Ik zou het hem wat liever vragenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hebben we daar de afdeling Design niet voor?
*Kuch* Hork?*Kuch*
Dit is dan ook een reeks voor FOK!, niet voor mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het hem wat liever vragen. Hij is designer voor FOK!, niet voor BBQSausage he
.
Nee, het is een reeks op FOK!, niet een reeks voor FOK!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is dan ook een reeks voor FOK!, niet voor mij.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is een reeks op FOK!, niet een reeks voor FOK!.
Als je het zo bekijkt, is LH ook een designer op FOK!, niet voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Bart het volgende:
Sterker nog, het is nog niet eens een reeks, het is zelfs nog niet eens een topic.
Dan is die reeks dus ook voor FOK!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef LompeHork het volgende:
Doe eens lief vragen?en for the record: ik ben designer voor FOK!
Ja ik wil best een headertje fixen
Headers voor topics is een bijzaak, ik ben bedoeld voor prijsvragen enzooiquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is die reeks dus ook voor FOK!Precies zoals ik al zei.
Dankje
Het is toch niet zo dat je om komt in het werk als designer?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Headers voor topics is een bijzaak, ik ben bedoeld voor prijsvragen enzooi
Neuh, komt goed, anders bied ik het niet aan, heb je Wyri's comment nog gelezen? Even antwoorden, ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat je om komt in het werk als designer?Anders hoeft het niet hoor.
Het is dat Bart er zo op aandrong.
Hij heeft direct aan mij beantwoord ipv ons allen zag ik laterquote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, komt goed, anders bied ik het niet aan, heb je Wyri's comment nog gelezen? Even antwoorden, ben ik ook benieuwd naar
Verder maar weer waar dit topic voor bedoelt is
Zie het ook ja, beetje jammer dat er niet gewoon een soort CC functie in zit.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij heeft direct aan mij beantwoord ipv ons allen zag ik later.
Beantwoord allenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie het ook ja, beetje jammer dat er niet gewoon een soort CC functie in zit.Maar goed, dan ben ik misschien te veeleisend.
Er is geen algemeen e-readertopicquote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Skatjens, ik heb wat vragen over e-readers aangezien ik overweeg er een aan te schaffen maar hoef niet per se een eigen topic. Heb ik een groter topic over het hoofd gezien in de zoekfunctie of is het er gewoon niet?
Ubuntu #15 - Unity doesn't unitequote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef gogosweden het volgende:
Ik mis een centraal ubuntu topic. En omdat dit toch de meest gebruikte linux versie is voor huis tuin en keuken gebruik zou het wel leuk zijn![]()
misschien Dit topic even de TT van veranderen, reeksen en mij rechten geven om de OP weer te editten zodat ik er wat leuks van kan maken? ( Ubuntu 12.04LTS is uit, wie gaat hem downloaden? )
In het topic zelf worden al redelijk veel andere ubuntu dingen besproken dan alleen 12.04 LTS
Jammerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is geen algemeen e-readertopic. Dus gewoon een nieuw topic openen.
Volgens mij wel. Maar niet in DIG geloof ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is geen algemeen e-readertopic. Dus gewoon een nieuw topic openen.
Waar dan welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar niet in DIG geloof ik.
Fixed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mac computer internet valt steeds uit.
Titel moet zijn:
Mac computer internet valt steeds uit.
Ah, deze. Jaja. Ja. Hmm.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef andreas612 het volgende:
kan deze gekicked worden naar ONZ met [paint] erbij?
Je mag hier klagen over een user die naar jouw mening iets doet wat niet in DIG thuishoort hoor. Daar valt uiteraard niet onder dat je komt huilen dat Pietje stom is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef RanTheMan het volgende:
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat er bedoelt wordt met je mededeling in dit topic:
Het officiële WebBeestje webnoobster topic
Hadden we hier moeten klagen over een user? Nee toch? Had hem dan verplaatst naar KLB oid
Zo interpreteerde ik de opmerking van LH anders wel, vond het al iets te optimistischquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag hier klagen over een user die naar jouw mening iets doet wat niet in DIG thuishoort hoor. Daar valt uiteraard niet onder dat je komt huilen dat Pietje stom is.
Ging mij meer om commentaar over waarom er een slotje op ging, wat misschien wat anders verwoord kon worden jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zo interpreteerde ik de opmerking van LH anders wel, vond het al iets te optimistischMaar ik zal het verder laten rusten
Lekker lompquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ging mij meer om commentaar over waarom er een slotje op ging, wat misschien wat anders verwoord kon worden ja
Is een pre voor de functie van DIG-mod.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef Dimens het volgende:
Er zou vaker gebruik gemaakt moeten worden van het centrale laptop topic. [Centraal] Laptop/Notebook kopen #2
Gedeeltelijk, tuurlijk is er een kleine wildgroei op deze manier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef netolk het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel met Dimens eens (al wist ik niet dat zo'n topic bestond) maar daar is dat topic natuurlijk wel voor bedoeld
Als dat al trollen isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heatwave loopt te trollen en topic te verzieken
MS, wel Tablets, geen telefoons
Tnx, maar we laten opgeloste topics gewoon openquote:
Ow oké. Misschien idd wel zo handig voor iemand die hetzelfde probleem heeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Tnx, maar we laten opgeloste topics gewoon open.
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow oké. Misschien idd wel zo handig voor iemand die hetzelfde probleem heeft.
Daarom post ik ook mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:08 schreef Zaiks93 het volgende:
Ice tea en cola geknoeid op mijn laptop.
loopt uit de hand
Nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Amoeba het volgende:
Kun je topics niet per direct sluiten als ze niet conform de normen voor een duidelijke vraag zijn opgebouwd?
Okéquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Conform welke normen? Als mijn auto defect is weet ik ook niet wat ik precies moet aangeven, daarnaast blijft DIG op deze manier laagdrempelig, dat is prettig en zo willen we het houden.
Dan geef je op zijn minst aan welk merk en type auto je hebt...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Conform welke normen? Als mijn auto defect is weet ik ook niet wat ik precies moet aangeven, daarnaast blijft DIG op deze manier laagdrempelig, dat is prettig en zo willen we het houden.
Complete digibeten hebben geen flauw idee, dat weet je zelf ookquote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan geef je op zijn minst aan welk merk en type auto je hebt...
Gewoon naar vragenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je aan mij vraagt welk type kast/bank/tafel ik van IKEA hier in huis heb staan dan weet ik dat ook niet hoor. Net zo min als dat mijn vrouw weet wat voor type CPU er in haar laptop zit. Andersom weten we het allebei wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
als je een beetje nivo wil, moet je op tweakers gaan postenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Niveau is hier ook, maar op een heel andere manierquote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je een beetje nivo wil, moet je op tweakers gaan posten
Ja vet kut man.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Amoeba het volgende:
Wat een miserabele moderatie hier. Zo dat is er uit, nu weer verder met mijn leven.
Kan je even opbokkuh met je kut kicks. Ik volg dit topic en nu komt het steeds bovenaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Amoeba het volgende:
Had meer iets verwacht van:
Alienware houden we ook mee op jongens.
Oké man. Veel sterkte met je leven he.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je even opbokkuh met je kut kicks. Ik volg dit topic en nu komt het steeds bovenaan.
Zijn niet zoveel van die overpriced kutmerken toch?quote:
Goed topic wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je even opbokkuh met je kut kicks. Ik volg dit topic en nu komt het steeds bovenaan.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga geen lijstjes bijhoudenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zijn niet zoveel van die overpriced kutmerken toch?
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Open zelf een topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraagje over Cisco (guest) accounts en de wifi ervaringen die mensen daarmee hebben.
Ik heb geen idee in welk topic dit thuishoort,dus als het kan: gaarne advies waar te zoeken.
Dit, dikke kans dat er wel ergens een topic over rondhangt, maar heul niet praktisch om weer te gaan hergebruikenquote:
Egwelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Godtje het volgende:
Je weet nog niet eens waar een aan knopje zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gebeld door een onbekende?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef AppleOcean het volgende:
Wie weet er een site waar ik erachter kan komen van wie welk mobiele nummer is?
Volgens mij zijn die er niet en hier is dit feedbacktopic sowieso niet voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef AppleOcean het volgende:
Wie weet er een site waar ik erachter kan komen van wie welk mobiele nummer is?
Sorry ik kon nergens vinden waar ik het moest vragen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er niet en hier is dit feedbacktopic sowieso niet voor.
Remlof laat zich meteen gelden!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er niet en hier is dit feedbacktopic sowieso niet voor.
en dan, nog een topic sluiten omdat iemand wil cheaten... erg flauw, je kan ook gewoon opmerken dat cheaten not-done is..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef gogosweden het volgende:
minecraft server codes
dit "cheaten" wat hij bedoeld is geen cheaten.
Het is gewoon de functies gebruiken die hij als admin heeft.
Er is een centraal minecraft topic en dit is GAM nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan, nog een topic sluiten omdat iemand wil cheaten... erg flauw, je kan ook gewoon opmerken dat cheaten not-done is..
het topic zelf is an sich niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is een centraal minecraft topic en dit is GAM niet
Is weer open.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef gogosweden het volgende:
minecraft server codes
dit "cheaten" wat hij bedoeld is geen cheaten.
Het is gewoon de functies gebruiken die hij als admin heeft.
topic gaat daarom niet tegen de policy in toch? en kan weer open
Thanks man, top!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is weer open.
Wel handig de volgende keer om het dan niet als cheaten neer te zetten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |