Ik connect altijd automatisch via BT als ik thuiskom, maar als ik grotere bestanden wil verzenden gebruik ik ook vaak een kabel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Tegan het volgende:
Ben je toevallig iets aan het doen met de kabel op je pc?
Heb je er ook last van als je niet connected bent?quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik connect altijd automatisch via BT als ik thuiskom, maar als ik grotere bestanden wil verzenden gebruik ik ook vaak een kabel.
Mag geen probleem zijn toch ?
Daar zou ik niet vanuit gaan neequote:Op donderdag 15 december 2011 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
Er komt geen wordfeud voor Symbian zeker?
Ja, ik heb een ander thema ingesteld en nu lijkt het goed te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je er ook last van als je niet connected bent?
Nee nog niet, zal later de video bekijken!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Marko, heb je al Belle op je E7?
Nokia maps (oftwel kaarten)quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn telefoon een schone installatie gegeven en de widget voor kaart-toepassingen mist een functie. Welke is mij echter onbekend
[ afbeelding ]
Iemand enig idee welke er op de plek van de rode knop hoort?
Dat heeft lang geduurd maar iddquote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Top, ik heb belle er op staan!
Werkt wel lekker, ziet er wel wat beter uit en je hebt wat meer mogelijkheden met je homescreens
En homescreens verwijderen is nu ook mogelijk
Superhandig dat je nu ook WIFI en 3g kan uitzetten
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heeft lang geduurd maar idd. Dat was toch wel een van de punten waar Symbian op achterliep tov andere OS'en.
Dat is gek, want kaarten heb ik wel staan (anders kan die hele widget niet geïnstalleerd worden)quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nokia maps (oftwel kaarten)
Alle software updates geïnstalleerd via Noka Suite ?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is gek, want kaarten heb ik wel staan (anders kan die hele widget niet geïnstalleerd worden)
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik maak screenshots met ScreenSnap. Maar er zullen vast meer programma's zijn in de store.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |