HET IS FANTASTISCH MIKE!quote:
quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die Jessie J, is zij al moeder? Ik hoorde iemand hier net MILF roepen...
of mijn informatie klopt niet, maar volgens mij sinds begin vorig jaar, ik zoek het even op......quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die Jessie J, is zij al moeder? Ik hoorde iemand hier net MILF roepen...
Teletekst? Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef itsme het volgende:
Wow. Ik vind het toch meer een eer als een Tom Jones voor je omdraait dan een Cristina Aguilera
quote:
Jessie Jquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
will i am of jessie j gaat ze kiezen
dat deed ik net ook, maar mijn teletekst (Tele2) werkt blijkbaar niet goed, hij ondertitelt nog niet eens de helft van wat ze zeggenquote:
Ik zie liever Christine omdraaien dan Tom. Seksueel gezien dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef itsme het volgende:
Wow. Ik vind het toch meer een eer als een Tom Jones voor je omdraait dan een Cristina Aguilera
is bij X-factor UK ook altijdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Dit duurt wel een beetje lang, de praatjes van de jury.
DIT nummer was ook al vrij standaard, dus Adele komt vast ook nog welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Karina ik zie net een oudere post van je over Adele, ik ben ook HEEL benieuwd hoeveel kwAdeles vanavond voorbij komen
Neuh, ik ook niet.quote:
Oh voor die helft heb ik m'n orenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha... hij mist wel de helft van wat ze zeggen
Is nog het begin. ff alles uitleggen en duidelijk makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Dit duurt wel een beetje lang, de praatjes van de jury.
dus dit. Ik heb het maar weer uitgezet, werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha... hij mist wel de helft van wat ze zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |