Ik heb ook nog een oude tv, maar qua ruimte zou het niets uitmaken, dat ding staat op een tvkastje, als ik een Plasma zou kopen, zou deze op hetzelfde kastje komen te staan, ruimtewinst is nulquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen overgestapt omdat ik geen tv-aansluiting in de slaapkamer had en Digitenne dan veel makkelijker vond dan gepruts met snoeren doortrekken. Anders had ik ook nog 'gewone' tv.
Ik kijk overigens ook nog op een ouderwetsche dikke kastDie mag wel over een tijdje ingeruild worden
Neemt veel te veel ruimte en kwaliteit kan veel beter (en ik ben al zo'n schele).
Ja best vroeg voor zoiets. Dan gaan de pubs zeker dichtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemde tijd trouwens, dat ze in Engeland om 7 uur al starten...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja best vroeg voor zoiets. Dan gaan de pubs zeker dicht
quote:
Ik ben onderweg!quote:
Ik had dat gisteravond na VOH Kids, ineens ging het niet voor of achteruitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar even mijn moden resetten, ik word gek van die traagheid.
Deze is veel leuker dan die van Nederlandquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Vast op de BBC gezet en er is nu Wipe Out met Celebrities, o.a. met Eddy the Eagle
Oh nu een Nineties Pop Sensation, ik verstond alleen zijn naam niet.
Toen zat ik net de laatste happen van mijn eten weg te werken onder het genot van Kassa.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemde tijd trouwens, dat ze in Engeland om 7 uur al starten...
Ik lees de topics van de buitenlandse talentenjachten en als ik dat zo zie zijn de buitenlandse altijd beter, dus ik ben heel benieuwd naar het niveauquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben erg benieuwd! Ik vind de Engelse X Factor over het algemeen leuker dan de Nederlandse, dus ben benieuwd of datzelfde geldt voor The Voice
Misschien dat je haar nog ziet bij één van de afleveringen, Will.I.Am en Cheryl zijn nogal close..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef ZaZoe het volgende:
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches
Had ook graag Cheryl Cole in de jury gezien, alleen al om ze te zien
Zit je nu hier ook alquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga kijken. N&S heb ik nu wel gezien en Jessie J is veel mooier dan Katja S.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees de topics van de buitenlandse talentenjachten en als ik dat zo zie zijn de buitenlandse altijd beter, dus ik ben heel benieuwd naar het niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |