abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67120288
Ben zelf al bijna 4 jaar klant van Vodafone. In het begin geen klachten erover, maar de laatste paar maanden gaat het hard berg afwaarts. Weinig bereik meer en als ik dan in een gesprek zit, valt deze al snel weg. En dat hebben steeds meer mensen in mijn omgeving zo. Daarnaast vind ik de service heel slecht. Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.

Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen met Vodafone, vandaar maar een centraal topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nashje op 16-03-2009 22:58:27 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 23:05:30 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67120893
Waar bedrijven je kunnen naaien daar naaien ze je. Dat is echt niet alleen zo bij Vodafone.
pi_67120967
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef Nashje het volgende:
Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.
En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
pi_67121199
Ben inmiddels zo'n 7 a 8 jaar klant bij Vodafone (toen nog Libertel met zo'n gare MN2+).

Ben altijd zeer te spreken geweest over hun service en bereik. Je betaalde wel wat meer, maar daarvoor had (ik in elk geval) ik altijd en overal bereik. Nu sinds enkele maanden krijg ik de meest vreemde rekeningen en gaat mijn bereik achteruit. Heb tot 3,5 jaar terug altijd prepaid gehad en daarna 2x een 2 jarig abonnement, deze verloopt komende augustus en mij gaan ze ook als klant verliezen. Heb inmiddels al een nieuw abbo besteld bij T-Mobile (ook daar gaan geruchten over, maar op het werk bij mij werkt het altijd waar het moet). Ik vind het jammer dat ik na zo'n lange tijd weg ga bij hun, maar als je gekke rekeningen gaat krijgen en kwakkelend bereik hebt dan ga je toch echt op zoek naar een andere provider.
pi_67121649
Ik ben trouwens ook klant van Vodafone sinds augustus vorig jaar. Geen problemen met het bereik en ik ben vooral tevreden over het internet.
Hopelijk blijft het zo, maar goed... Een centraal topic per provider is opzich wel een prima idee. De dekking kan natuurlijk per locatie verschillen.

En ik ben natuurlijk nog steeds benieuwd naar wat TS van Vodafone te horen heeft gekregen over de gewijzigde facturen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2009 23:23:45 ]
pi_67122466
Ook Vodafone klant. Al sinds de Libertel postduif. En tot nu toe nog nooit problemen gehad. Heb een tweejarig zakelijk abbonement en heb overal bereik. Wordt altijd keurig geholpen bij hun klantenservice en heb net een nieuwe Sony Ericsson C905 CyberShot gekregen bij het verlengen van mijn abbo. Vrijdag gebelt en zaterdag in huis.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_67122736
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
All management is Strategic Management.
pi_67125124
tot dusver diverse prepaid kaarten van Libertel/Vodafone gehad.
Zelf ook nog uit het MN2 tijdperk.

nog nooit klachten ondervonden.
het komt voor mij dus eigenlijk als donderslag bij heldere hemel dat er klachten over zijn.
met de klanten-service heb ik geen ervaring tot nu toe,deze heb ik nooit nodig gehad.

Al met al,in mijn ogen een prima bedrijf.
maar een kleine kant-tekening is dan wel,dat ik de afgelopen 2 jaar alweer geen Vodafone meer gebruik.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_67127608
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Papabear het volgende:

[..]

En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef GodsSon het volgende:
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...

Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
pi_67128042
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
[..]

Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...

Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
Laat ze het bandje maar opvragen, dan kunnen ze kijken waar je mee akkoord bent gegaan
All management is Strategic Management.
pi_67128061
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
<>
pi_67129084
Ik werd laatst gebeld met de meededeling dat mijn abbonement binnenkort afliep..
Hij garandeerde mij dat ik een mooier abbonementje zou krijgen.. Altijd prima, dacht ik nog..
Toen hij een mooi verhaaltje vertelde met de kosten + belminuten etc.. Kwam ik al snel tot de conclusie dat ik meer ging betalen, voor minder belminuten.

Toen ik de heer vriendelijk vroeg of de huidige sim-only abbonementen eruit moesten, kon hij eigenlijk geen kant op.

Toen heb ik maar een nieuw toestel genomen voor 27 euro per maand, terwijl ik daarvoor maar 20 euro betaalde voor zon 275 belminuten + 1000 smsjes.

Daarnaast ging me telefoon binnen een maand stuk.

Maargoed, vodafone rekeningen zijn beter te verklaren dan KPN. Daar kreeg ik hem echt droog van achter had ik het gevoel.
pi_67130681
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef Swindler het volgende:
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen

Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
All management is Strategic Management.
pi_67130871
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
Vanaf dat moment maak ik helemaal niks meer over naar vodafone.
pi_67141715
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen

Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
Thnx
<>
pi_67141766
Lullig, ik wou misschien wel vodafone internet nemen op me mobiel, wat blijkt nou, als je dit begin januari bestelde hoefte je t eerste jaar maar 2,50 per maand te betalen, nu isda niet meer
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69238725
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.

200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand

Wat zou ik hier dus in feite hebben?
pi_69238829
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.

200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand

Wat zou ik hier dus in feite hebben?
Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
<>
pi_69238922
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Swindler het volgende:

[..]

Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
is i.c.m. een telefoon dus dat is een basis toch?
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:40:03 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239063
ik ben al sinds Libertel ( ) klant bij ze en nog nooit problemen gehad. bereik is top, facturen kloppen, aanbiedingen voor verlengingen zijn altijd scherp, gewoon helemaal goed
Oké, je betaalt wat meer dan bij anderen, maar dan heb je ook wat. Als je (zoals ik) meerdere aansluitingen hebt, is service nog belangrijker dan tarieven. En zó onzinnig hoog zijn de tarieven nu ook weer niet

Ik merk wel dat het sinds een jaar ongeveer wat minder persoonlijk is allemaal. "Vroeger" was de klantenservice top, tegenwoordig gewoon goed.. beetje jammer en ik hoop dat deze trend zich niet doorzet, maar vooralsnog one happy customer
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:41:48 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239134
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.

200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand

Wat zou ik hier dus in feite hebben?
je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69239267
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn .. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk )
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:47:27 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239337
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn .. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk )
Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69239410
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
Ok dat is duidelijk. DANKJEWEL!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:52:57 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239548
Afhankelijk van je sms gedrag kan een sms-blox van 10,- voor 1000 smsjes nog handig zijn Alle smsjes vanaf 1001 worden dan weer gewoon verrekend met je bundel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69240103
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef teamlead het volgende:
Afhankelijk van je sms gedrag kan een sms-blox van 10,- voor 1000 smsjes nog handig zijn Alle smsjes vanaf 1001 worden dan weer gewoon verrekend met je bundel
1000 smsjes is niet nodig Ik verstuur 200 p/m denk ik en bel 100 minuten p/m. Zit te kijken welk abonnement het beste is voor de HTC Magic die volgende week uitkomt
pi_69254784
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

1000 smsjes is niet nodig Ik verstuur 200 p/m denk ik en bel 100 minuten p/m. Zit te kijken welk abonnement het beste is voor de HTC Magic die volgende week uitkomt
Magic zal altijd met internet verkochtworden, met jouw gedrag zou je een basis abonnement van 27.50¤ moeten hebben. Dan kan je 100 minuten bellen en 200smsjes sturen
Edit: daarbij komt dan nog 9.50¤ voor het internet!
All management is Strategic Management.
pi_69270364
Meer mensen er last van dat ze geen smsjes meer ontvangen? Of is dit geen Vodafone probleem?

[ Bericht 1% gewijzigd door SikFok op 21-05-2009 21:19:52 (vodaphone --> vodafone (alsof dát ergens op lij) ]
pi_69271387
Goede spelling van je provider!
Voor mij lastig om te kijken, als ik niks krijg weet ik ook niet of ik iets mis
Maar volgens mij komt alles binnen!
All management is Strategic Management.
pi_69272648
jaa hier heb ik ook last van!

is er een storing ofzo?

Ik moet belangrijke smsjes binnen krijgen:(
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:52:13 #31
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_69639686
Even een vraag.

Ik ben een abonnementleek die nog met Hi-Prepaid belt maar nu wil overstappen op een Vodafone Scherp Sim-Only abonnement. Nu de vraag: Als ik straks de bestelling ontvang en ik prop die SIM-kaart in mijn (SIM-lock vrije) mobiel van HI, bel ik dan ineens met het abonnement van Vodafone? Oftewel: bestaat heel die overstap in feite alleen uit het verwisselen van SIM?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_69640087
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Knevelt het volgende:
Even een vraag.

Ik ben een abonnementleek die nog met Hi-Prepaid belt maar nu wil overstappen op een Vodafone Scherp Sim-Only abonnement. Nu de vraag: Als ik straks de bestelling ontvang en ik prop die SIM-kaart in mijn (SIM-lock vrije) mobiel van HI, bel ik dan ineens met het abonnement van Vodafone? Oftewel: bestaat heel die overstap in feite alleen uit het verwisselen van SIM?
Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt alles
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69641526
Hier ook een tevreden vodafone klant.
Ben nu zon 5-6 jaar klant, eerste paar jaar prepaid. Daarna 1x2 jarig abonnement. Nu weer prepaid, omdat ik de laatste tijd alleen maar sms, en dan gebeld word.
Dus ik doe voor 10'tje p.m. een sms blox.
Daarnaast ook nog voor 9.50 een internet blox.

Zeer tevreden daarmee, alleen over dat internet, de snelheid is zeer goed, maar ze doen zo onduidelijk over de FUP. Maximaal 10x het gemiddelde van andere internet gebruikers bij vodafone. Heb ze al tig keer gebeld en gemaild, maar krijg telkens antwoord: Ja dat kunnen wij niet zeggen omdat dit elke maand verandert.
En dan vraag ik om een richtlijn, nee dat kunnen wij niet zeggen. Wel dit:
De eerste maand krijg je een sms.
De tweede maand krijg je ook een sms.
De derde maand word er telefonisch contact met je opgenomen, en je vriendelijk verzocht om je verbruik te verminderen.
Nou is dat op zich geen probleem, maar ze mogen van mij wel een stukje duidelijker zijn.
Gewoon elke maand het gemiddelde op de site zetten, of in ieder geval een richtlijn geven.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69651442
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Antony1989 het volgende:
Hier ook een tevreden vodafone klant.
Ben nu zon 5-6 jaar klant, eerste paar jaar prepaid. Daarna 1x2 jarig abonnement. Nu weer prepaid, omdat ik de laatste tijd alleen maar sms, en dan gebeld word.
Dus ik doe voor 10'tje p.m. een sms blox.
Daarnaast ook nog voor 9.50 een internet blox.

Zeer tevreden daarmee, alleen over dat internet, de snelheid is zeer goed, maar ze doen zo onduidelijk over de FUP. Maximaal 10x het gemiddelde van andere internet gebruikers bij vodafone. Heb ze al tig keer gebeld en gemaild, maar krijg telkens antwoord: Ja dat kunnen wij niet zeggen omdat dit elke maand verandert.
En dan vraag ik om een richtlijn, nee dat kunnen wij niet zeggen. Wel dit:
De eerste maand krijg je een sms.
De tweede maand krijg je ook een sms.
De derde maand word er telefonisch contact met je opgenomen, en je vriendelijk verzocht om je verbruik te verminderen.
Nou is dat op zich geen probleem, maar ze mogen van mij wel een stukje duidelijker zijn.
Gewoon elke maand het gemiddelde op de site zetten, of in ieder geval een richtlijn geven.
Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!
Het is gewoon "onbeperkt" je mag het echter niet gebruiken als modem voor een laptop of iets dergelijks, met je telefoon kan je eigenlijk alles!
All management is Strategic Management.
pi_69658729
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!
Het is gewoon "onbeperkt" je mag het echter niet gebruiken als modem voor een laptop of iets dergelijks, met je telefoon kan je eigenlijk alles!

Ik gebruik het maar heel af en toe op de laptop, dat is max. zo'n 75MB per maand ofzo.
Is er trouwens ook een manier om te zien wanneer je BloX afloopt? Dat ben ik dus vergeten, en niet dat ik straks opeens mn beltegoed kwijt bent
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69658825
OP de site van vodafone! Myvodafone
All management is Strategic Management.
pi_69659037
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef GodsSon het volgende:
OP de site van vodafone! Myvodafone
Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69659225
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:05 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.
Bij verbruik en blox
All management is Strategic Management.
pi_69659278
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Bij verbruik en blox
Helaas staat dat er niet bij, heb al alles wat er bij MyVodafone staat onderzocht, en niks kunnen vinden.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69660535
Iemand een idee wanneer de N97 bij vodafone te verkrijgen is. Mag mijn abonnement verlengen en nieuw toestel uitzoeken dus vandaar.
pi_69660755
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
pi_69660832
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef Gutz het volgende:
Iemand een idee wanneer de N97 bij vodafone te verkrijgen is. Mag mijn abonnement verlengen en nieuw toestel uitzoeken dus vandaar.
Nog compleet onbekend, toestel is in NL nog nergens te verkrijgen. Ik hoop dat het toestel ergens in augustus in Nederland is, is echter nergens op gebaseerd!~Kan ook veel later zijn!
All management is Strategic Management.
pi_69660852
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?
All management is Strategic Management.
pi_69662957
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?
Hmm.. Dat zou kunnen.
Binnenkort kijken met een ander toestel dat wél een kabel heeft om te connecten naar een computer.


Ahoewel. Als zowel ik als mn vriend er last van hebben...
Zijn telefoon is nog geen jaar oud. Simkaart hetzelfde.
Denk dat het komt vanwege de school een straat verderop. Daarbinnen heeft niemand bereik dankzij een metaal in de muren van dat gebouw.

(Ik weet; het klinkt raar. Maar het is wel zo)
pi_69663014
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hmm.. Dat zou kunnen.
Binnenkort kijken met een ander toestel dat wél een kabel heeft om te connecten naar een computer.


Ahoewel. Als zowel ik als mn vriend er last van hebben...
Zijn telefoon is nog geen jaar oud. Simkaart hetzelfde.
Denk dat het komt vanwege de school een straat verderop. Daarbinnen heeft niemand bereik dankzij een metaal in de muren van dat gebouw.

(Ik weet; het klinkt raar. Maar het is wel zo)
Zou kunnen, metaal is een hel om de signalen door te sturen (gaat vaker niet dan wel) Fabriekshallen geven vaak eenzelfde probleem.
Maar een straat verder en niet binnen het gebouw zou het (zonder technische kennis) geen problemen moeten geven.
All management is Strategic Management.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:30:36 #46
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_69671930
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt alles
Bedankt!
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_69671985
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Hier hetzelfde probleem. Collega van me ook al.

Vind het nogal lullig. Je zit midden in een gesprek, je valt weg en betaalt voor de volle minuut en vervolgens mag je het weer opnieuw proberen. Oplichterij imo.
pi_69672092
Ik zit te twijfelen of ik terug ga naar Vodafone. Zit nu bij T-Mobile en het bereik en internet zijn belabberd, maar als ik het zo lees is dat bij Vodafone tegenwoordig ook?

Het scheelt nogal namelijk, contract verlengen bij T-Mobile kost mijn nieuwe foon me 2 tientjes, bij Vodafone nieuw abo 100 euro. En dan is het abo ook nog eens iets duurder (euro of 6).

Dus zit nog in dubio
pi_69887379
Vodafone is te duur, ik ga denk ik overstappen.
pi_69941779
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak

DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?

EDIT : Niet dus :

Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?

In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
<>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')