SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via live.songfestival.nl kan je ook via je computer kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 10:37 schreef Lutte het volgende:
Ons mam wil niet kijken, ik vond 'ja maar ik moet FOK!kers spotten' best een goede reden
Veel plezier daar allemaal
Geen boa's, wel pompons, vlaggetjes en roodwitblauwe en oranje outfits.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:57 schreef eleusis het volgende:
Have fun
Ik hoop dat ik iig op tv kan kijken, dan let ik wel ff op! Zijn er ook weer boa's?
Je weet niet half hoe leuk het is, zélfs als je niet van het songfestival houdtquote:
Via FB!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gaan de foto's weer via twitter?
Dat weet ik wel degelijk en er is geen malle moer aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe leuk het is, zélfs als je niet van het songfestival houdt
Dan zit je in het verkeerde topic als je toch niet gaat kijken!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk en er is geen malle moer aan.
Yvonne gaat in het oranje (tenminste, daar houd ik haar nu aanquote:Op zondag 26 februari 2012 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie gaat er nog meer uitbundig gekleed dan? Ik dacht alleen Gb, Cat, Tombo en Greys
Ik geloof niet dat het zo werkt.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic als je toch niet gaat kijken!
Erik ben jij dat op de avatar.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een oranje polo verstopt onder een zwart overhemd.
Euj!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen boa's, wel pompons, vlaggetjes en roodwitblauwe en oranje outfits.
Dus ik denk dat het wel opvalt![]()
Zeker weten!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik neem aan dat jullie in het vak zitten dat extra hard juicht voor Joan?
Waar zie jij discussie over het al dan niet leuk zijn van het SF?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Of het nationaal songfestival wel of niet leuk is, staat hier niet ter discussie en is dus offtopic
Maar zullen we dit topic gewoon houden waarvoor het bedoeld is?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk en er is geen malle moer aan.
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:01 schreef Renesite het volgende:
Als ik borsthaar zie dan is het Erik. Logisch, simpel als dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |