Ik vind het overdreven. Gaat ie ook met zo'n gezicht de match bespreken met de jongens?quote:
Hij kan zijn ambities niet zo goed doseren. Win je uit bij United, is het Ajax-onwaardig En voorafgaand aan de wedstrijd tegen Feyenoord doet 'ie alsof het een formaliteit was. Kom op zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je ziet wel dat Frank echt het onderste uit de kan wil halen, en het niet verbloemt. Dat vind ik dan wel weer mooi
Frank is een winnaar, dat zie je aan alles. Het zou niets voor hem zijn om te lachen van kijk ons een overwinning behaald hebben zonder dat het ook maar een enkel gevolg heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FrankAlsjeblieft. We hebben serieus niet slecht gespeeld knakker.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. Gaat ie ook met zo'n gezicht de match bespreken met de jongens?
Dank.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit doet me pijn, mare goed gespeeld!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit doet me pijn, mare goed gespeeld!
Ik zie ze zo weer gelijkspelenquote:
Vertonghen was echt de hersteller van alle steekjes die een paar lieten vallen. Inderdaad, Hij speelde fantastischquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertonghen heeft zich wel verkocht... Startte erg slecht, maar daarna was hij machtig..
Typischquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zie ze zo weer gelijkspelen
Aldus het Lpool forumquote:We should join clubs and become LiverJax
Ajax gaat zelf over het kunstgras rollenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |