Hoef je iig de komende tijd niet bij te werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh maar blijkbaar heeft Excelsior het daar zelf ook moeilijk want ze hebben daar pas 1 of 2 wedstrijden gewonnen
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig
Ik voel in ieder geval de misplaatste arrogantie weer terugkomen, des te mooier als ze weer eens verliezen of zogenaamd genaait worden door de scheids.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werken
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werken
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.redcafe.net/f7/ajax-fans-349293/
[..]
quote:Wonderful supporters. Never stopped singing. Created fantastic atmosphere. That's all.
quote:Outsung us big time today.
Nobody likes us, and we don't carequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Tyron het volgende:
Ik vond het trouwens prachtig toen Suarez toegezongen werd en het thuispubliek ging fluiten.
wordt jequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kut PSV-er is jaloers op onze Frons
Jaloers !! Jullie zongen echt hard!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kom net uit het uitvak.. Prachtig dit! Niet te geloven wat een mooie avond. Dat maakt het de reis wel waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |