Lijkt me sterk dat het geld kost. Bel je Apple zelf wel?quote:
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het geld kost. Bel je Apple zelf wel?
Wtfquote:
Ze zeiden gewoon dat ik een ander nummer kon bellen en ze mij voor 50 euro konden helpen aan de telefoon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wtf
Hoe zeiden ze dat dan? Belachelijk
Gelukkig helpt Google of Microsoft je wel gewoon als je thuis een probleem hebt, ff bellen, komen zo langsquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:34 schreef TBakkert het volgende:
Apple is dan ook vrij kut...
en dan betaal je al te veel, omdat je er ook klantvriendelijkheid bij krijgt.
Moet je voor diezelfde klantvriendelijkheid ook nog een 50 euro betalen
Tsja de mac is van mijn moeder. Ik zei ook waarom gebruik je een kut mac. Zegt ze vind ik mooi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:34 schreef TBakkert het volgende:
Apple is dan ook vrij kut...
en dan betaal je al te veel, omdat je er ook klantvriendelijkheid bij krijgt.
Moet je voor diezelfde klantvriendelijkheid ook nog een 50 euro betalen
Maar wat bedoel je met vast ip adres instellen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig helpt Google of Microsoft je wel gewoon als je thuis een probleem hebt, ff bellen, komen zo langs.
Dat de mac misschien hetzelfde IP-nummer heeft als de router, dus zodra die aangaat gaan alle apparaten naar de Mac om naar het internet te komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met vast ip adres instellen?
hoogstwaarschijnlijk hebben de Mac en nog een apparaat hetzelfde IP-adres. Dan krijg je een conflict als het tweede apparaat hetzelfde IP-adres aanmeldt. Dan gaat je netwerk over zn nek en is het ff einde oefening.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met vast ip adres instellen?
Dat kan best mogelijk zijn idd. Hoe fix ik dit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk hebben de Mac en nog een apparaat hetzelfde IP-adres. Dan krijg je een conflict als het tweede apparaat hetzelfde IP-adres aanmeldt. Dan gaat je netwerk over zn nek en is het ff einde oefening.
Als alle apparaten uit staan, zet dan de Mac eens aan. Als het dan niet gebeurt, weet je dus zeker dat het het probleem is, wat ik omschrijf.
Zorgen dat je MAC een ander IP-adres krijgt of DHCP ingeschakelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan best mogelijk zijn idd. Hoe fix ik dit?
Want Apple is een filantropische instelling?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lijkt me sterk dat het geld kost. Bel je Apple zelf wel?
Nee, gebeurd altijd. Zelfs de rest uit staat volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef djantje het volgende:
Apple -> Systeemvoorkeuren -> Airport / ethernet (net welke verbonden is) -> Geavanceerd
-> TCP/IP -> 'Vernieuwd DHCP lease' aanklikken.
(En anders op 'Configureer IPv4 via DHCP, als dat niet kan)
Maar ik denk niet dat dat het probleem is, staat er geen torrent client oid aan?
Of iets anders wat aan het downloaden is?
Staan alle verbindingen uit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, gebeurd altijd. Zelfs de rest uit staat volgens mij.
Fysieke hulp snap ik wel, maar gewoon een technische helpdesk moet je helpen vind ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want Apple is een filantropische instelling?
Als de Mac van TS buiten de garantie valt is het niet zo vreemd dat ze geld willen zien.
Maarja, daar kunnen we verder weinig over zeggen aangezien TS alleen maar verteld dat hij een Mac heeft en we mogen zelf raden wat voor Mac en welke versie van OSX er op draait.
Hoe zit je op internet? Provider?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb hier al een paar weken een probleem.
Elke keer als je de mac computer aanzet valt het internet weg in het hele huis.
Geen 1 apparaat heeft dan meer verbinding met wifi of LAN.
Als de mac uitstaat werkt het wel gewoon op mijn windows computer, laptop, ipad, mobiele telefoon enz.
Maar als de mac dan aan gaat valt alles weer uit.
Ik heb het opgezocht maar niemand heeft een oplossing.
Als ik apple opbel vragen ze 50 euro om te helpen
Weet iemand hoe ik dit oplos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |