Alleen Jessie J heeft wel beetje een accentje, de rest van de coaches niet echtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Oe als ze met accenten praten is het wel lastig.
Ik zat ook aan de kandidaten te denken, als er Schotten of zo tussen zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen Jessie J heeft wel beetje een accentje, de rest van de coaches niet echt
quote:
fok = twitterquote:
Ik vind 8 uur ook waardeloos, maar ik schiet ff op en maak m'n bakkie klaarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toen zat ik net de laatste happen van mijn eten weg te werken onder het genot van Kassa.
7 uur is echt vroeg voor dit soort programma's.
Eeejjjquote:
Dat hoor ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef iBenny het volgende:
The Script maakt wel toffe muziek, in de studio. Live zijn ze beroerd
quote:
Grapje?quote:
Weet ik niet, de jury bij The Voice NL zijn natuurlijk OOK allemaal bekende artiesten hier in Nederland, ze zijn alleen niet in het buitenland bekend (wat logisch is, omdat ze over het algemeen NL muziek maken).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen de jury is al veel professioneler.
Ik ben altijd bloedserieus, dat weet je toch.quote:
Volgens mij is het de jongen bij het toilet die normaal muntjes vraagt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Die jongen met dat zwarte haar vind ik niet zo goed zingen, ik zou niet draaien.
quote:
Danny van The Script en Will.I.Am van Black Eyed Peasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
wie is die gozer met donker haar en wie is die neger? Zijn dat voor ons bekende artiesten?
Die neger kende ik wel, tenminste, toen ik het liedje hoorde, wat ik alweer ben vergetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
wie is die gozer met donker haar en wie is die neger? Zijn dat voor ons bekende artiesten?
Will.I.Am. van Black Eyed Peas, volgens mij hoor je die platen zelfs door een tektonische plaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
sex bom is wel een bazen nrquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Pheno het volgende:
Tom is weer bezig als chickmagnet.
De baas
Danny (leadsinger van The Script) en Will.i.am (aka die kneus van Black Eyed Peas die alles met autotune doet)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
oooh ok... die Danny zegt mij niks, Black Eyed Peas ken ik wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danny van The Script en Will.I.Am van Black Eyed Peas
ik heb geen teletekst op mijn tv-kaartquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hey net had ik geen teletekst, ik wilde 888 ff doen, en nu schakelt hij in
Geen herkenningsmomentje van VOH II?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist pas wie het was toen ik het liedje hoorde toenstraks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |