Alles gaat vandaag van start en dus over drie weken ongeveer op de buis. Ben erg benieuwd naar de UK versie.quote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
geloof het welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ga zeker kijken
Het komt daar dus elke zaterdag op tv?
quote:Britse Voice recht tegenover Britain’s Got Talent
De Britse versie van The Voice moet het opnemen tegen de kijkcijferhit Britain’s Got Talent. Beide shows beginnen op 24 maart. Dat meldt Daily Mail. The Voice verschijnt op het publieke BBC One, terwijl Britain’s Got Talent terugkeert op het commerciële ITV. ”Dit is typisch iets voor ITV, om hun tanks in onze voortuin op te stellen als we een groots nieuw format lanceren. Ze treiteren ons omdat ze de show niet kregen, ondanks dat ze tien miljoen pond meer boden“, zegt een BBC-bron in The Sun.
ITV is zich van geen kwaad bewust, zegt een ‘bron’ van de zender in dezelfde krant. “De BBC weet dat we Britain’s Got Talent altijd rond deze tijd lanceren. Als iemand zijn tanks opstelt, dan zijn zij het.”
Aan de Britse The Voice doen Jessie J, will.i.am, Tom Jones en Danny O’Donoghue mee als coaches. De BBC heeft de eerste promo online gezet.
Vorig jaar voerden BBC One en ITV ook al een tv-oorlog op zaterdag. Toen stonden Strictly Come Dancing en X Factor tegenover elkaar.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
BBC1 is voor iedereen in Nederland toegankelijk toch?
Livetopic it is?
Een uurtje later dan toch? Ik weet niet hoe laat zulke shows daar normaal gesproken beginnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]Uiteraard. Al zijn er wel wat andere leuke programma's op zaterdag, maar misschien zijn die tegen die tijd al afgelopen (Ik vertrek bijv.).
En ook in Engeland houden ze van elkaar pesten dus![]()
Zal wel laat beginnen denk ik trouwens, vanwege het tijdsverschil?
Weet ik dus ook niet, maar eind maart gaat hier de zomertijd in, ik weet niet hoe het dan zit met tijdsverschil (ik ben ALTIJD in de war).quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een uurtje later dan toch? Ik weet niet hoe laat zulke shows daar normaal gesproken beginnen
zal na 6sen wel zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:18 schreef Karina het volgende:
Zouden ze daar ook een Red Room hebben en gaan zitten twitteren![]()
Helaas nog geen uitzendtijd kunnen vinden op de site trouwens.
8 uur nederlandse tijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Denk dat het al om 19u UK tijd begint.
Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb even teruggezocht hoe laat bijv. Strictly Come Dancing begon en dat was pas om 22:00 uur NL tijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Denk dat het al om 19u UK tijd begint.
nee om 9 uurquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb even teruggezocht hoe laat bijv. Strictly Come Dancing begon en dat was pas om 22:00 uur NL tijd.
wat in de gids staat is nederlandse tijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan stond de UK tijd in de OPIk raak altijd helemaal in de war met dat tijdsverschil.
Ik heb geen gids, vandaar, ik kijk op de site van de BBC voor de tijden, maar daar staat het pas een paar dagen vantevoren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat in de gids staat is nederlandse tijd
op site is gewoon de engelse tijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen gids, vandaar, ik kijk op de site van de BBC voor de tijden, maar daar staat het pas een paar dagen vantevoren.
Maar 9 uur dus, mooi.
Ja preciesquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
op site is gewoon de engelse tijd
en in nederland komt het een uur later
dan is het gelijk want engeland doet niet mee aan de zomertijd gok ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja preciesHoe zit het straks ook alweer dan met de zomertijd? Zijn we dan gelijk of heeft de UK dezelfde zomertijd?
mijn hemel, wat een discussie over hoe laat iets begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
ik denk hetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef MissJ het volgende:
dus als ik het goed begrijp is de 1e aflevering op zaterdag 24 maart op BBC1 om 21.00 NL tijd?
Ik ga het op zekers volgen
De BBC had ooit ook Fame Academy: http://en.wikipedia.org/wiki/Fame_Academyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:28 schreef Karina het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat we een buitenlandse talentenjacht live kunnen volgen? Tenminste, een zangwedstrijd.
Komt me heel vaag bekend voor. Beetje zoals Star Academy? Of hoe heette dat ook alweer, dat ze in een huis zaten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
De BBC had ooit ook Fame Academy: http://en.wikipedia.org/wiki/Fame_Academy
Was leuk, omdat het ook een RLS was die je via streams kon volgen
quote:After some delay, BBC1 is understood to have earmarked a 7.15pm (20.15 NL tijd) start time for the 75-minute launch of The Voice, meaning the shows will overlap for around 45 minutes.
eensquote:
quote:ITV has raised the stakes in its Saturday night battle of the talent shows with the BBC, moving Britain's Got Talent 15 minutes earlier just moments after BBC1 did the same with The Voice.
BBC1 sought to avoid an overlap between the two shows by scheduling The Voice at 7pm on its launch night, 24 March, 15 minutes earlier than it had been penciled in.
The aim was to reduce the overlap of the BBC's new 80-minute show with Britain's Got Talent, which ITV had earmarked for a 7.45pm start on the same night.
But ITV responded by moving the Simon Cowell show to 7.30pm, running until 8.45pm, ensuring a substantial overlap would remain.
The changes were revealed as the broadcasters exchanged their latest draft television schedules on Tuesday.
quote:Britse tv-oorlog rond The Voice grimmiger
De Britse tv-oorlog over de start van John de Mols The Voice UK wordt grimmiger. Nadat BBC The Voice een kwartier naar voren haalde om al te veel overlap met ITV’s Britain’s Got Talent te voorkomen, besloot ITV tot hetzelfde. Dat melden Britse media. The Voice zou op 24 maart om 19.15 uur beginnen, maar is verplaatst naar 19.00 uur. ITV reageerde daarop door Got Talent van 19.45 naar 19.30 uur te verplaatsen, waardoor er alsnog een significante overlap van vijftig minuten bestaat.
Om The Voice in de weg te zitten, besloot ITV om de première van Britain’s Got Talent twee weken naar voren te halen. “Het is teleurstellend dat ze Britain’s Got Talent nu op dezelfde dag als The Voice laten beginnen. Het is wel heel erg competitief om ons niet eens tegemoet te komen om overlap te voorkomen“, zegt een BBC-bron.
Simon Cowell, de grote man achter Got Talent en X Factor, ziet The Voice als een bedreiging, bekende hij eerder dit jaar. “Ik zie The Voice als een uitdaging. Wij moeten Britain’s Got Talent simpelweg beter maken. Iedereen profiteert daarvan.”
Naar verluidt probeert ITV haar concurrent in de weg te zitten, omdat zij miljoenen méér bood om The Voice te mogen uitzenden. Toch koos De Mol voor BBC.
quote:BBC-veteraan haalt uit naar The Voice
Geplaatst op dinsdag 20 maart 2012 om 11:00
BBC-veteraan Paul Gambaccini heeft uitgehaald naar hét nieuwe megaproject van zijn omroep: The Voice van John de Mol. “Het is een karaokewedstrijd. Punt“, zegt de BBC Radio 2-dj, landelijk bekend als popprofessor, in Radio Times. De 62-jarige Gambaccini, geboren in New York, is niet onder de indruk van de tv-hit. “Hoewel de Amerikaanse versie goed was om de carrière van twee juryleden nieuw leven in te blazen, heeft het ons geen levensvatbare artiest opgeleverd“, sneert hij.
Met de twee juryleden doelt Gambaccini op Christina Aguilera en Adam Levine. De andere juryleden zijn Cee Lo Green en Blake Shelton.
De Britse versie begint zaterdag op BBC One met in de jury Tom Jones, will.i.am, Jessie J en Danny O’Donoghue.
Bron
Dit iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:16 schreef chansadres het volgende:
Wat een zieligheid daar. Maar laten we eerlijk zijn. SBS en RTL zouden exact hetzelfde doen. Maar dat kwartiertje verschuiven is wel episch. Voice UK moet een epische kandidaat net voor de starttijd van Got Talent zetten en net iets later. Dan blijven mensen wel hangen en gaan ze niet zappen. Sowieso ideaal want BBC heeft geloof ik geen reclameblokken. Ik ga het volgen!
dus dat!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:59 schreef Karina het volgende:
Kijken EN posten natuurlijk, anders vind ik het niet eens leuk
Posten zonder kijken al helemaal nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat!
Kijken zonder posten is nie leuk nie!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ga het opnemen maar ga het de dag erna meteen nakijken
7 uur engelse tijd omdat engeland loopt een uur achterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat die 7 uur onze tijd was![]()
Kijk je met ons mee?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh is het morgen al???? Jeetje ik dacht volgende week pas!
De zanger van The Script. Ondere bekend van hits als...quote:
BBC is toch een verplichte zenderquote:Als ik op tijd ben morgen ga ik meekijken hier
Gelukkig al weer een poosje BBC in het Digitennne pakket
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De zanger van The Script. Ondere bekend van hits als...
[..]
BBC is toch een verplichte zender?
BBC1 is anoloog als je UPC hebtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:03 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ook dat iedereen BBC1 hadGelukkig heb ik nog gewoon analoog
quote:The first BBCTheVoiceUK live show will be on Saturday 28th April and the final will be on Saturday 2nd June!
ziggo en/of kpn is het digitaal geloof ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dat ik niet wist dat bij sommige digitale BBC was weggehaald.
BBC2 is analoog wegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dat ik niet wist dat bij sommige digitale BBC was weggehaald.
UPC nietquote:
Ja dat vond ik zo leuk! Ik was voor Ainsley die jongen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
De BBC had ooit ook Fame Academy: http://en.wikipedia.org/wiki/Fame_Academy
Was leuk, omdat het ook een RLS was die je via streams kon volgen
quote:
*Gaat met scooter langs tuffenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig al weer een poosje BBC in het Digitennne pakket
Ik kijk ook niet vaan naar Nederland 2, maar dan hoeven ze 'm nog niet zomaar weg te halenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij (nog) niet (UPC). Niet dat ik er vaak naar kijk, maar toch.
Ik snap hem nietquote:
quote:
Gotta love those twoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet vaan naar Nederland 2, maar dan hoeven ze 'm nog niet zomaar weg te halen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens heb ik net de strakke broek uit gedaan, dus ik begin ook al in de stemming voor vanavond te komen
Dat was een compliment, maar dat mocht je natuurlijk niet wetenquote:
Roep dat maar niet te hard, voor je het weet heb je geen zender meer over als je nog analoog kijkt, dan MOET je wel overquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet vaan naar Nederland 2, maar dan hoeven ze 'm nog niet zomaar weg te halen
Mij ook benieuwen, ik volgde de buitenlandse versies niet, omdat ik geen tijd heb om ALLES te volgen (ik kijk al genoeg tvquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel heel benieuwd of het mij kan boeien zo in het Engels en alles.
Ik ben ook alleen overgestapt omdat ik geen tv-aansluiting in de slaapkamer had en Digitenne dan veel makkelijker vond dan gepruts met snoeren doortrekken. Anders had ik ook nog 'gewone' tv.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, voor je het weet heb je geen zender meer over als je nog analoog kijkt, dan MOET je wel over
Neuh. Digitenne is kut. Rijdt er iets langs dan valt het beeld weg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hem nietOf zoek je een plek om te kijken?
Ohquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Digitenne is kut. Rijdt er iets langs dan valt het beeld weg.
Ik heb ook nog een oude tv, maar qua ruimte zou het niets uitmaken, dat ding staat op een tvkastje, als ik een Plasma zou kopen, zou deze op hetzelfde kastje komen te staan, ruimtewinst is nulquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen overgestapt omdat ik geen tv-aansluiting in de slaapkamer had en Digitenne dan veel makkelijker vond dan gepruts met snoeren doortrekken. Anders had ik ook nog 'gewone' tv.
Ik kijk overigens ook nog op een ouderwetsche dikke kastDie mag wel over een tijdje ingeruild worden
Neemt veel te veel ruimte en kwaliteit kan veel beter (en ik ben al zo'n schele).
Ja best vroeg voor zoiets. Dan gaan de pubs zeker dichtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemde tijd trouwens, dat ze in Engeland om 7 uur al starten...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja best vroeg voor zoiets. Dan gaan de pubs zeker dicht
quote:
Ik ben onderweg!quote:
Ik had dat gisteravond na VOH Kids, ineens ging het niet voor of achteruitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar even mijn moden resetten, ik word gek van die traagheid.
Deze is veel leuker dan die van Nederlandquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Vast op de BBC gezet en er is nu Wipe Out met Celebrities, o.a. met Eddy the Eagle
Oh nu een Nineties Pop Sensation, ik verstond alleen zijn naam niet.
Toen zat ik net de laatste happen van mijn eten weg te werken onder het genot van Kassa.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemde tijd trouwens, dat ze in Engeland om 7 uur al starten...
Ik lees de topics van de buitenlandse talentenjachten en als ik dat zo zie zijn de buitenlandse altijd beter, dus ik ben heel benieuwd naar het niveauquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben erg benieuwd! Ik vind de Engelse X Factor over het algemeen leuker dan de Nederlandse, dus ben benieuwd of datzelfde geldt voor The Voice
Misschien dat je haar nog ziet bij één van de afleveringen, Will.I.Am en Cheryl zijn nogal close..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef ZaZoe het volgende:
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches
Had ook graag Cheryl Cole in de jury gezien, alleen al om ze te zien
Zit je nu hier ook alquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga kijken. N&S heb ik nu wel gezien en Jessie J is veel mooier dan Katja S.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees de topics van de buitenlandse talentenjachten en als ik dat zo zie zijn de buitenlandse altijd beter, dus ik ben heel benieuwd naar het niveau
Break Even?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg
Ik ken wel een ander liedje van hun
Staat hier gelukkig al op tafelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh wel een klein minpuntje, geen reclame, dan moet ik rennen als ik naar de wc moet of drinken wil halen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een keertje kijken.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Dat zou inderdaad kunnen, Ze is momenteel wel druk met haar nieuwe album dacht ik, maar die is geloof ik al bijna af.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien dat je haar nog ziet bij één van de afleveringen, Will.I.Am en Cheryl zijn nogal close..
Het zou best kunnen dat ik een paar keer per ongeluk in het Engels ga postenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik zet de tv ietsjes harder dan normaal, mijn Engels is best goed, maar het is toch even wennen denk ik in het begin.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Oe als ze met accenten praten is het wel lastig.
We geven je wel een schop danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ik een paar keer per ongeluk in het Engels ga posten
als ik eenmaal omschakel.....
Te oud voor jequote:
Alleen Jessie J heeft wel beetje een accentje, de rest van de coaches niet echtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Oe als ze met accenten praten is het wel lastig.
Ik zat ook aan de kandidaten te denken, als er Schotten of zo tussen zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen Jessie J heeft wel beetje een accentje, de rest van de coaches niet echt
quote:
fok = twitterquote:
Ik vind 8 uur ook waardeloos, maar ik schiet ff op en maak m'n bakkie klaarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toen zat ik net de laatste happen van mijn eten weg te werken onder het genot van Kassa.
7 uur is echt vroeg voor dit soort programma's.
Eeejjjquote:
Dat hoor ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef iBenny het volgende:
The Script maakt wel toffe muziek, in de studio. Live zijn ze beroerd
quote:
Grapje?quote:
Weet ik niet, de jury bij The Voice NL zijn natuurlijk OOK allemaal bekende artiesten hier in Nederland, ze zijn alleen niet in het buitenland bekend (wat logisch is, omdat ze over het algemeen NL muziek maken).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen de jury is al veel professioneler.
Ik ben altijd bloedserieus, dat weet je toch.quote:
Volgens mij is het de jongen bij het toilet die normaal muntjes vraagt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Die jongen met dat zwarte haar vind ik niet zo goed zingen, ik zou niet draaien.
quote:
Danny van The Script en Will.I.Am van Black Eyed Peasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
wie is die gozer met donker haar en wie is die neger? Zijn dat voor ons bekende artiesten?
Die neger kende ik wel, tenminste, toen ik het liedje hoorde, wat ik alweer ben vergetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
wie is die gozer met donker haar en wie is die neger? Zijn dat voor ons bekende artiesten?
Will.I.Am. van Black Eyed Peas, volgens mij hoor je die platen zelfs door een tektonische plaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
sex bom is wel een bazen nrquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Pheno het volgende:
Tom is weer bezig als chickmagnet.
De baas
Danny (leadsinger van The Script) en Will.i.am (aka die kneus van Black Eyed Peas die alles met autotune doet)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
oooh ok... die Danny zegt mij niks, Black Eyed Peas ken ik wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danny van The Script en Will.I.Am van Black Eyed Peas
ik heb geen teletekst op mijn tv-kaartquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hey net had ik geen teletekst, ik wilde 888 ff doen, en nu schakelt hij in
Geen herkenningsmomentje van VOH II?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist pas wie het was toen ik het liedje hoorde toenstraks
Gewoon niet drukken dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd of we hier ook ongeveer de Adele's en zo voorbij horen komen.
Ditquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Als iemand Titanium gaat doen en een beetje kan zingen, dan ben ik heel blij
Vastquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
quote:
Oh ja, maar de namen zeggen me nooit iets.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen herkenningsmomentje van VOH II?Daar was ze ook, bij ons.
Omdat?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Als iemand Titanium gaat doen en een beetje kan zingen, dan ben ik heel blij
ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Wat levelen we allemaal weer mooi vanavondquote:
Ja maar gezicht, die kop met ponyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, maar de namen zeggen me nooit iets.
Tom Jones is zo baas, Jigsaw onthooft zichzelf als hij Tom alleen ruikt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Tom Jones heeft zo'n stem uit Saw "Let's play a game"
Leuk nummerquote:
Zijn dat de nieuwe scherpe knieën?quote:
Gotta love Englandquote:
We zien haar wel terug bij de grabbers later.quote:
Alsof Nederland beter isquote:
Je kunt gaan turven vanavondquote:
Of Will.I.Am. Een beste snuggere gast .quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Iik heb gewerkt met Michael Jackson klintk toch wel beter als ik heb gewerkt met Jan Smit.
Ohw, die kun je aanzettenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker met teletekst zo, kan ik ook nog goed het topic bijhouden en niks missen op tv
888quote:
HET IS FANTASTISCH MIKE!quote:
quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die Jessie J, is zij al moeder? Ik hoorde iemand hier net MILF roepen...
of mijn informatie klopt niet, maar volgens mij sinds begin vorig jaar, ik zoek het even op......quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die Jessie J, is zij al moeder? Ik hoorde iemand hier net MILF roepen...
Teletekst? Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef itsme het volgende:
Wow. Ik vind het toch meer een eer als een Tom Jones voor je omdraait dan een Cristina Aguilera
quote:
Jessie Jquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
will i am of jessie j gaat ze kiezen
dat deed ik net ook, maar mijn teletekst (Tele2) werkt blijkbaar niet goed, hij ondertitelt nog niet eens de helft van wat ze zeggenquote:
Ik zie liever Christine omdraaien dan Tom. Seksueel gezien dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef itsme het volgende:
Wow. Ik vind het toch meer een eer als een Tom Jones voor je omdraait dan een Cristina Aguilera
is bij X-factor UK ook altijdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Dit duurt wel een beetje lang, de praatjes van de jury.
DIT nummer was ook al vrij standaard, dus Adele komt vast ook nog welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Karina ik zie net een oudere post van je over Adele, ik ben ook HEEL benieuwd hoeveel kwAdeles vanavond voorbij komen
Neuh, ik ook niet.quote:
Oh voor die helft heb ik m'n orenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha... hij mist wel de helft van wat ze zeggen
Is nog het begin. ff alles uitleggen en duidelijk makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Dit duurt wel een beetje lang, de praatjes van de jury.
dus dit. Ik heb het maar weer uitgezet, werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha... hij mist wel de helft van wat ze zeggen
Christine van der Horst?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie liever Christine omdraaien dan Tom. Seksueel gezien dan.
Ook!quote:
bij de amerikaanse ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is nog het begin. ff alles uitleggen en duidelijk maken
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Ah ook een oude bekende dus.
Oh Five ken ik nog wel
het ergste dieptepunt uit de jaren 90quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Daph_ het volgende:
Dit was in het nieuwsBeetje sneu wel..
5ive
ja ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Ah ook een oude bekende dus.
Oh Five ken ik nog wel
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw hupst nu ze die gast van Five ziet. Moet ik me zorgen maken?
NKOTBquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Oh ik zag trouwens, even off topic, een poster hangen van een concert van 2 oude boybands, ik ga straks even zoeken, best bekende, maar ik weet even niet meer welke. Backstreet boys en nog eentje? Zoiets.
Gezien de reacties hierboven moeten we dat idd zijn over onszelfquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw hupst nu ze die gast van Five ziet. Moet ik me zorgen maken?
En gladde knieën!quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het ergste dieptepunt uit de jaren 90
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |