Hij heeft het echt gekeken dusquote:
De terechte winnaarquote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb jullie reacties nog niet terug gelezen... zeg eens eerlijk, wie had jij gewild dat er had gewonnen?
Inderdaad. De rest was om te huilen zo slechtquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
De terechte winnaar![]()
De rest vond ik echt ultieme schijt
Oh wat leukquote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
De terechte winnaar![]()
De rest vond ik echt ultieme schijt
Begrijpelijk, ik zag de bui ook al hangen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik denk dat dit ook voor het eerst sinds jaren is dat een groot deel van Nederland wel aardig achter de inzending staat
En Joan was zo verbaasd en blij![]()
Zeker toen ze die achterstand inhaalde!
En wij altijd maar denken dat het televoten niet eerlijk gaatquote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik zag de bui ook al hangen.
Ik lees wel wat minder positieve reacties op Facebookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik denk dat dit ook voor het eerst sinds jaren is dat een groot deel van Nederland wel aardig achter de inzending staat
En Joan was zo verbaasd en blij![]()
Zeker toen ze die achterstand inhaalde!
Oh ja maar die houd je sowieso altijdquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lees wel wat minder positieve reacties op Facebook
Ja dat zekerquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja maar die houd je sowieso altijd
Denk alleen dat men dit beter en leuker vindt dan bv Shalalie en de Jees.
Ja dat was vanuit ons nauwelijks te zien (gelukkigquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik zit nu net terug te kijken, die drel was van voren ook nog bloot
Ja dankzij de publieksstemmen. Als het aan de jury had gelegen hadden weer net zo goed thuis kunnen blijven.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook pas laterquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ja, echt zo van: hoiiiiiii, navelquote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef yvonne het volgende:
Hij gooide haar bijna omver, leek het...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
John de Mol deed alleen een beetje lelijk tegen Joan vonden we, aan het eind
Zij wist niet wat haar overkwam, met al die fotografen enzo, nadat ze had gewonnen. Ze wist niet wat ze moest doen en hij stond haar met een woest hoofd te dirigerenHij zei nog net niet KSSSSHT terwijl hij haar naar de fotografen wees.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Dames en heren, ik vond het een geweldige avond. Bedankt voor jullie leuke gezelschap
Ik ook. Zeker wetenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Dames en heren, ik vond het een geweldige avond. Bedankt voor jullie leuke gezelschap
+1.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |