volgende:
Op sterrenpunt nl is raffaella een slechte verliezer
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef indaha het volgende:
quote:
Mij ook niet hoor, maar dit topic is om FOK!-ers te spotten en dan moeten ze zo scrollen enzo als ze thuiskomenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef indaha het volgende:
Mij kan niets meer uit mijn humeur brengen vandaag
![]()
![]()
Wat danquote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef indaha het volgende:
Nou zo hard ging het niet vandaag , jammer genoegquote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor, maar dit topic is om FOK!-ers te spotten en dan moeten ze zo scrollen enzo als ze thuiskomen
De oogst was inderdaad een beetje magerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef indaha het volgende:
Nou zo hard ging het niet vandaag , jammer genoeg
Dirkh geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2012 22:21 schreef APK het volgende:
Wie is dat met die Delftsblauwe-tegeltjesbroek?
Volgens mij kijken we naar dat screenshot een paar posts boven jouquote:
Ja ik heb het doorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kijken we naar dat screenshot een paar posts boven jou
En wat heeft ie op zijn hoofd??quote:Op zondag 26 februari 2012 22:21 schreef APK het volgende:
Wie is dat met die Delftsblauwe-tegeltjesbroek?
Nee, dat was mijn introducé, de Delftsblauwe-tuinbroekman. Niet mijn vriend voor de duidelijkheid. Ik was de stippenjurkvrouw links ervan. Had hem ff goed gedrilld in de dresscode hè?quote:
in het rood-wit op de 2e rijquote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef indaha het volgende:
Leuk je kunt er net tussendoor Cat zien swingen
Merelquote:
Dat klopt, Joan zag ons, twee keerquote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
Volgens mij groette ze net alle FoK!kers![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen kijken want Re wilde het niet eens 2 keer kijken. Flauw he?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga nu terugkijken, mezelf spotten..
Superleuk, bedanktquote:Op zondag 26 februari 2012 23:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jouMoest het eerst op youtube zetten,wel unlisted hoor
dus die heb ik ook nog
Ik dacht het te kunnen horen inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt, Joan zag ons, twee keer
En ze keek heel blij naar ons en we hebben enorm voor haar lopen juichen heel de avond
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken want Re wilde het niet eens 2 keer kijken. Flauw he?
Hij zei trouwens wel heel braaf: terechte winnaar!
Oh ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt, Joan zag ons, twee keer
En ze keek heel blij naar ons en we hebben enorm voor haar lopen juichen heel de avond
Ze keek ook twee keer heel duidelijk naar ons en keek echt zo vragend en lachend van 'Ja, jullie zijn de FOK!kers he???'quote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik dacht het te kunnen horen inderdaad
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja.
Een FOK!-er heeft gewonnen, toch?
Hij heeft het echt gekeken dusquote:
De terechte winnaarquote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb jullie reacties nog niet terug gelezen... zeg eens eerlijk, wie had jij gewild dat er had gewonnen?
Inderdaad. De rest was om te huilen zo slechtquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
De terechte winnaar![]()
De rest vond ik echt ultieme schijt
Oh wat leukquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
De terechte winnaar![]()
De rest vond ik echt ultieme schijt
Begrijpelijk, ik zag de bui ook al hangen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik denk dat dit ook voor het eerst sinds jaren is dat een groot deel van Nederland wel aardig achter de inzending staat
En Joan was zo verbaasd en blij![]()
Zeker toen ze die achterstand inhaalde!
En wij altijd maar denken dat het televoten niet eerlijk gaatquote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik zag de bui ook al hangen.
Ik lees wel wat minder positieve reacties op Facebookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik denk dat dit ook voor het eerst sinds jaren is dat een groot deel van Nederland wel aardig achter de inzending staat
En Joan was zo verbaasd en blij![]()
Zeker toen ze die achterstand inhaalde!
Oh ja maar die houd je sowieso altijdquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lees wel wat minder positieve reacties op Facebook
Ja dat zekerquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja maar die houd je sowieso altijd
Denk alleen dat men dit beter en leuker vindt dan bv Shalalie en de Jees.
Ja dat was vanuit ons nauwelijks te zien (gelukkigquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik zit nu net terug te kijken, die drel was van voren ook nog bloot
Ja dankzij de publieksstemmen. Als het aan de jury had gelegen hadden weer net zo goed thuis kunnen blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook pas laterquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ja, echt zo van: hoiiiiiii, navelquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef yvonne het volgende:
Hij gooide haar bijna omver, leek het...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
John de Mol deed alleen een beetje lelijk tegen Joan vonden we, aan het eind
Zij wist niet wat haar overkwam, met al die fotografen enzo, nadat ze had gewonnen. Ze wist niet wat ze moest doen en hij stond haar met een woest hoofd te dirigerenHij zei nog net niet KSSSSHT terwijl hij haar naar de fotografen wees.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Dames en heren, ik vond het een geweldige avond. Bedankt voor jullie leuke gezelschap
Ik ook. Zeker wetenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Dames en heren, ik vond het een geweldige avond. Bedankt voor jullie leuke gezelschap
+1.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |