abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67120288
Ben zelf al bijna 4 jaar klant van Vodafone. In het begin geen klachten erover, maar de laatste paar maanden gaat het hard berg afwaarts. Weinig bereik meer en als ik dan in een gesprek zit, valt deze al snel weg. En dat hebben steeds meer mensen in mijn omgeving zo. Daarnaast vind ik de service heel slecht. Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.

Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen met Vodafone, vandaar maar een centraal topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nashje op 16-03-2009 22:58:27 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 23:05:30 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67120893
Waar bedrijven je kunnen naaien daar naaien ze je. Dat is echt niet alleen zo bij Vodafone.
pi_67120967
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef Nashje het volgende:
Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.
En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
pi_67121199
Ben inmiddels zo'n 7 a 8 jaar klant bij Vodafone (toen nog Libertel met zo'n gare MN2+).

Ben altijd zeer te spreken geweest over hun service en bereik. Je betaalde wel wat meer, maar daarvoor had (ik in elk geval) ik altijd en overal bereik. Nu sinds enkele maanden krijg ik de meest vreemde rekeningen en gaat mijn bereik achteruit. Heb tot 3,5 jaar terug altijd prepaid gehad en daarna 2x een 2 jarig abonnement, deze verloopt komende augustus en mij gaan ze ook als klant verliezen. Heb inmiddels al een nieuw abbo besteld bij T-Mobile (ook daar gaan geruchten over, maar op het werk bij mij werkt het altijd waar het moet). Ik vind het jammer dat ik na zo'n lange tijd weg ga bij hun, maar als je gekke rekeningen gaat krijgen en kwakkelend bereik hebt dan ga je toch echt op zoek naar een andere provider.
pi_67121649
Ik ben trouwens ook klant van Vodafone sinds augustus vorig jaar. Geen problemen met het bereik en ik ben vooral tevreden over het internet.
Hopelijk blijft het zo, maar goed... Een centraal topic per provider is opzich wel een prima idee. De dekking kan natuurlijk per locatie verschillen.

En ik ben natuurlijk nog steeds benieuwd naar wat TS van Vodafone te horen heeft gekregen over de gewijzigde facturen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2009 23:23:45 ]
pi_67122466
Ook Vodafone klant. Al sinds de Libertel postduif. En tot nu toe nog nooit problemen gehad. Heb een tweejarig zakelijk abbonement en heb overal bereik. Wordt altijd keurig geholpen bij hun klantenservice en heb net een nieuwe Sony Ericsson C905 CyberShot gekregen bij het verlengen van mijn abbo. Vrijdag gebelt en zaterdag in huis.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_67122736
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
All management is Strategic Management.
pi_67125124
tot dusver diverse prepaid kaarten van Libertel/Vodafone gehad.
Zelf ook nog uit het MN2 tijdperk.

nog nooit klachten ondervonden.
het komt voor mij dus eigenlijk als donderslag bij heldere hemel dat er klachten over zijn.
met de klanten-service heb ik geen ervaring tot nu toe,deze heb ik nooit nodig gehad.

Al met al,in mijn ogen een prima bedrijf.
maar een kleine kant-tekening is dan wel,dat ik de afgelopen 2 jaar alweer geen Vodafone meer gebruik.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_67127608
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Papabear het volgende:

[..]

En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef GodsSon het volgende:
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...

Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
pi_67128042
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
[..]

Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...

Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
Laat ze het bandje maar opvragen, dan kunnen ze kijken waar je mee akkoord bent gegaan
pi_67128061
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
<>
pi_67129084
Ik werd laatst gebeld met de meededeling dat mijn abbonement binnenkort afliep..
Hij garandeerde mij dat ik een mooier abbonementje zou krijgen.. Altijd prima, dacht ik nog..
Toen hij een mooi verhaaltje vertelde met de kosten + belminuten etc.. Kwam ik al snel tot de conclusie dat ik meer ging betalen, voor minder belminuten.

Toen ik de heer vriendelijk vroeg of de huidige sim-only abbonementen eruit moesten, kon hij eigenlijk geen kant op.

Toen heb ik maar een nieuw toestel genomen voor 27 euro per maand, terwijl ik daarvoor maar 20 euro betaalde voor zon 275 belminuten + 1000 smsjes.

Daarnaast ging me telefoon binnen een maand stuk.

Maargoed, vodafone rekeningen zijn beter te verklaren dan KPN. Daar kreeg ik hem echt droog van achter had ik het gevoel.
pi_67130681
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef Swindler het volgende:
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen

Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
pi_67130871
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vanaf dat moment maak ik helemaal niks meer over naar vodafone.
pi_67141715
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen

Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
Thnx
<>
pi_67141766
Lullig, ik wou misschien wel vodafone internet nemen op me mobiel, wat blijkt nou, als je dit begin januari bestelde hoefte je t eerste jaar maar 2,50 per maand te betalen, nu isda niet meer
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69238725
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.

200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand

Wat zou ik hier dus in feite hebben?
pi_69238829
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei

Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
<>
pi_69238922
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Swindler het volgende:

[..]

Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
is i.c.m. een telefoon dus dat is een basis toch?
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:40:03 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239063
ik ben al sinds Libertel ( ) klant bij ze en nog nooit problemen gehad. bereik is top, facturen kloppen, aanbiedingen voor verlengingen zijn altijd scherp, gewoon helemaal goed
Oké, je betaalt wat meer dan bij anderen, maar dan heb je ook wat. Als je (zoals ik) meerdere aansluitingen hebt, is service nog belangrijker dan tarieven. En zó onzinnig hoog zijn de tarieven nu ook weer niet

Ik merk wel dat het sinds een jaar ongeveer wat minder persoonlijk is allemaal. "Vroeger" was de klantenservice top, tegenwoordig gewoon goed.. beetje jammer en ik hoop dat deze trend zich niet doorzet, maar vooralsnog one happy customer
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:41:48 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239134
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:

je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_69239267
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn .. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk )
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:47:27 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239337
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn .. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk )
Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
pi_69239410
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
Ok dat is duidelijk. DANKJEWEL!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:52:57 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239548
Afhankelijk van je sms gedrag kan een sms-blox van 10,- voor 1000 smsjes nog handig zijn Alle smsjes vanaf 1001 worden dan weer gewoon verrekend met je bundel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')