Ik hoop dat ik hem in de goede sub zet, zo niet, verplaats maar. Dit is het verhaal:
Ik heb een laptop met Windows Vista Home Premium, een Fujitsu Amilo Pa2548, nog zonder moederbordproblemen (even afkloppen). Echter, nu heb ik sinds ik hem vanmiddag weer uit slaapstand heb gevist, geen WLAN verbinding meer. Ik had hem draaien met internet over de WiFi, echter moest ik verkassen, dus stroom eraf en dicht gedaan (sluimermodus dus) en op mijn nieuwe locatie pakte die geen internet meer. Ook thuis ziet hij geen netwerken. Opvallend, vanmiddag om 14:02 heeft hij een systeemupdate gedaan en om 14:15 heb ik hem dichtgedaan om te verkassen.
Op dit moment heb ik de laptop 2 keer een systeemherstel gegeven, ik heb door middel van een download op internet en de driverdisk geprobeerd de drivers te herstellen, want die ziet hij niet goed.
De Microsoft 6to4 Adapter #8 werkt niet en de XTREEM N Gigabit router werkt niet naar behoren.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen zou zijn? Alvast bedankt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."