En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef Nashje het volgende:
Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef GodsSon het volgende:
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
Laat ze het bandje maar opvragen, dan kunnen ze kijken waar je mee akkoord bent gegaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht...Geweldige service dus.
[..]
Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...
Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef Swindler het volgende:
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
Vanaf dat moment maak ik helemaal niks meer over naar vodafone.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht...Geweldige service dus.
Thnxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen
Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden
Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.
200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand
Wat zou ik hier dus in feite hebben?
is i.c.m. een telefoon dus dat is een basis toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Swindler het volgende:
[..]
Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden
Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.
200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand
Wat zou ik hier dus in feite hebben?
Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn.. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk
)
Ok dat is duidelijk. DANKJEWEL!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |