Ik connect altijd automatisch via BT als ik thuiskom, maar als ik grotere bestanden wil verzenden gebruik ik ook vaak een kabel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Tegan het volgende:
Ben je toevallig iets aan het doen met de kabel op je pc?
Heb je er ook last van als je niet connected bent?quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik connect altijd automatisch via BT als ik thuiskom, maar als ik grotere bestanden wil verzenden gebruik ik ook vaak een kabel.
Mag geen probleem zijn toch ?
Daar zou ik niet vanuit gaan neequote:Op donderdag 15 december 2011 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
Er komt geen wordfeud voor Symbian zeker?
Ja, ik heb een ander thema ingesteld en nu lijkt het goed te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je er ook last van als je niet connected bent?
Nee nog niet, zal later de video bekijken!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Marko, heb je al Belle op je E7?
Nokia maps (oftwel kaarten)quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn telefoon een schone installatie gegeven en de widget voor kaart-toepassingen mist een functie. Welke is mij echter onbekend
[ afbeelding ]
Iemand enig idee welke er op de plek van de rode knop hoort?
Dat heeft lang geduurd maar iddquote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Top, ik heb belle er op staan!
Werkt wel lekker, ziet er wel wat beter uit en je hebt wat meer mogelijkheden met je homescreens
En homescreens verwijderen is nu ook mogelijk
Superhandig dat je nu ook WIFI en 3g kan uitzetten
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heeft lang geduurd maar idd. Dat was toch wel een van de punten waar Symbian op achterliep tov andere OS'en.
Dat is gek, want kaarten heb ik wel staan (anders kan die hele widget niet geïnstalleerd worden)quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nokia maps (oftwel kaarten)
Alle software updates geïnstalleerd via Noka Suite ?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is gek, want kaarten heb ik wel staan (anders kan die hele widget niet geïnstalleerd worden)
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef Tegan het volgende:
Ik maak screenshots met ScreenSnap. Maar er zullen vast meer programma's zijn in de store.
Hmm, Kaarten is geen loss app bij mij. Hoe kan die installatie nou weer fout gegaan zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alle software updates geïnstalleerd via Noka Suite ?
Geen idee verder
Weinig ruimte op C: zorgt voor een trage telefoon.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Tegan het volgende:
Je hebt toch genoeg vrije ruimte op die andere schijf?
Ook niet in Nokia Suite ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef hugsy33 het volgende:
Geen foute back-up want gisteren heb ik die na de reset ook terug gezet.
Ik hen helemaal nergens contacten meer (ik had ze dubbel,zowel op tel als op gehkaart.)
Das kutquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:03 schreef hugsy33 het volgende:
Dat deed ikregelmatig,met ovi suite, maar die zijn ook pleitte
3.2.100 ?quote:Op zondag 25 december 2011 00:13 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe update van Nokia Suite binnen gehaald
Apart, dat hebben ze er dan kennelijk uitgehaald onder het mom van gebruiksvriendelijkheid of iets dergelijks. In 3rd edition kan het namelijk wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heeft lang geduurd maar idd. Dat was toch wel een van de punten waar Symbian op achterliep tov andere OS'en.
Ik merk wel dat mn batterij er sinds ik er belle op staan er door heen schietquote:Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Apart, dat hebben ze er dan kennelijk uitgehaald onder het mom van gebruiksvriendelijkheid of iets dergelijks. In 3rd edition kan het namelijk wel.
Mijn N95 kon het ook niet dacht ik.quote:Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Apart, dat hebben ze er dan kennelijk uitgehaald onder het mom van gebruiksvriendelijkheid of iets dergelijks. In 3rd edition kan het namelijk wel.
Jep !quote:Op zondag 25 december 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld een beta zijn? want nokia suite vindt hier geen updates
quote:Op zondag 25 december 2011 01:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jep !
Kreeg een pop up met de vraag om deze te installaren zodat ik ook Belle kon installeren ?
With the help of Nokia Suite, you'll be able to update your Symbian^3 or Symbian Anna phone (Nokia N8, Nokia E7, Nokia E6, Nokia X7, Nokia C6-01, Nokia C7, and Nokia Oro) to the Nokia Belle software when it becomes available, the Nokia Beta Labs team explains.
Bedankt.quote:Op zondag 25 december 2011 01:35 schreef junkiexp het volgende:
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-suite-beta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |