Ja dat is eigenlijk wel jammer,dat had ik ook wel willen zienquote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Bamba het volgende:
Greys hoeft niet schuimbekkend het podium op
Hier gaat het eigenlijk over het spotten van FOK!-ers in het publiekquote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kon het niet meer aanzien trouwens... Wat een vreselijk chrestomathie liedjes allemaal
Autocorrectquote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kon het niet meer aanzien trouwens... Wat een vreselijk chrestomathie liedjes allemaal
Ik wilde het net gaan opzoeken dat woordquote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
AutocorrectCheesy liedjes dus
Maar omdat ik het niet meer aan kon zien kon ik niet meer spottenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hier gaat het eigenlijk over het spotten van FOK!-ers in het publiek
Dat vond ik dus ook....kan DK weer mooi gaan Wii-enquote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar omdat ik het niet meer aan kon zien kon ik niet meer spottenEn veel publiek laten ze niet zien
Jullie zijn echt niet goed in beeld hoor, tijd voor drastische actiesquote:
Pak je vlaggetje eens danquote:
quote:
Ja vind ik ook, de Fokkers zijn leuker dan de liedjesquote:Op zondag 26 februari 2012 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje saai zonder FOK!-ers in beeld
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag je heel gezellig op FB![]()
Vinden jullie het wel leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |