abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69240103
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef teamlead het volgende:
Afhankelijk van je sms gedrag kan een sms-blox van 10,- voor 1000 smsjes nog handig zijn Alle smsjes vanaf 1001 worden dan weer gewoon verrekend met je bundel
1000 smsjes is niet nodig Ik verstuur 200 p/m denk ik en bel 100 minuten p/m. Zit te kijken welk abonnement het beste is voor de HTC Magic die volgende week uitkomt
pi_69254784
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

1000 smsjes is niet nodig Ik verstuur 200 p/m denk ik en bel 100 minuten p/m. Zit te kijken welk abonnement het beste is voor de HTC Magic die volgende week uitkomt
Magic zal altijd met internet verkochtworden, met jouw gedrag zou je een basis abonnement van 27.50¤ moeten hebben. Dan kan je 100 minuten bellen en 200smsjes sturen
Edit: daarbij komt dan nog 9.50¤ voor het internet!
All management is Strategic Management.
pi_69270364
Meer mensen er last van dat ze geen smsjes meer ontvangen? Of is dit geen Vodafone probleem?

[ Bericht 1% gewijzigd door SikFok op 21-05-2009 21:19:52 (vodaphone --> vodafone (alsof dát ergens op lij) ]
pi_69271387
Goede spelling van je provider!
Voor mij lastig om te kijken, als ik niks krijg weet ik ook niet of ik iets mis
Maar volgens mij komt alles binnen!
All management is Strategic Management.
pi_69272648
jaa hier heb ik ook last van!

is er een storing ofzo?

Ik moet belangrijke smsjes binnen krijgen:(
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:52:13 #31
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_69639686
Even een vraag.

Ik ben een abonnementleek die nog met Hi-Prepaid belt maar nu wil overstappen op een Vodafone Scherp Sim-Only abonnement. Nu de vraag: Als ik straks de bestelling ontvang en ik prop die SIM-kaart in mijn (SIM-lock vrije) mobiel van HI, bel ik dan ineens met het abonnement van Vodafone? Oftewel: bestaat heel die overstap in feite alleen uit het verwisselen van SIM?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_69640087
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Knevelt het volgende:
Even een vraag.

Ik ben een abonnementleek die nog met Hi-Prepaid belt maar nu wil overstappen op een Vodafone Scherp Sim-Only abonnement. Nu de vraag: Als ik straks de bestelling ontvang en ik prop die SIM-kaart in mijn (SIM-lock vrije) mobiel van HI, bel ik dan ineens met het abonnement van Vodafone? Oftewel: bestaat heel die overstap in feite alleen uit het verwisselen van SIM?
Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt alles
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69641526
Hier ook een tevreden vodafone klant.
Ben nu zon 5-6 jaar klant, eerste paar jaar prepaid. Daarna 1x2 jarig abonnement. Nu weer prepaid, omdat ik de laatste tijd alleen maar sms, en dan gebeld word.
Dus ik doe voor 10'tje p.m. een sms blox.
Daarnaast ook nog voor 9.50 een internet blox.

Zeer tevreden daarmee, alleen over dat internet, de snelheid is zeer goed, maar ze doen zo onduidelijk over de FUP. Maximaal 10x het gemiddelde van andere internet gebruikers bij vodafone. Heb ze al tig keer gebeld en gemaild, maar krijg telkens antwoord: Ja dat kunnen wij niet zeggen omdat dit elke maand verandert.
En dan vraag ik om een richtlijn, nee dat kunnen wij niet zeggen. Wel dit:
De eerste maand krijg je een sms.
De tweede maand krijg je ook een sms.
De derde maand word er telefonisch contact met je opgenomen, en je vriendelijk verzocht om je verbruik te verminderen.
Nou is dat op zich geen probleem, maar ze mogen van mij wel een stukje duidelijker zijn.
Gewoon elke maand het gemiddelde op de site zetten, of in ieder geval een richtlijn geven.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69651442
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Antony1989 het volgende:
Hier ook een tevreden vodafone klant.
Ben nu zon 5-6 jaar klant, eerste paar jaar prepaid. Daarna 1x2 jarig abonnement. Nu weer prepaid, omdat ik de laatste tijd alleen maar sms, en dan gebeld word.
Dus ik doe voor 10'tje p.m. een sms blox.
Daarnaast ook nog voor 9.50 een internet blox.

Zeer tevreden daarmee, alleen over dat internet, de snelheid is zeer goed, maar ze doen zo onduidelijk over de FUP. Maximaal 10x het gemiddelde van andere internet gebruikers bij vodafone. Heb ze al tig keer gebeld en gemaild, maar krijg telkens antwoord: Ja dat kunnen wij niet zeggen omdat dit elke maand verandert.
En dan vraag ik om een richtlijn, nee dat kunnen wij niet zeggen. Wel dit:
De eerste maand krijg je een sms.
De tweede maand krijg je ook een sms.
De derde maand word er telefonisch contact met je opgenomen, en je vriendelijk verzocht om je verbruik te verminderen.
Nou is dat op zich geen probleem, maar ze mogen van mij wel een stukje duidelijker zijn.
Gewoon elke maand het gemiddelde op de site zetten, of in ieder geval een richtlijn geven.
Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!
Het is gewoon "onbeperkt" je mag het echter niet gebruiken als modem voor een laptop of iets dergelijks, met je telefoon kan je eigenlijk alles!
All management is Strategic Management.
pi_69658729
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!
Het is gewoon "onbeperkt" je mag het echter niet gebruiken als modem voor een laptop of iets dergelijks, met je telefoon kan je eigenlijk alles!

Ik gebruik het maar heel af en toe op de laptop, dat is max. zo'n 75MB per maand ofzo.
Is er trouwens ook een manier om te zien wanneer je BloX afloopt? Dat ben ik dus vergeten, en niet dat ik straks opeens mn beltegoed kwijt bent
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69658825
OP de site van vodafone! Myvodafone
All management is Strategic Management.
pi_69659037
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef GodsSon het volgende:
OP de site van vodafone! Myvodafone
Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69659225
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:05 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.
Bij verbruik en blox
All management is Strategic Management.
pi_69659278
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Bij verbruik en blox
Helaas staat dat er niet bij, heb al alles wat er bij MyVodafone staat onderzocht, en niks kunnen vinden.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69660535
Iemand een idee wanneer de N97 bij vodafone te verkrijgen is. Mag mijn abonnement verlengen en nieuw toestel uitzoeken dus vandaar.
pi_69660755
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
pi_69660832
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef Gutz het volgende:
Iemand een idee wanneer de N97 bij vodafone te verkrijgen is. Mag mijn abonnement verlengen en nieuw toestel uitzoeken dus vandaar.
Nog compleet onbekend, toestel is in NL nog nergens te verkrijgen. Ik hoop dat het toestel ergens in augustus in Nederland is, is echter nergens op gebaseerd!~Kan ook veel later zijn!
All management is Strategic Management.
pi_69660852
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?
All management is Strategic Management.
pi_69662957
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?
Hmm.. Dat zou kunnen.
Binnenkort kijken met een ander toestel dat wél een kabel heeft om te connecten naar een computer.


Ahoewel. Als zowel ik als mn vriend er last van hebben...
Zijn telefoon is nog geen jaar oud. Simkaart hetzelfde.
Denk dat het komt vanwege de school een straat verderop. Daarbinnen heeft niemand bereik dankzij een metaal in de muren van dat gebouw.

(Ik weet; het klinkt raar. Maar het is wel zo)
pi_69663014
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hmm.. Dat zou kunnen.
Binnenkort kijken met een ander toestel dat wél een kabel heeft om te connecten naar een computer.


Ahoewel. Als zowel ik als mn vriend er last van hebben...
Zijn telefoon is nog geen jaar oud. Simkaart hetzelfde.
Denk dat het komt vanwege de school een straat verderop. Daarbinnen heeft niemand bereik dankzij een metaal in de muren van dat gebouw.

(Ik weet; het klinkt raar. Maar het is wel zo)
Zou kunnen, metaal is een hel om de signalen door te sturen (gaat vaker niet dan wel) Fabriekshallen geven vaak eenzelfde probleem.
Maar een straat verder en niet binnen het gebouw zou het (zonder technische kennis) geen problemen moeten geven.
All management is Strategic Management.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:30:36 #46
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_69671930
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt alles
Bedankt!
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_69671985
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Hier hetzelfde probleem. Collega van me ook al.

Vind het nogal lullig. Je zit midden in een gesprek, je valt weg en betaalt voor de volle minuut en vervolgens mag je het weer opnieuw proberen. Oplichterij imo.
pi_69672092
Ik zit te twijfelen of ik terug ga naar Vodafone. Zit nu bij T-Mobile en het bereik en internet zijn belabberd, maar als ik het zo lees is dat bij Vodafone tegenwoordig ook?

Het scheelt nogal namelijk, contract verlengen bij T-Mobile kost mijn nieuwe foon me 2 tientjes, bij Vodafone nieuw abo 100 euro. En dan is het abo ook nog eens iets duurder (euro of 6).

Dus zit nog in dubio
pi_69887379
Vodafone is te duur, ik ga denk ik overstappen.
pi_69941779
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak

DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?

EDIT : Niet dus :

Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?

In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
<>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')