Over feyenoord-Ajax nogquote:
Ik was daar idd, vanmiddag terug gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Steven ging jij ook niet naar united gister?
ooh.. Ik zit er nog. Ik kom morgen terug. Ik verveel me dus zit ik op Fok!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was daar idd, vanmiddag terug gekomen
quote:De Boer: "We hadden hier gewoon met 3-1 moeten winnen."
Voor Ajax zat er gisteren tegen Manchester meer in dan de spelers zelf doorhadden. Coach Frank de Boer haalde na afloop hard uit naar zijn ploeg: "We hadden hier gewoon met 3-1 moeten winnen."
Op basis van de 15 furieuze minuten direct na rust hadden de Amsterdammers eigenlijk een goal verdiend, daarna zakte Ajax weg om pas wakker te schrikken toen in de 86e de 1-2 viel.
De Boer gebruikte in zijn furie zelfs de woorden "Ajax-onwaardig" - en dat na een historische overwinning op Old Trafford. Het was een avond met twee gezichten, twee realiteiten. Hoewel de Amsterdammers vooraf kansloos werden geacht, bleek in de loop van de wedstrijd dat er wel degelijk kansen lagen tegen het jonge, zwakke Manchester United.
Frank de Boer hielp met zijn tweede wissel het goede spel van het eerste kwartier (dat hij zelf had "veroorzaakt" door de wissel Klaassen --> Koppers toe te passen) enigszins om zeep. Toen Eriksen plaats moest maken voor Serrero, was het grotendeels gedaan met het overwicht van Ajax. Serrero liet eens te meer zien niets in het centrum te zoeken te hebben; hij is een aardige vleugelspeler, meer niet.
Ik denk dat Frank gisteravond vooral boos op zichzelf was. Vandaag nuanceert hij zijn woorden en is hij "ook wel trots". Fouten zijn er om van te leren. De spelers hebben gisteren niet zoveel verkeerd gedaan. Klaassen viel ongelukkig in, maar dat kan een keer gebeuren. De Boer zal beseffen dat hij zelf een zeer goede (omzetting in de rust, ploeg motiveren) en een nogal ongelukkige (Eriksen eruit) beslissing heeft genomen. Ook het laten staan van Sulejmani (die rond de 60e minuut rijp was voor de sloop) was niet erg sterk.
Al met al een prestatie om trots op te zijn, zij het met een zuur randje. Een zwaar bevochten 1-1 was misschien wel beter te verteren geweest. Nu heb je het gevoel dat het zo dicht bij was. Niet alleen voor de spelers, maar vooral voor Frank was het een zéér waardevolle les.
Ik had verder ook geen hotel of wat maar was woensdag vertrokken en vanmorgen terug gekomen, vond het al lang zatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ooh.. Ik zit er nog. Ik kom morgen terug. Ik verveel me dus zit ik op Fok!
Mooi stukje, Frank mag idd wel eens naar zichzelf kijken i.p.v alleen maar naar het team.quote:
Morgen, ben er al vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had verder ook geen hotel of wat maar was woensdag vertrokken en vanmorgen terug gekomen, vond het al lang zat
Wanneer ga jij terug dan?
Midweekje manchester is altijd leuk toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Morgen, ben er al vanaf dinsdag
zeker, was na 3 wel uitgekeken op de stad. Maar zeker wel leuk met veel pubsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Midweekje manchester is altijd leuk toch?
quote:
3 posts boven je..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik weet niet of ie al gepost is hier. Kippenvel in ieder geval
Ik zou het bij korfbal houden als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is iedereen zo euforisch over de wedstrijd van woensdag? Jullie zijn toch niet door?
/care. Iedereen ging uit van een oorwassing en als je daar dan met 1-2 wint met goed voetbal dan is de euforie logisch. Nu de focus op de competitie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is iedereen zo euforisch over de wedstrijd van woensdag? Jullie zijn toch niet door?
Leuk gespeeld inderdaad, tegen een zeer matig United. Probeer gewoon voor jezelf niet de illusie in stand te houden dat jullie (of welke andere Nederlandse club) nog meetelt op Europees niveau, want dat is wat hier feitelijk gebeurt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef J2T het volgende:
[..]
/care. Iedereen ging uit van een oorwassing en als je daar dan met 1-2 wint met goed voetbal dan is de euforie logisch. Nu de focus op de competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |