maar een ding over te zeggen: WTF!?!?quote:Toegevoegd: vrijdag 24 feb 2012, 03:30
Johan Cruijff gaat aan de slag bij de Mexicaanse voetbalclub Guadalajara Chivas. Cruijff moet orde op zaken stellen bij de voormalige topclub, die in de laatste 13 wedstrijden niet één keer wist te winnen.
Wat hij precies gaat doen is nog niet bekend gemaakt. Op de website van de club wordt Cruijff al van harte welkom geheten en er wordt voor morgen een persconferentie aangekondigd.
mooie uitdaging voor hem toch? 'op z'n hiddinks' van niets iets proberen te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:15 schreef NeoDweezil het volgende:
http://nos.nl/artikel/344(...)bij-guadalajara.html
[..]
maar een ding over te zeggen: WTF!?!?
Dit is al maanden bekend hoor dat die club Cruijff zijn adviezen wilt, heeft Cruijff ook al een paar keer gezegd , o.a in zijn collumn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:15 schreef NeoDweezil het volgende:
http://nos.nl/artikel/344(...)bij-guadalajara.html
[..]
maar een ding over te zeggen: WTF!?!?
Bouwen ze daar ook een ziekenhuis dan in Mexico ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooie uitdaging voor hem toch? 'op z'n hiddinks' van niets iets proberen te maken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:16 schreef Catch22- het volgende:
het is wel een groot voordeel dat 3 van de vijf clubs boven ons europees spelen, daardoor kunnen ze punten gaan verspelen.
Vertonghen gaf ook aan dat het tegendoelpunt mede zijn fout wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dankzij een slordige eerste bal (Vertonghen) lig je er nu alsnog uit... Gelukkig herpakte hij zich, anders hadden we nooit gewonnen. Het aparte van Vertonghen vind ik dat het altijd aan een ander ligt, en als hij al over zijn performance praat doet hij dat toch met een arrogante rot kop, dat ik er geen flikker van geloof.
Mede? Als hij daar de bal niet inlevert komt alderweireld nooit 1 op 1 te staan. En al na 6 minuten....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Vertonghen gaf ook aan dat het tegendoelpunt mede zijn fout was
Zou echt heerlijk zijn als beide wedstrijden gelijk worden. Heb je alles in eigen handquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Kan sowieso een leuk weekend worden. Winnen van exselsior moet lukken.
Psv - Feyenoord en AZ - sc Heerenveen. Dus als je wint ga je sowieso inlopen op 2 ploegen die boven je staan
Weekend is alleen lekker als PSV of/en AZ punten laten liggen. Feyenoord en Heerenveen doen toch niet mee om het kampioenschapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Kan sowieso een leuk weekend worden. Winnen van exselsior moet lukken.
Psv - Feyenoord en AZ - sc Heerenveen. Dus als je wint ga je sowieso inlopen op 2 ploegen die boven je staan
Misschien ga je wel gelijk krijgen maar dat kan je nu nog niet stellen, geen van de ploegen in de top 6 is stabiel genoeg om een gat te slaan dus 1 van die 6 kan zomaar boven komen drijven na een goede serie wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weekend is alleen lekker als PSV of/en AZ punten laten liggen. Feyenoord en Heerenveen doen toch niet mee om het kampioenschap
Ik vind het ook een leuk weekend als Ajax straks weer boven feyenoord staat. Dan hoeven we dat gezeik ook niet meer aan te horenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weekend is alleen lekker als PSV of/en AZ punten laten liggen. Feyenoord en Heerenveen doen toch niet mee om het kampioenschap
Dat interesseert mij op dit moment helemaal niks ik heb liever dat Feijenoord wint van PSV, dat is toch de ploeg die tot nu toe het minste puntverlies heeft geleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuk weekend als Ajax straks weer boven feyenoord staat. Dan hoeven we dat gezeik ook niet meer aan te horen
De ranglijst nu maakt me ook geen zak uit, maar het lijkt me het beste qua punten en flow van tegenstanders als alle partijen gelijkspelen. In ieder geval is dit een weekend dat Ajax mag laten zien dat ze gegroeid zijn. Als het nu weer slappe hap is, tja...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat interesseert mij op dit moment helemaal niks ik heb liever dat Feijenoord wint van PSV, dat is toch de ploeg die tot nu toe het minste puntverlies heeft geleden.
Als we aan het eind van het seizoen maar boven iedereen staan
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef Moonlighter het volgende:
United 1 Ajax 2 United support 0 Ajax support 10
- Bill, Southport UK, 24/2/2012 08:02
Supporters waren geweldig
Eriksen miste je ook voor geen meterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Ajax speelt beter zonder Janssen momenteel dan mét... dus ik zou hem op de bank zetten...
Anita op het middenveld wel, vond ik heel mooi om te zien hoe Ajax als het ware de macht kreeg en weer verloor toen Anita schoof van het middenveld naar LB en weer terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen miste je ook voor geen meter.
Door dat slappe begin werd ManU ook een beetje in slaap gesust, ik vond FdB wat doordraven gisteren, Ajax onwaardig, dat is Ajax het hele seizoen al op een enkele uitzondering na, dat er uiteindelijk meer in had gezeten is wel zo maar ik vind het prima dat we van Europees voetbal zijn verlost op een waardige manier en dat we nu voor de rest van het seizoen Ajax waardig voetbal te zien krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Mandéra het volgende:
Was mooi om te gisteren eindelijk weer een de WIL om te WINNEN te zien was op het veld. De Boer ook prachtig achteraf, "We speelden helemaal niet goed." en gelijk had tie misschien wel. Als de eerste helft niet zo slap begon had er zeker meer ingezeten. Je mist toch wel wat afmakers op dit moment zoals Buly, IJskonijn en Dirk.
Maar zondermeer een super mooie uitslag, hier had ik geen geld op durven zetten.
Volgens mijn Ozbiliz?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wie nam de vrije trap waar de 1 -2 uitkwam??
correctquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef tjoptjop het volgende:
Staan florissante plaatjes op de site van Manchester
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat heitinga daar een interview te geven, komt d'r zo'n dikke engelsman aan die aan de presentator vraagt of ie ff een foto van hem en heitinga wil nemen. Wat een heldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Onze-man-in-Manchester.htm
Heitinga
zit hij in het vliegtuig met 130 fans
Schots zei diequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Staat heitinga daar een interview te geven, komt d'r zo'n dikke engelsman aan die aan de presentator vraagt of ie ff een foto van hem en heitinga wil nemen. Wat een held
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Net terug uit Manchester
Het was fucking geniaal en legendarisch
Op tv hoorde je alleen maar de ajaxsupporters idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een sfeer was er gisteren
Gewoon 90 minuten vol gas gegaan daar op old trafford
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een sfeer was er gisteren
Gewoon 90 minuten vol gas gegaan daar op old trafford
Nee dat viel eigelijk wel mee hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef Quisho het volgende:
[..]Waren de engelse supporters ook echt zo stil als op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |