Break Even?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg
Ik ken wel een ander liedje van hun
Staat hier gelukkig al op tafelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh wel een klein minpuntje, geen reclame, dan moet ik rennen als ik naar de wc moet of drinken wil halen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een keertje kijken.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Dat zou inderdaad kunnen, Ze is momenteel wel druk met haar nieuwe album dacht ik, maar die is geloof ik al bijna af.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien dat je haar nog ziet bij één van de afleveringen, Will.I.Am en Cheryl zijn nogal close..
Het zou best kunnen dat ik een paar keer per ongeluk in het Engels ga postenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik zet de tv ietsjes harder dan normaal, mijn Engels is best goed, maar het is toch even wennen denk ik in het begin.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Oe als ze met accenten praten is het wel lastig.
We geven je wel een schop danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ik een paar keer per ongeluk in het Engels ga posten
als ik eenmaal omschakel.....
Te oud voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |