Same, kwam vooral door het meegereisde publiekquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, tijdens zo'n wedstrijd krijg je toch weer het gevoel van de glory van weleer, dat het kan. Heb me in tijden niet zo nostalgisch gevoeld bij een wedstrijd
Is gewoon het niveau van ajax en af en toe zal er een uitschieter zijn en dat heeft iedere club.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ligt aan Ajax wat er toen niks van bakte..
Klopt. Helden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Class het volgende:
[..]
Same, kwam vooral door het meegereisde publiek
Ze krijgen dan concurrentie van Portsmouth:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aldus het Lpool forum.
Waarom kom jij bijna nooit in het Ajax topic en nu wel ? gefrustreerd ? jaloers?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is gewoon het niveau van ajax en af en toe zal er een uitschieter zijn en dat heeft iedere club.
Heb het pas sinds kort ontdektquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom kom jij bijna nooit in het Ajax topic en nu wel ? gefrustreerd ? jaloers?
quote:The way Ajax closed us down and the way they passed it around + their movement was impressive.
AA Gent uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is gewoon het niveau van ajax en af en toe zal er een uitschieter zijn en dat heeft iedere club.
zeker sinds Dinamo Lyon toen je leuk moest doen met een avatertje van lyonquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb het pas sinds kort ontdekt
Nou nee, veel later heb ik hier volgens mij pas gepost. Maar ik deed wel leuk met mijn avatarquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zeker sinds Dinamo Lyon toen je leuk moest doen met een avatertje van lyon
Kan jij eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou nee, veel later heb ik hier volgens mij pas gepost. Maar ik deed wel leuk met mijn avatar
Frans spreken?quote:
Inderdaad, 100% concentratie op de competitie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Naja, leuk om zo te winnen. Nu kunnen we ons 100% concentreren op de competitie. De NL'se clubs zijn door, dus prima
Lekker veel zelfvertrouwen opgedaan, en nu doorstoten, minimaal 5 doelpunten tegen Excelsior ..
twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 23-02-2012 om 22:58:25Aankomende zondag speelt #Ajax op Woudestijn een wedstrijd tegen Excelsior. Capaciteit: 3531. Meegreisde supporters nu: 3700.. reageer retweet
Blijft altijd kut daar, klein veld, kunstgras, een stadion waar een topklasse club zich voor zou schamenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Quisho het volgende:
[..]
Inderdaad, 100% concentratie op de competitie.
En in theorie is Excelsior makkelijker dan NEC.
Whehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Olep het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 23-02-2012 om 22:58:25Aankomende zondag speelt #Ajax op Woudestijn een wedstrijd tegen Excelsior. Capaciteit: 3531. Meegreisde supporters nu: 3700.. reageer retweet
Oh maar blijkbaar heeft Excelsior het daar zelf ook moeilijk want ze hebben daar pas 1 of 2 wedstrijden gewonnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd kut daar, klein veld, kunstgras, een stadion waar een topklasse club zich voor zou schamen
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh maar blijkbaar heeft Excelsior het daar zelf ook moeilijk want ze hebben daar pas 1 of 2 wedstrijden gewonnen
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig
Ik voel in ieder geval de misplaatste arrogantie weer terugkomen, des te mooier als ze weer eens verliezen of zogenaamd genaait worden door de scheids.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werken
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoef je iig de komende tijd niet bij te werken
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.redcafe.net/f7/ajax-fans-349293/
[..]
quote:Wonderful supporters. Never stopped singing. Created fantastic atmosphere. That's all.
quote:Outsung us big time today.
Nobody likes us, and we don't carequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Tyron het volgende:
Ik vond het trouwens prachtig toen Suarez toegezongen werd en het thuispubliek ging fluiten.
wordt jequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kut PSV-er is jaloers op onze Frons
Jaloers !! Jullie zongen echt hard!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kom net uit het uitvak.. Prachtig dit! Niet te geloven wat een mooie avond. Dat maakt het de reis wel waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |