quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
De Jong deed het ook prima. Vond Eriksen matig..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Anita, Eriksen goeie middenvelders. [ afbeelding ]
Fapfapfap Ajaxquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
Ajax was een man, en jullie vinden ajax mooi. Dus..... gayfish?
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef Ascendancy het volgende:
Gefeliciteerd. Ondanks het ontbreken van een paar namen is dit erg knap. Want zelfs de bank van manu is beter dan wat er in Nederland op de velden staat
Ajax had ook een B team.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
Knap Ajax! Hoewel een bteam gewoon terecht gewonnen deze wedstrijd.
Super!
Op papier wel.quote:
Hommo!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
Super!
Ze kunnen het echt wel. Alleen moeten ze erin gelovenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef Ascendancy het volgende:
Gefeliciteerd. Ondanks het ontbreken van een paar namen is dit erg knap. Want zelfs de bank van manu is beter dan wat er in Nederland op de velden staat
Ik zou me godverdomme door Ajax in m'n reet laten neuken als ze daardoor elke week zo zouden voetballen.quote:
Mensen vergeten dat Ajax ook met een B-team speelt..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
Super!
Perfect eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente, AZ en PSV door. Mooi punten morsen.
van Rhijn heeft vandaag weer bewezen dat er volle pond talent in hem zitquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat Ajax ook met een B-team speelt..
Koppers, v. Rhijn, Ozbiliz, Lodeiro ..
Cruijff is gewoon het breinquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb zin in de toekomst![]()
Met Cruijffie.
Was vorig seizoen naar gekeken. Twente en AZ spelen gemiddeld zelfs beter na een Europese wedstrijd door de week. Het was vooral ajax dat veel punten verloor.quote:
Deze man weet.twitter:NDJ_Official twitterde op donderdag 23-02-2012 om 23:05:24Well played by the young kids of #Ajax tonight. They can go back home with their chin up. The future is bright in Amsterdam. reageer retweet
Klopt, zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van Rhijn heeft vandaag weer bewezen dat er volle pond talent in hem zit
Demouge ftwquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op papier wel.
Als Ajax 2x van Utrecht verliest, zeg je toch ook niet dat FC Utrecht een betere selectie heeft
Dus niet elkaars piemel in de handquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zegt de lieverd met 'hand in hand' in zijn UI
Idd, prachtig om te zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je ziet wel dat Frank echt het onderste uit de kan wil halen, en het niet verbloemt. Dat vind ik dan wel weer mooi
Nee, man .. zo hoort het.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Frank kappen met je gezeik boerenlul!
Ja leuk allemaal Maar stellen dat een A-team t beter zou doen is koffiedik kijken. En het is natuurlijk gekkenwerk om te denken dat United dan GEEN A-team zou opstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat Ajax ook met een B-team speelt..
Koppers, v. Rhijn, Ozbiliz, Lodeiro ..
Ik vind het overdreven. Gaat ie ook met zo'n gezicht de match bespreken met de jongens?quote:
Hij kan zijn ambities niet zo goed doseren. Win je uit bij United, is het Ajax-onwaardig En voorafgaand aan de wedstrijd tegen Feyenoord doet 'ie alsof het een formaliteit was. Kom op zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je ziet wel dat Frank echt het onderste uit de kan wil halen, en het niet verbloemt. Dat vind ik dan wel weer mooi
Frank is een winnaar, dat zie je aan alles. Het zou niets voor hem zijn om te lachen van kijk ons een overwinning behaald hebben zonder dat het ook maar een enkel gevolg heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FrankAlsjeblieft. We hebben serieus niet slecht gespeeld knakker.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. Gaat ie ook met zo'n gezicht de match bespreken met de jongens?
Dank.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit doet me pijn, mare goed gespeeld!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit doet me pijn, mare goed gespeeld!
Ik zie ze zo weer gelijkspelenquote:
Vertonghen was echt de hersteller van alle steekjes die een paar lieten vallen. Inderdaad, Hij speelde fantastischquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertonghen heeft zich wel verkocht... Startte erg slecht, maar daarna was hij machtig..
Typischquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zie ze zo weer gelijkspelen
Aldus het Lpool forumquote:We should join clubs and become LiverJax
Ajax gaat zelf over het kunstgras rollenquote:
Anita was ook baas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertonghen was echt de hersteller van alle steekjes die een paar lieten vallen. Inderdaad, Hij speelde fantastisch
Schenkeveld is een twijfelgeval helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax gaat zelf over het kunstgras rollenSchenkie heeft iedereen in de broekzak!
Helaas welquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schenkeveld is een twijfelgeval helaas.
Suljemani brengt ook gewoon weinig hoor, Ozbilitz was beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze deden het allemaal prima. Eriksen deed het slecht.. voor de rest was het prima.
Vond Eriksen anders prima. Niet bijzonder dat wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze deden het allemaal prima. Eriksen deed het slecht.. voor de rest was het prima.
Houd ik je aanquote:
quote:De Boer: Ajax-onwaardig
Ajax-trainer Frank de Boer zag zijn elftal winnen tegen Manchester United op Old Trafford, maar werd wel uitgeschakeld in de Europa League. "We hebben helemaal niet goed gespeeld. We hadden veel te veel respect voor de tegenstander. We wonnen dan wel met 2-1, maar er zat veel meer in", reageerde De Boer.
"Ik vond ons heel slordig, in de eerste helft zelfs Ajax-onwaardig. Dat heb ik in de rust ook aangegeven. In de tweede helft was het stukken beter, maat bij vlagen nog vrij slordig. We hoeven helemaal niet bang te zijn voor deze tegenstander en hadden met 3-1 kunnen, of misschien wel moeten winnen", besloot De Boer zijn relaas.
Oppassen dat Maassen hem niet in z'n frons neuktquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar hij verneukt wel een beetje de euforie, met z'n frons.
Ik vind dit niks hoor.quote:
Zonder Guidetti word duidelijk hoe slecht Feyenoord is..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - FEY wordt een gelijkspelletje.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oppassen dat Maassen hem niet in z'n frons neukt
Nope. veel balverlies, veel steekpassen die niet begrepen werden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef davihaa het volgende:
[..]
Vond Eriksen anders prima. Niet bijzonder dat wel.
miki was ook matig ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Suljemani brengt ook gewoon weinig hoor, Ozbilitz was beter.
Wel grappig dat ajax niet van een Feyenoord zonder Guidetti kon winnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zonder Guidetti word duidelijk hoe slecht Feyenoord is..
Manolev speelt niet bij PSV hé.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zonder Guidetti word duidelijk hoe slecht Feyenoord is..
Ligt aan Ajax wat er toen niks van bakte..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel grappig dat ajax niet van een Feyenoord zonder Guidetti kon winnen
Dus is PSV beter :p.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manolev speelt niet bij PSV hé.
Same, kwam vooral door het meegereisde publiekquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, tijdens zo'n wedstrijd krijg je toch weer het gevoel van de glory van weleer, dat het kan. Heb me in tijden niet zo nostalgisch gevoeld bij een wedstrijd
Is gewoon het niveau van ajax en af en toe zal er een uitschieter zijn en dat heeft iedere club.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ligt aan Ajax wat er toen niks van bakte..
Klopt. Helden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Class het volgende:
[..]
Same, kwam vooral door het meegereisde publiek
Ze krijgen dan concurrentie van Portsmouth:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aldus het Lpool forum.
Waarom kom jij bijna nooit in het Ajax topic en nu wel ? gefrustreerd ? jaloers?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is gewoon het niveau van ajax en af en toe zal er een uitschieter zijn en dat heeft iedere club.
Heb het pas sinds kort ontdektquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom kom jij bijna nooit in het Ajax topic en nu wel ? gefrustreerd ? jaloers?
quote:The way Ajax closed us down and the way they passed it around + their movement was impressive.
AA Gent uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is gewoon het niveau van ajax en af en toe zal er een uitschieter zijn en dat heeft iedere club.
zeker sinds Dinamo Lyon toen je leuk moest doen met een avatertje van lyonquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb het pas sinds kort ontdekt
Nou nee, veel later heb ik hier volgens mij pas gepost. Maar ik deed wel leuk met mijn avatarquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zeker sinds Dinamo Lyon toen je leuk moest doen met een avatertje van lyon
Kan jij eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou nee, veel later heb ik hier volgens mij pas gepost. Maar ik deed wel leuk met mijn avatar
Frans spreken?quote:
Inderdaad, 100% concentratie op de competitie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Naja, leuk om zo te winnen. Nu kunnen we ons 100% concentreren op de competitie. De NL'se clubs zijn door, dus prima
Lekker veel zelfvertrouwen opgedaan, en nu doorstoten, minimaal 5 doelpunten tegen Excelsior ..
twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 23-02-2012 om 22:58:25Aankomende zondag speelt #Ajax op Woudestijn een wedstrijd tegen Excelsior. Capaciteit: 3531. Meegreisde supporters nu: 3700.. reageer retweet
Blijft altijd kut daar, klein veld, kunstgras, een stadion waar een topklasse club zich voor zou schamenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Quisho het volgende:
[..]
Inderdaad, 100% concentratie op de competitie.
En in theorie is Excelsior makkelijker dan NEC.
Whehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Olep het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 23-02-2012 om 22:58:25Aankomende zondag speelt #Ajax op Woudestijn een wedstrijd tegen Excelsior. Capaciteit: 3531. Meegreisde supporters nu: 3700.. reageer retweet
Oh maar blijkbaar heeft Excelsior het daar zelf ook moeilijk want ze hebben daar pas 1 of 2 wedstrijden gewonnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd kut daar, klein veld, kunstgras, een stadion waar een topklasse club zich voor zou schamen
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh maar blijkbaar heeft Excelsior het daar zelf ook moeilijk want ze hebben daar pas 1 of 2 wedstrijden gewonnen
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig
Ik voel in ieder geval de misplaatste arrogantie weer terugkomen, des te mooier als ze weer eens verliezen of zogenaamd genaait worden door de scheids.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werken
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werken
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.redcafe.net/f7/ajax-fans-349293/
[..]
quote:Wonderful supporters. Never stopped singing. Created fantastic atmosphere. That's all.
quote:Outsung us big time today.
Nobody likes us, and we don't carequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Tyron het volgende:
Ik vond het trouwens prachtig toen Suarez toegezongen werd en het thuispubliek ging fluiten.
wordt jequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kut PSV-er is jaloers op onze Frons
Jaloers !! Jullie zongen echt hard!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kom net uit het uitvak.. Prachtig dit! Niet te geloven wat een mooie avond. Dat maakt het de reis wel waard!
maar een ding over te zeggen: WTF!?!?quote:Toegevoegd: vrijdag 24 feb 2012, 03:30
Johan Cruijff gaat aan de slag bij de Mexicaanse voetbalclub Guadalajara Chivas. Cruijff moet orde op zaken stellen bij de voormalige topclub, die in de laatste 13 wedstrijden niet één keer wist te winnen.
Wat hij precies gaat doen is nog niet bekend gemaakt. Op de website van de club wordt Cruijff al van harte welkom geheten en er wordt voor morgen een persconferentie aangekondigd.
mooie uitdaging voor hem toch? 'op z'n hiddinks' van niets iets proberen te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:15 schreef NeoDweezil het volgende:
http://nos.nl/artikel/344(...)bij-guadalajara.html
[..]
maar een ding over te zeggen: WTF!?!?
Dit is al maanden bekend hoor dat die club Cruijff zijn adviezen wilt, heeft Cruijff ook al een paar keer gezegd , o.a in zijn collumn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:15 schreef NeoDweezil het volgende:
http://nos.nl/artikel/344(...)bij-guadalajara.html
[..]
maar een ding over te zeggen: WTF!?!?
Bouwen ze daar ook een ziekenhuis dan in Mexico ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooie uitdaging voor hem toch? 'op z'n hiddinks' van niets iets proberen te maken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:16 schreef Catch22- het volgende:
het is wel een groot voordeel dat 3 van de vijf clubs boven ons europees spelen, daardoor kunnen ze punten gaan verspelen.
Vertonghen gaf ook aan dat het tegendoelpunt mede zijn fout wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dankzij een slordige eerste bal (Vertonghen) lig je er nu alsnog uit... Gelukkig herpakte hij zich, anders hadden we nooit gewonnen. Het aparte van Vertonghen vind ik dat het altijd aan een ander ligt, en als hij al over zijn performance praat doet hij dat toch met een arrogante rot kop, dat ik er geen flikker van geloof.
Mede? Als hij daar de bal niet inlevert komt alderweireld nooit 1 op 1 te staan. En al na 6 minuten....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Vertonghen gaf ook aan dat het tegendoelpunt mede zijn fout was
Zou echt heerlijk zijn als beide wedstrijden gelijk worden. Heb je alles in eigen handquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Kan sowieso een leuk weekend worden. Winnen van exselsior moet lukken.
Psv - Feyenoord en AZ - sc Heerenveen. Dus als je wint ga je sowieso inlopen op 2 ploegen die boven je staan
Weekend is alleen lekker als PSV of/en AZ punten laten liggen. Feyenoord en Heerenveen doen toch niet mee om het kampioenschapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Kan sowieso een leuk weekend worden. Winnen van exselsior moet lukken.
Psv - Feyenoord en AZ - sc Heerenveen. Dus als je wint ga je sowieso inlopen op 2 ploegen die boven je staan
Misschien ga je wel gelijk krijgen maar dat kan je nu nog niet stellen, geen van de ploegen in de top 6 is stabiel genoeg om een gat te slaan dus 1 van die 6 kan zomaar boven komen drijven na een goede serie wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weekend is alleen lekker als PSV of/en AZ punten laten liggen. Feyenoord en Heerenveen doen toch niet mee om het kampioenschap
Ik vind het ook een leuk weekend als Ajax straks weer boven feyenoord staat. Dan hoeven we dat gezeik ook niet meer aan te horenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weekend is alleen lekker als PSV of/en AZ punten laten liggen. Feyenoord en Heerenveen doen toch niet mee om het kampioenschap
Dat interesseert mij op dit moment helemaal niks ik heb liever dat Feijenoord wint van PSV, dat is toch de ploeg die tot nu toe het minste puntverlies heeft geleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuk weekend als Ajax straks weer boven feyenoord staat. Dan hoeven we dat gezeik ook niet meer aan te horen
De ranglijst nu maakt me ook geen zak uit, maar het lijkt me het beste qua punten en flow van tegenstanders als alle partijen gelijkspelen. In ieder geval is dit een weekend dat Ajax mag laten zien dat ze gegroeid zijn. Als het nu weer slappe hap is, tja...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat interesseert mij op dit moment helemaal niks ik heb liever dat Feijenoord wint van PSV, dat is toch de ploeg die tot nu toe het minste puntverlies heeft geleden.
Als we aan het eind van het seizoen maar boven iedereen staan
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef Moonlighter het volgende:
United 1 Ajax 2 United support 0 Ajax support 10
- Bill, Southport UK, 24/2/2012 08:02
Supporters waren geweldig
Eriksen miste je ook voor geen meterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Ajax speelt beter zonder Janssen momenteel dan mét... dus ik zou hem op de bank zetten...
Anita op het middenveld wel, vond ik heel mooi om te zien hoe Ajax als het ware de macht kreeg en weer verloor toen Anita schoof van het middenveld naar LB en weer terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen miste je ook voor geen meter.
Door dat slappe begin werd ManU ook een beetje in slaap gesust, ik vond FdB wat doordraven gisteren, Ajax onwaardig, dat is Ajax het hele seizoen al op een enkele uitzondering na, dat er uiteindelijk meer in had gezeten is wel zo maar ik vind het prima dat we van Europees voetbal zijn verlost op een waardige manier en dat we nu voor de rest van het seizoen Ajax waardig voetbal te zien krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Mandéra het volgende:
Was mooi om te gisteren eindelijk weer een de WIL om te WINNEN te zien was op het veld. De Boer ook prachtig achteraf, "We speelden helemaal niet goed." en gelijk had tie misschien wel. Als de eerste helft niet zo slap begon had er zeker meer ingezeten. Je mist toch wel wat afmakers op dit moment zoals Buly, IJskonijn en Dirk.
Maar zondermeer een super mooie uitslag, hier had ik geen geld op durven zetten.
Volgens mijn Ozbiliz?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wie nam de vrije trap waar de 1 -2 uitkwam??
correctquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef tjoptjop het volgende:
Staan florissante plaatjes op de site van Manchester
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat heitinga daar een interview te geven, komt d'r zo'n dikke engelsman aan die aan de presentator vraagt of ie ff een foto van hem en heitinga wil nemen. Wat een heldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Onze-man-in-Manchester.htm
Heitinga
zit hij in het vliegtuig met 130 fans
Schots zei diequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Staat heitinga daar een interview te geven, komt d'r zo'n dikke engelsman aan die aan de presentator vraagt of ie ff een foto van hem en heitinga wil nemen. Wat een held
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Net terug uit Manchester
Het was fucking geniaal en legendarisch
Op tv hoorde je alleen maar de ajaxsupporters idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een sfeer was er gisteren
Gewoon 90 minuten vol gas gegaan daar op old trafford
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een sfeer was er gisteren
Gewoon 90 minuten vol gas gegaan daar op old trafford
Nee dat viel eigelijk wel mee hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef Quisho het volgende:
[..]Waren de engelse supporters ook echt zo stil als op TV?
Je moet ook niet wedden met stokstaartquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
oja ik had een weddeschap verloren van stokstaart, daarom de ui
quote:Kansloze missie
Uitgegeven: 24 februari 2012 11:10
Laatst gewijzigd: 24 februari 2012 11:10
Op de eerste Balgevoel-vrijdag is het gevoel nog vers: het was een mooie avond voor het Nederlandse voetbal, óók voor die club die eruit vloog.
© ANPDrie plaatsen bij de laatste zestien, vier Nederlandse zeges tegen clubs van naam. Dat stáát, al speelde het zich natuurlijk niet in de Champions League af, maar in onze natuurlijke habitat op internationaal niveau: de Europa League.
Manchester United, Anderlecht, Steaua Boekarest, ze hebben historie, ze speelden grote finales. ‘Wij’ versloegen ze allemaal op één avond. Zo slecht voetballen ‘we’ dus ook weer niet.
Ik was donderdagavond op Old Trafford, want de club van mijn hart is nu eenmaal de club die er, als enige, uit vloog. Toch denk ik niet dat ik een mindere avond beleefde dan de ‘collega’s’ van PSV, FC Twente en AZ.
Alleen voetbalsupporters die hun club achterna reizen, weten hoe zoiets voelt: uitgeschakeld, maar toch blij. Euforisch zelfs. Dat bestaat.
Glasgow
Toen ik donderdagavond vermoeid en beneveld mijn hotelbed in Manchester had opgezocht, viel ik vrijwel meteen in een diepe slaap en droomde ik van Glasgow, augustus 2001.
Ik was elf jaar jonger toen (een ander mens, een ander leven) en zag Ajax met 0-1 winnen op Celtic Park, in de derde voorronde van de Champions League. Het was niet genoeg: in Amsterdam was Ajax met 1-3 afgedroogd.
De reis naar Schotland was op voorhand een kansloze missie. Het thuisfront reageerde vol medeleven (“wat sneu dat ze al kansloos zijn”) of onbegrip (“dat je nog zin hebt om daarheen te gaan…”).
Alleen de ongeveer 1500 Ajax-supporters die erbij waren op Celtic Park weten dat daar iets veel mooiers plaatsvond dan de kille cijfers deden vermoeden: iets dat we nooit meer zouden vergeten.
Ajax presenteerde zich onverwacht sterk en volwassen tegen een club met een enorme aanhang en historie, in een legendarische Europese voetbaltempel, waar de lucht trilde toen het thuispubliek voor de aftrap You’ll Never Walk Alone zong, maar waar 1500 Ajacieden het gaandeweg vocaal overnamen.
Ovatie
Het uitvak explodeerde haast bij de 0-1 van Wamberto. Toen daarna heel even de 0-2 op komst leek en Celtic even in paniek raakte, werd Parkhead stil en hoorde je alleen ons nog.
Na het laatste fluitsignaal was er een klaterende ovatie van het Schotse publiek. Voor Ajax? Wacht, in de vakken naast ons richtte men zich tot óns! Het een ovatie voor de Ajax-aanhang: men gooide ons Celtic-sjaals toe, wij gooiden onze Ajax-sjaals terug. De verbroedering na afloop was ongekend.
Uitgeschakeld? Verrek, ja, dat was waar ook, maar geen Ajacied maalde erom: na drie kloteseizoenen had Ajax gesnakt naar een avond als deze - en we hadden hem gekregen.
Zo was het ook op Old Trafford, waar 70.000 zwijgzame Engelsen niet alleen naar de wedstrijd keken, maar ook naar de hoek van het stadion waar vierduizend Ajacieden een avond lang lieten horen hoe je een ploeg steunt.
Anekdote
Op de heenweg zag ik, deinend op de Noordzee, urenlang groen van zeeziekte en kotste ik tweemaal een groezelig toilet vol; op Old Trafford was dat allemaal vergeten, nam de herinnering de gestalte aan van een mooie anekdote voor later.
Ajax was pas uitgeschakeld toen het laatste fluitsignaal klonk. Frank de Boer was teleurgesteld: hij meende dat Ajax écht de volgende ronde had kunnen halen. Ik ben dat alleen voor wat betreft de slotminuten met hem eens. Manchester United had veel beter had gekund als ze hadden gewild of gemoeten.
Niettemin: het grote United verslikte zich kort voor tijd bíjna in die curieuze verzameling jeugdspelers uit Amsterdam, terwijl ze een team in het veld brachten dat (ondanks de afwezigheid van wat sterren) vele malen duurder en beter was dan wat het door blessures uitgeholde Ajax kon opstellen.
Dromen
In het 'Theatre of Dreams' mocht Ajax even dromen. Nog veel belangrijker: Ajax was eindelijk weer eens één. We lieten zien dat Ajax een mooie club is, en daar werd het weer eens tijd voor na een jaar lelijkheid.
Trouwe voetbalsupporters, die hun club volgen naar verre oorden, verzamelen geen statistische wapenfeiten, maar mooie momenten. Deze avond was één lang, prachtig supportersmoment. Zoals in Glasgow, in 2001: een kansloze missie om nooit te vergeten.
Wat is jou UI?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Ajax heeft vrijdagmiddag de halfjaarcijfers van het boekjaar 2011/2012 gepresenteerd. De Amsterdamse club boekt een operationele winst van ¤ 14,7 miljoen en een netto winst van ¤ 11,8 miljoen.
Kerncijfers:
* Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2011/2012 een netto winst van ¤ 11,8 miljoen geboekt.
*Het operationele resultaat bedraagt ¤ 14,7 miljoen positief.
*Het saldo vergoedingssommen bedraagt ¤ 0,2 miljoen negatief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van ¤ 9,2 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van ¤ 9,0 miljoen. Het resultaat vergoedingssommen betreft met name de transfers van Maarten Stekelenburg en Demy de Zeeuw.
* De netto omzet is gestegen met ¤ 0,8 miljoen naar ¤ 59,3 miljoen.
* De totale bedrijfslasten bedragen ¤ 44,6 miljoen, een daling van ¤ 4,1 miljoen.
* Ajax Cape Town heeft een positief netto resultaat van ¤ 2,7 miljoen geboekt.
* Het totaal eigen vermogen bedraagt ¤ 57,6 miljoen, 55,7% van het balanstotaal.
* De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 6 spelers verhuurd en hebben 26 spelers een jeugdcontract.
twitter:Jim5lfc twitterde op donderdag 23-02-2012 om 22:42:48@Ajaxshowtimecom your support for luis Suarez has been phenomenal and wont be forgotten by Liverpool supporters, you'll never walk alone reageer retweet
Bazenverhaal.quote:
Zo was mijn gevoel dus ook vanmorgen toen ik op schiphol landdequote:
Narsingh kost de komende zomer geen fluit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
van dat geld dan maar een goede buitenspeler halen
Hij heeft toch nog een contract tot mid 2013?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Narsingh kost de komende zomer geen fluit.
idd en miki verkopen in de zomer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Narsingh kost de komende zomer geen fluit.
tot de zomer van 2013quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
idd en miki verkopen in de zomer.
quote:Het zou goed kunnen dat André Ooijer is begonnen aan de laatste maanden van zijn carrière als profvoetballer. De verdediger van Ajax is inmiddels 37 en heeft nog geen definitieve beslissing genomen, maar de kans dat hij zijn voetbalschoenen komende zomer in de wilgen hangt lijkt groot.
Ooijer is al langer bezig met zijn naderende afscheid. “Dat gevoel dat ik wil stoppen heb ik al vijf jaar, maar dat wordt steeds sterker”, vertelt de oud-international aan Het Parool. “Aan de andere kant: ik voel me niet krakkemikkig en dat voetbal kriebelt nog steeds, zeker met dit soort wedstrijden, in zo’n stadion, in deze ambiance”, doelt Ooijer op het Europa League-duel met Manchester United, donderdag op Old Trafford.
De routinier ziet zeker dit seizoen nog wel een rol voor hem weggelegd in de selectie van trainer Frank de Boer. In de aanloop naar de wedstrijd tegen de Engelse topclub deelde hij een slaapkamer met aanvaller Davy Klaassen en praatte hij veel met collega-verdediger Ricardo van Rhijn. “Je probeert die jongens voor zo'n wedstrijd op hun gemak te stellen en te zorgen dat ze vooral genieten van het spelen in een stadion als Old Trafford.”
Niets persoonlijks tegen deze man maar dat had hij al enkele jaren geleden moeten doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
onze grote vriend andre denkt aan stoppen:
[..]
neequote:
Er is nog kans, makkelijkste programma enz. Wtf heb jij voor kakkerlakken UI..quote:
Ja was nog van weddeschap met stokstaartquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is nog kans, makkelijkste programma enz. Wtf heb jij voor kakkerlakken UI..
Voorzichtig? Ik geloof dat er een miljoen of 50 is verdampt, dus werd het weleens tijd om voorzichtig te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:13 schreef eight het volgende:
Toch vreemd dat je met een ev van ¤ 57,6 miljoen zo'n matige selectie hebt. Het lijkt wel alsof sportief succes nauwelijks prioriteit heeft.
(financieel beleid is weliswaar veel beter dan dat van feijenoord, maar het is zo voorzichtig.)
wat voor weddenschapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was nog van weddeschap met stokstaart
En ik zeg nee omdat ik zodrekt niet al teleurgesteld wil zijn wanneer het niet zo is en weer extra hard kan feesten wanneer het wel zo is
Over feyenoord-Ajax nogquote:
Ik was daar idd, vanmiddag terug gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Steven ging jij ook niet naar united gister?
ooh.. Ik zit er nog. Ik kom morgen terug. Ik verveel me dus zit ik op Fok!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was daar idd, vanmiddag terug gekomen
quote:De Boer: "We hadden hier gewoon met 3-1 moeten winnen."
Voor Ajax zat er gisteren tegen Manchester meer in dan de spelers zelf doorhadden. Coach Frank de Boer haalde na afloop hard uit naar zijn ploeg: "We hadden hier gewoon met 3-1 moeten winnen."
Op basis van de 15 furieuze minuten direct na rust hadden de Amsterdammers eigenlijk een goal verdiend, daarna zakte Ajax weg om pas wakker te schrikken toen in de 86e de 1-2 viel.
De Boer gebruikte in zijn furie zelfs de woorden "Ajax-onwaardig" - en dat na een historische overwinning op Old Trafford. Het was een avond met twee gezichten, twee realiteiten. Hoewel de Amsterdammers vooraf kansloos werden geacht, bleek in de loop van de wedstrijd dat er wel degelijk kansen lagen tegen het jonge, zwakke Manchester United.
Frank de Boer hielp met zijn tweede wissel het goede spel van het eerste kwartier (dat hij zelf had "veroorzaakt" door de wissel Klaassen --> Koppers toe te passen) enigszins om zeep. Toen Eriksen plaats moest maken voor Serrero, was het grotendeels gedaan met het overwicht van Ajax. Serrero liet eens te meer zien niets in het centrum te zoeken te hebben; hij is een aardige vleugelspeler, meer niet.
Ik denk dat Frank gisteravond vooral boos op zichzelf was. Vandaag nuanceert hij zijn woorden en is hij "ook wel trots". Fouten zijn er om van te leren. De spelers hebben gisteren niet zoveel verkeerd gedaan. Klaassen viel ongelukkig in, maar dat kan een keer gebeuren. De Boer zal beseffen dat hij zelf een zeer goede (omzetting in de rust, ploeg motiveren) en een nogal ongelukkige (Eriksen eruit) beslissing heeft genomen. Ook het laten staan van Sulejmani (die rond de 60e minuut rijp was voor de sloop) was niet erg sterk.
Al met al een prestatie om trots op te zijn, zij het met een zuur randje. Een zwaar bevochten 1-1 was misschien wel beter te verteren geweest. Nu heb je het gevoel dat het zo dicht bij was. Niet alleen voor de spelers, maar vooral voor Frank was het een zéér waardevolle les.
Ik had verder ook geen hotel of wat maar was woensdag vertrokken en vanmorgen terug gekomen, vond het al lang zatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ooh.. Ik zit er nog. Ik kom morgen terug. Ik verveel me dus zit ik op Fok!
Mooi stukje, Frank mag idd wel eens naar zichzelf kijken i.p.v alleen maar naar het team.quote:
Morgen, ben er al vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had verder ook geen hotel of wat maar was woensdag vertrokken en vanmorgen terug gekomen, vond het al lang zat
Wanneer ga jij terug dan?
Midweekje manchester is altijd leuk toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Morgen, ben er al vanaf dinsdag
zeker, was na 3 wel uitgekeken op de stad. Maar zeker wel leuk met veel pubsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Midweekje manchester is altijd leuk toch?
quote:
3 posts boven je..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik weet niet of ie al gepost is hier. Kippenvel in ieder geval
Ik zou het bij korfbal houden als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is iedereen zo euforisch over de wedstrijd van woensdag? Jullie zijn toch niet door?
/care. Iedereen ging uit van een oorwassing en als je daar dan met 1-2 wint met goed voetbal dan is de euforie logisch. Nu de focus op de competitie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is iedereen zo euforisch over de wedstrijd van woensdag? Jullie zijn toch niet door?
Leuk gespeeld inderdaad, tegen een zeer matig United. Probeer gewoon voor jezelf niet de illusie in stand te houden dat jullie (of welke andere Nederlandse club) nog meetelt op Europees niveau, want dat is wat hier feitelijk gebeurt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef J2T het volgende:
[..]
/care. Iedereen ging uit van een oorwassing en als je daar dan met 1-2 wint met goed voetbal dan is de euforie logisch. Nu de focus op de competitie.
Dat doen we ook niet. Tegen de top 4 van Engeland worden we weggeblazen. Ook al zijn we op volle oorlogssterkte. Hopelijk brengt de financial fair play en de home grown regeling daar verandering in. Want de jeugd in Nederland is echt vele malen sterker dan in Engeland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk gespeeld inderdaad, tegen een zeer matig United. Probeer gewoon voor jezelf niet de illusie in stand te houden dat jullie (of welke andere Nederlandse club) nog meetelt op Europees niveau, want dat is wat hier feitelijk gebeurt.
Wat is er mis met deze azijnzeikers? godallemachtig zeg, laat ons lekker blij zijn dat we van united hebben gewonnen en flikker op naar je eigen topic, hoef je ook niet meer te lezen wat wij hebben te zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk gespeeld inderdaad, tegen een zeer matig United. Probeer gewoon voor jezelf niet de illusie in stand te houden dat jullie (of welke andere Nederlandse club) nog meetelt op Europees niveau, want dat is wat hier feitelijk gebeurt.
Het is te hopen inderdaad. Al vraag ik me af hoe ze willen voorkomen dat een of andere rijke eigenaar 10 nieuwe spelers voor een gemiddelde transfersom van 40 miljoen gaat kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat doen we ook niet. Tegen de top 4 van Engeland worden we weggeblazen. Ook al zijn we op volle oorlogssterkte. Hopelijk brengt de financial fair play en de home grown regeling daar verandering in. Want de jeugd in Nederland is echt vele malen sterker dan in Engeland.
Blij: Prima, maar kan me het persoonlijk niet voorstellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze azijnzeikers? godallemachtig zeg, laat ons lekker blij zijn dat we van united hebben gewonnen en flikker op naar je eigen topic, hoef je ook niet meer te lezen wat wij hebben te zeggen.
Al dat negativisme van al die chronisch depressieve mensen hier in nederland ook altijd. Denk is een keer positief of zo.
we hebben de nummer 2 van de wereld Europa verslagen, dan heb je toch echt wel reden om blij te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blij: Prima, maar kan me het persoonlijk niet voorstellen.
Euforisch: Beetje teveel van het goede, gezien het feit dat je niet door bent in de EL
Zij hebben jullie toch ook verslagen, met het 'overall' resultaat dat jullie niet door zijn? Wat snap je niet aan een uitslag gebaseerd op 2 wedstrijden? Waar is die blijheid dan op gebaseerd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
we hebben de nummer 2 van de wereld Europa verslagen, dan heb je toch echt wel reden om blij te zijn.
Het is gewoon erg knap dat Ajax, met zoveel blessures, Man U uit verslaat. Men dacht dat het 2x 5-0 zou worden. Dus er is zeker reden om blij te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zij hebben jullie toch ook verslagen, met het 'overall' resultaat dat jullie niet door zijn? Wat snap je niet aan een uitslag gebaseerd op 2 wedstrijden? Waar is die blijheid dan op gebaseerd?
Maak jezelf niet zo klein man, sommigen gedragen zich net als een kleutertje dat een rolletje fruitella krijgt van de meester.
Jullie gingen de spelers een warm onthaal geven na een gelijkspel in de Arena dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Van Rhijn, Ozbiliz en Lodeiro kan je niet als b betitelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:23 schreef J2T het volgende:
Inb4 United speelde met een B-elftal. Ajax speelt al meer dan een half jaar met een b-elftal. Koppers, Rhijn, Ozbilliz, Blind en Lodeiro. Ajax speelde zelfs zonder een echte spits tegen United.
En dat zogenaamde ''b-elftal'' van United zou in NL gewoon met 2 vingers in de neus kampioen worden.
Je snapt het precies, dus praat niet zo achterlijk bitte. Dat jij niet voor Ajax bent, kan zo zijn. Maar ik als Ajacied ben donders blij omdat Ajax de beste seizoenshelft ( de tweede helft ) heeft gespeeld EN gewonnen uit bij Manchester United.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zij hebben jullie toch ook verslagen, met het 'overall' resultaat dat jullie niet door zijn? Wat snap je niet aan een uitslag gebaseerd op 2 wedstrijden? Waar is die blijheid dan op gebaseerd?
Maak jezelf niet zo klein man, sommigen gedragen zich net als een kleutertje dat een rolletje fruitella krijgt van de meester.
winnen op old trafford van een matig United of verliezen bij aa gent dat eigelijk nog veel slechter is, tja waar zou ik een beter gevoel over hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ze deden alsof ze kampioen waren na een overwinning op Ajaxquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie gingen de spelers een warm onthaal geven na een gelijkspel in de Arena dus
Wat vond je van Serero eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je snapt het precies, dus praat niet zo achterlijk bitte. Dat jij niet voor Ajax bent, kan zo zijn. Maar ik als Ajacied ben donders blij omdat Ajax de beste seizoenshelft ( de tweede helft ) heeft gespeeld EN gewonnen uit bij Manchester United.
Nou ik zou het anders ook geweldig vinden als Feyenoord daar won (ondanks het niet doorgaan). Laat staan dat we weer eens keer in zulke stadions mogen spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik de uitschakeling helemaal niet erg en ben ik blij dat PSV, Twente en Az nog minimaal 2x vermoeid aan hun competitie wedstrijd zal beginnen daar waar Ajax fris is. Dat terwijl ik nu 2x van een wedstrijd heb kunnen genieten tegen Man United met zelfs een zeer behoorlijk resultaat. Zolang Ajax volgend jaar die cup maar in eigen stadion binnenhaalt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blij: Prima, maar kan me het persoonlijk niet voorstellen.
Euforisch: Beetje teveel van het goede, gezien het feit dat je niet door bent in de EL
De man die altijd een realistische kijk heeft, Paulquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou ik zou het anders ook geweldig vinden als Feyenoord daar won (ondanks het niet doorgaan). Laat staan dat we weer eens keer in zulke stadions mogen spelen.
Ben het ook gewoon met Paul eens hoor. Ik dacht alleen dat er hier mensen rondliepen die serieus dachten dat de overwinning tegen Man Utd. een volwaardige was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die altijd een realistische kijk heeft, Paul
Ik denk dat elke Nederlandse club daar wel wil winnen, is toch iets moois om mee te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou ik zou het anders ook geweldig vinden als Feyenoord daar won (ondanks het niet doorgaan). Laat staan dat we weer eens keer in zulke stadions mogen spelen.
was het ook gewoonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het ook gewoon met Paul eens hoor. Ik dacht alleen dat er hier mensen rondliepen die serieus dachten dat de overwinning tegen Man Utd. een volwaardige was.
Prachtig toch, zou denk ik bij jullie niet anders zijn wanneer je jaar in, jaar uit op je kloten krijgt van de rivaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze deden alsof ze kampioen waren na een overwinning op AjaxVlaar
Dit sowiesoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Prachtig toch, zou denk ik bij jullie niet anders zijn wanneer je jaar in, jaar uit op je kloten krijgt van de rivaal.
Naja, als je ziet dat hij deze euforie al te ver vindt gaan (winst bij Man U), dan is dat van Vlaar gewoon een schande ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Prachtig toch, zou denk ik bij jullie niet anders zijn wanneer je jaar in, jaar uit op je kloten krijgt van de rivaal.
Ik denk dat het meer de opluchting was, een overwinning ipv een oorwassing, verder hecht ik ook niet zoveel waarde een de winst op ManU, behalve dat het goed is voor het zelfvertrouwen, nu kunnen ze zondag laten zien dat het geen toevalstreffer was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat slaat anders ook nergens op, dit seizoen loopt het niet bij Ajax en als je met een B-garnituur elftal op Old Trafford wint van Manchester United heb je gewoon goed gepresteerd, ongeacht hoe hun het veld in gingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, als je ziet dat hij deze euforie al te ver vindt gaan (winst bij Man U), dan is dat van Vlaar gewoon een schande ..
Alle spelers die daar stonden zullen van hun leven nooit naar de Eredivisie komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat slaat anders ook nergens op, dit seizoen loopt het niet bij Ajax en als je met een B-garnituur elftal op Old Trafford wint van Manchester United heb je gewoon goed gepresteerd, ongeacht hoe hun het veld in gingen.
Feyenoord had ook veel minder kans gehad tegen Inter destijds als ze ons niet onderschat hadden en gewoon met de beste spelers het veld op kwamen, maakt de overwinning niet minder mooi en als je die opstelling van United zag stonden daar ook nog wel wat namen hoor.
Daarom, het was gewoon een prima overwinning en het scheelde niet veel of ze gingen nog door ook, dat is gewoon knap.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle spelers die daar stonden zullen van hun leven nooit naar de Eredivisie komen
De Gea, Berbatov, chicarito, Cleverly en ga zo maar door
Leuk standaard zinnetje maar deze discussie is juist aan de gang omdat hier Feyenoorders de blijdschap niet van Ajacieden (willen) begrijpen. Al klopt het wel wat je zegt dat moet ik dan ook weer toegeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk sowieso dat over het algemeen de emoties bij Feyenoord supporters wat hoger zijn, zowel bij een winst als verlies. Feyenoorders zijn vaker veel emotioneler verbonden met de club dan een gemiddelde Ajacied.
Jaagde goed op, tot een speler van United en niet tot iets er vanaf. In balbezit niet altijd even gelukkig, maar moet nog wennen aan het tempo. In vergelijking met Zuid-Afrika is dit wel een verschil.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vond je van Serero eigenlijk?
Conclusie: Het is nog te vroeg om hem in te brengen.. Dankje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jaagde goed op, tot een speler van United en niet tot iets er vanaf. In balbezit niet altijd even gelukkig, maar moet nog wennen aan het tempo. In vergelijking met Zuid-Afrika is dit wel een verschil.
Hij moet hier bij Ajax ook wennen aan het meer positie gebonden voetballen.
Nou, tegen de meeste Nederlandse ploegen kan dat wel hoor. Hoe kan hij wennen? Door het te ervaren. Redelijk eenvoudig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Conclusie: Het is nog te vroeg om hem in te brengen.. Dankje.
Dat was meer dan die overwinning alleen. Maar dat willen mensen blijkbaar maar niet horen en begrijpen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, als je ziet dat hij deze euforie al te ver vindt gaan (winst bij Man U), dan is dat van Vlaar gewoon een schande ..
Dat begrijpen wij ook en wat jij hier nu doet is gewoon een beetje trollerig de ajacieden af lopen zeiken omdat wij blij zijn met een overwinning op Man Utd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was meer dan die overwinning alleen. Maar dat willen mensen blijkbaar maar niet horen en begrijpen.
Ok man. Dit (Man U-Ajax) was ook meer dan een overwinning alleen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was meer dan die overwinning alleen. Maar dat willen mensen blijkbaar maar niet horen en begrijpen.
Ik mag de euforie toch overdreven vinden? Dat werd toch ook bij ons gedaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat begrijpen wij ook en wat jij hier nu doet is gewoon een beetje trollerig de ajacieden af lopen zeiken omdat wij blij zijn met een overwinning op Man Utd.
Ja dat mag jij vinden maar dat hoef je niet constant te opperen. Dat ajacieden dat deden toen Feyenoord won van ons vind ik spijtig voor je, maar wees dan een kerel en sta erboven. nu doe je exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag de euforie toch overdreven vinden? Dat werd toch ook bij ons gedaan?
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boehoe...stel je niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja dat mag jij vinden maar dat hoef je niet constant te opperen. Dat ajacieden dat deden toen Feyenoord won van ons vind ik spijtig voor je, maar wees dan een kerel en sta erboven. nu doe je exact hetzelfde.
Ondanks de 4 punten tegen Ajax is het gat ook maar 1 punt. Ook bij Feyenoord zie ik geen reden tot blijdschapquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boehoe...stel je niet zo aan zeg.Je bent niet door over 2 wedstrijden gezien. Ik zie dan ook geen reden tot euforie. Blijdschap n.a.v. het vertoonde spel vind ik begrijpelijk. Wat snap je daar niet aan?
Het is een mening he...dat jullie op de banken staan terwijl je uitgeschakeld wordt vind ik prima, maar ik blijf het vreemd vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondanks de 4 punten tegen Ajax is het gat ook maar 1 punt. Ook bij Feyenoord zie ik geen reden tot blijdschap![]()
Als je het niet wil begrijpen vind ik het ook prima Kapitein maar er is nu wel lang genoeg uitgelegd waarom het voor ons als supporters wel reden tot euforie geeft.
Prima. Maar dat weten we nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een mening he...dat jullie op de banken staan terwijl je uitgeschakeld wordt vind ik prima, maar ik blijf het vreemd vinden.
Ja. Maar zal sneller gewisseld worden als het niet loopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, echt he. Iig op naar Excelsior. Denk jij dat Janssen al weer direct in de basis staat?
Wie ben jij om om mijn mening te lachen. Jij wil Vertonghen op linksback zetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, echt he. Iig op naar Excelsior. Denk jij dat Janssen al weer direct in de basis staat?
Ach, blijf het gewoon merkwaardig vinden. Meer moet je er niet achter zoeken. Vertonghen speelde bij België geregeld op de linksback-positie. En zou jij Koppers en Blind boven Vertonghen op linksback zetten?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie ben jij om om mijn mening te lachen. Jij wil Vertonghen op linksback zetten.
Hij lacht om je mening omdat je hem al 10 keer hebt zitten herhalen. Prima, we weten je mening, jij weet die van onsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie ben jij om om mijn mening te lachen. Jij wil Vertonghen op linksback zetten.
Frank is gewoon bang als hij Janssen op de bank zet, bang voor zijn reactie heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja. Maar zal sneller gewisseld worden als het niet loopt.
Frank is een trainer die spelers niet zo snel eruit gooit, en ik vind dat primaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Frank is gewoon bang als hij Janssen op de bank zet, bang voor zijn reactie heb ik het gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |