Dat doen we ook niet. Tegen de top 4 van Engeland worden we weggeblazen. Ook al zijn we op volle oorlogssterkte. Hopelijk brengt de financial fair play en de home grown regeling daar verandering in. Want de jeugd in Nederland is echt vele malen sterker dan in Engeland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk gespeeld inderdaad, tegen een zeer matig United. Probeer gewoon voor jezelf niet de illusie in stand te houden dat jullie (of welke andere Nederlandse club) nog meetelt op Europees niveau, want dat is wat hier feitelijk gebeurt.
Wat is er mis met deze azijnzeikers? godallemachtig zeg, laat ons lekker blij zijn dat we van united hebben gewonnen en flikker op naar je eigen topic, hoef je ook niet meer te lezen wat wij hebben te zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk gespeeld inderdaad, tegen een zeer matig United. Probeer gewoon voor jezelf niet de illusie in stand te houden dat jullie (of welke andere Nederlandse club) nog meetelt op Europees niveau, want dat is wat hier feitelijk gebeurt.
Het is te hopen inderdaad. Al vraag ik me af hoe ze willen voorkomen dat een of andere rijke eigenaar 10 nieuwe spelers voor een gemiddelde transfersom van 40 miljoen gaat kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:32 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat doen we ook niet. Tegen de top 4 van Engeland worden we weggeblazen. Ook al zijn we op volle oorlogssterkte. Hopelijk brengt de financial fair play en de home grown regeling daar verandering in. Want de jeugd in Nederland is echt vele malen sterker dan in Engeland.
Blij: Prima, maar kan me het persoonlijk niet voorstellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze azijnzeikers? godallemachtig zeg, laat ons lekker blij zijn dat we van united hebben gewonnen en flikker op naar je eigen topic, hoef je ook niet meer te lezen wat wij hebben te zeggen.
Al dat negativisme van al die chronisch depressieve mensen hier in nederland ook altijd. Denk is een keer positief of zo.
we hebben de nummer 2 van de wereld Europa verslagen, dan heb je toch echt wel reden om blij te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blij: Prima, maar kan me het persoonlijk niet voorstellen.
Euforisch: Beetje teveel van het goede, gezien het feit dat je niet door bent in de EL
Zij hebben jullie toch ook verslagen, met het 'overall' resultaat dat jullie niet door zijn? Wat snap je niet aan een uitslag gebaseerd op 2 wedstrijden? Waar is die blijheid dan op gebaseerd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
we hebben de nummer 2 van de wereld Europa verslagen, dan heb je toch echt wel reden om blij te zijn.
Het is gewoon erg knap dat Ajax, met zoveel blessures, Man U uit verslaat. Men dacht dat het 2x 5-0 zou worden. Dus er is zeker reden om blij te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zij hebben jullie toch ook verslagen, met het 'overall' resultaat dat jullie niet door zijn? Wat snap je niet aan een uitslag gebaseerd op 2 wedstrijden? Waar is die blijheid dan op gebaseerd?
Maak jezelf niet zo klein man, sommigen gedragen zich net als een kleutertje dat een rolletje fruitella krijgt van de meester.
Jullie gingen de spelers een warm onthaal geven na een gelijkspel in de Arena dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is iedereen zo euforisch over de wedstrijd van woensdag? Jullie zijn toch niet door?
Van Rhijn, Ozbiliz en Lodeiro kan je niet als b betitelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:23 schreef J2T het volgende:
Inb4 United speelde met een B-elftal. Ajax speelt al meer dan een half jaar met een b-elftal. Koppers, Rhijn, Ozbilliz, Blind en Lodeiro. Ajax speelde zelfs zonder een echte spits tegen United.
En dat zogenaamde ''b-elftal'' van United zou in NL gewoon met 2 vingers in de neus kampioen worden.
Je snapt het precies, dus praat niet zo achterlijk bitte. Dat jij niet voor Ajax bent, kan zo zijn. Maar ik als Ajacied ben donders blij omdat Ajax de beste seizoenshelft ( de tweede helft ) heeft gespeeld EN gewonnen uit bij Manchester United.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zij hebben jullie toch ook verslagen, met het 'overall' resultaat dat jullie niet door zijn? Wat snap je niet aan een uitslag gebaseerd op 2 wedstrijden? Waar is die blijheid dan op gebaseerd?
Maak jezelf niet zo klein man, sommigen gedragen zich net als een kleutertje dat een rolletje fruitella krijgt van de meester.
winnen op old trafford van een matig United of verliezen bij aa gent dat eigelijk nog veel slechter is, tja waar zou ik een beter gevoel over hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is iedereen zo euforisch over de wedstrijd van woensdag? Jullie zijn toch niet door?
Ze deden alsof ze kampioen waren na een overwinning op Ajaxquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jullie gingen de spelers een warm onthaal geven na een gelijkspel in de Arena dus
Wat vond je van Serero eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je snapt het precies, dus praat niet zo achterlijk bitte. Dat jij niet voor Ajax bent, kan zo zijn. Maar ik als Ajacied ben donders blij omdat Ajax de beste seizoenshelft ( de tweede helft ) heeft gespeeld EN gewonnen uit bij Manchester United.
Nou ik zou het anders ook geweldig vinden als Feyenoord daar won (ondanks het niet doorgaan). Laat staan dat we weer eens keer in zulke stadions mogen spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik de uitschakeling helemaal niet erg en ben ik blij dat PSV, Twente en Az nog minimaal 2x vermoeid aan hun competitie wedstrijd zal beginnen daar waar Ajax fris is. Dat terwijl ik nu 2x van een wedstrijd heb kunnen genieten tegen Man United met zelfs een zeer behoorlijk resultaat. Zolang Ajax volgend jaar die cup maar in eigen stadion binnenhaalt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blij: Prima, maar kan me het persoonlijk niet voorstellen.
Euforisch: Beetje teveel van het goede, gezien het feit dat je niet door bent in de EL
De man die altijd een realistische kijk heeft, Paulquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou ik zou het anders ook geweldig vinden als Feyenoord daar won (ondanks het niet doorgaan). Laat staan dat we weer eens keer in zulke stadions mogen spelen.
Ben het ook gewoon met Paul eens hoor. Ik dacht alleen dat er hier mensen rondliepen die serieus dachten dat de overwinning tegen Man Utd. een volwaardige was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die altijd een realistische kijk heeft, Paul
Ik denk dat elke Nederlandse club daar wel wil winnen, is toch iets moois om mee te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou ik zou het anders ook geweldig vinden als Feyenoord daar won (ondanks het niet doorgaan). Laat staan dat we weer eens keer in zulke stadions mogen spelen.
was het ook gewoonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het ook gewoon met Paul eens hoor. Ik dacht alleen dat er hier mensen rondliepen die serieus dachten dat de overwinning tegen Man Utd. een volwaardige was.
Prachtig toch, zou denk ik bij jullie niet anders zijn wanneer je jaar in, jaar uit op je kloten krijgt van de rivaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze deden alsof ze kampioen waren na een overwinning op AjaxVlaar
Dit sowiesoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Prachtig toch, zou denk ik bij jullie niet anders zijn wanneer je jaar in, jaar uit op je kloten krijgt van de rivaal.
Naja, als je ziet dat hij deze euforie al te ver vindt gaan (winst bij Man U), dan is dat van Vlaar gewoon een schande ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Prachtig toch, zou denk ik bij jullie niet anders zijn wanneer je jaar in, jaar uit op je kloten krijgt van de rivaal.
Ik denk dat het meer de opluchting was, een overwinning ipv een oorwassing, verder hecht ik ook niet zoveel waarde een de winst op ManU, behalve dat het goed is voor het zelfvertrouwen, nu kunnen ze zondag laten zien dat het geen toevalstreffer was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat slaat anders ook nergens op, dit seizoen loopt het niet bij Ajax en als je met een B-garnituur elftal op Old Trafford wint van Manchester United heb je gewoon goed gepresteerd, ongeacht hoe hun het veld in gingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, als je ziet dat hij deze euforie al te ver vindt gaan (winst bij Man U), dan is dat van Vlaar gewoon een schande ..
Alle spelers die daar stonden zullen van hun leven nooit naar de Eredivisie komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat slaat anders ook nergens op, dit seizoen loopt het niet bij Ajax en als je met een B-garnituur elftal op Old Trafford wint van Manchester United heb je gewoon goed gepresteerd, ongeacht hoe hun het veld in gingen.
Feyenoord had ook veel minder kans gehad tegen Inter destijds als ze ons niet onderschat hadden en gewoon met de beste spelers het veld op kwamen, maakt de overwinning niet minder mooi en als je die opstelling van United zag stonden daar ook nog wel wat namen hoor.
Daarom, het was gewoon een prima overwinning en het scheelde niet veel of ze gingen nog door ook, dat is gewoon knap.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle spelers die daar stonden zullen van hun leven nooit naar de Eredivisie komen
De Gea, Berbatov, chicarito, Cleverly en ga zo maar door
Leuk standaard zinnetje maar deze discussie is juist aan de gang omdat hier Feyenoorders de blijdschap niet van Ajacieden (willen) begrijpen. Al klopt het wel wat je zegt dat moet ik dan ook weer toegeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk sowieso dat over het algemeen de emoties bij Feyenoord supporters wat hoger zijn, zowel bij een winst als verlies. Feyenoorders zijn vaker veel emotioneler verbonden met de club dan een gemiddelde Ajacied.
Jaagde goed op, tot een speler van United en niet tot iets er vanaf. In balbezit niet altijd even gelukkig, maar moet nog wennen aan het tempo. In vergelijking met Zuid-Afrika is dit wel een verschil.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vond je van Serero eigenlijk?
Conclusie: Het is nog te vroeg om hem in te brengen.. Dankje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jaagde goed op, tot een speler van United en niet tot iets er vanaf. In balbezit niet altijd even gelukkig, maar moet nog wennen aan het tempo. In vergelijking met Zuid-Afrika is dit wel een verschil.
Hij moet hier bij Ajax ook wennen aan het meer positie gebonden voetballen.
Nou, tegen de meeste Nederlandse ploegen kan dat wel hoor. Hoe kan hij wennen? Door het te ervaren. Redelijk eenvoudig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Conclusie: Het is nog te vroeg om hem in te brengen.. Dankje.
Dat was meer dan die overwinning alleen. Maar dat willen mensen blijkbaar maar niet horen en begrijpen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, als je ziet dat hij deze euforie al te ver vindt gaan (winst bij Man U), dan is dat van Vlaar gewoon een schande ..
Dat begrijpen wij ook en wat jij hier nu doet is gewoon een beetje trollerig de ajacieden af lopen zeiken omdat wij blij zijn met een overwinning op Man Utd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was meer dan die overwinning alleen. Maar dat willen mensen blijkbaar maar niet horen en begrijpen.
Ok man. Dit (Man U-Ajax) was ook meer dan een overwinning alleen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was meer dan die overwinning alleen. Maar dat willen mensen blijkbaar maar niet horen en begrijpen.
Ik mag de euforie toch overdreven vinden? Dat werd toch ook bij ons gedaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat begrijpen wij ook en wat jij hier nu doet is gewoon een beetje trollerig de ajacieden af lopen zeiken omdat wij blij zijn met een overwinning op Man Utd.
Ja dat mag jij vinden maar dat hoef je niet constant te opperen. Dat ajacieden dat deden toen Feyenoord won van ons vind ik spijtig voor je, maar wees dan een kerel en sta erboven. nu doe je exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag de euforie toch overdreven vinden? Dat werd toch ook bij ons gedaan?
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boehoe...stel je niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja dat mag jij vinden maar dat hoef je niet constant te opperen. Dat ajacieden dat deden toen Feyenoord won van ons vind ik spijtig voor je, maar wees dan een kerel en sta erboven. nu doe je exact hetzelfde.
Ondanks de 4 punten tegen Ajax is het gat ook maar 1 punt. Ook bij Feyenoord zie ik geen reden tot blijdschapquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boehoe...stel je niet zo aan zeg.Je bent niet door over 2 wedstrijden gezien. Ik zie dan ook geen reden tot euforie. Blijdschap n.a.v. het vertoonde spel vind ik begrijpelijk. Wat snap je daar niet aan?
Het is een mening he...dat jullie op de banken staan terwijl je uitgeschakeld wordt vind ik prima, maar ik blijf het vreemd vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondanks de 4 punten tegen Ajax is het gat ook maar 1 punt. Ook bij Feyenoord zie ik geen reden tot blijdschap![]()
Als je het niet wil begrijpen vind ik het ook prima Kapitein maar er is nu wel lang genoeg uitgelegd waarom het voor ons als supporters wel reden tot euforie geeft.
Prima. Maar dat weten we nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een mening he...dat jullie op de banken staan terwijl je uitgeschakeld wordt vind ik prima, maar ik blijf het vreemd vinden.
Ja. Maar zal sneller gewisseld worden als het niet loopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, echt he. Iig op naar Excelsior. Denk jij dat Janssen al weer direct in de basis staat?
Wie ben jij om om mijn mening te lachen. Jij wil Vertonghen op linksback zetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, echt he. Iig op naar Excelsior. Denk jij dat Janssen al weer direct in de basis staat?
Ach, blijf het gewoon merkwaardig vinden. Meer moet je er niet achter zoeken. Vertonghen speelde bij België geregeld op de linksback-positie. En zou jij Koppers en Blind boven Vertonghen op linksback zetten?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie ben jij om om mijn mening te lachen. Jij wil Vertonghen op linksback zetten.
Hij lacht om je mening omdat je hem al 10 keer hebt zitten herhalen. Prima, we weten je mening, jij weet die van onsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie ben jij om om mijn mening te lachen. Jij wil Vertonghen op linksback zetten.
Frank is gewoon bang als hij Janssen op de bank zet, bang voor zijn reactie heb ik het gevoel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja. Maar zal sneller gewisseld worden als het niet loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |