abonnement Unibet Coolblue
pi_113623953
Hoi allen.

Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een N97 mini waarmee ik op het thuisnetwerk wil.
Probleem waar ik tegenaan loop is dat ik dat eerder heb gedaan waardoor er op mijn foon een wachtwoord bekend is.
Alleen is het ww van m'n router nu veranderd (dank je wel dochter die wachtwoorden uitdeelt) maar ik weet niet hoe ik dat in m'n foon moet veranderen.
Krijg nu de melding "foutieve vooraf gedeelde netwerksleutel".

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
pi_113627786
Heb je niet de pc op dezelfde router zitten nu?

Als het goed is kun je rechts onderin je scherm bij verbinding kijken wat het wachtwoord is..
pi_113627819
Ik weet wat mijn wachtwoord is, kan alleen in mijn foon het oude ww niet vervangen voor het nieuwe.
pi_113627961
Heel de verbinding verwijderen en opnieuw laten zoeken en verbinden met je netwerk? Ik neem aan dat hij met verwijderen van de verbinding ook het oude WW kwijt is. Maar goed, misschien kan iemand anders dat bevestigen..
pi_113629268
Ik weet dus niet hoe dat moet, staat niet in de optielijst van die verbinding.....
pi_113630599
Ben je echt naar je telefooninstellingen >> wifi of iets dergelijks gegaan of doe je dit op een andere manier? Het lijkt me dat het wel moet kunnen met de instellingen (vergeet dit netwerk ofzo). Misschien is er ook wel ergens in de instellingen iets om delen van je telefoon te resetten, waaronder de wifi. Ik heb geen Nokia dus ik kan er verder weinig over zeggen. :P
-------
pi_113641142
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:42 schreef spamcat het volgende:
Ben je echt naar je telefooninstellingen >> wifi of iets dergelijks gegaan of doe je dit op een andere manier? Het lijkt me dat het wel moet kunnen met de instellingen (vergeet dit netwerk ofzo). Misschien is er ook wel ergens in de instellingen iets om delen van je telefoon te resetten, waaronder de wifi. Ik heb geen Nokia dus ik kan er verder weinig over zeggen. :P
Was via connectiviteit maar zie die optie dus niet in de lijst staan.
Was het maar waar, was ik snel klaar geweest. ;)
pi_113684596
Opgelost, maar niet zoals het hoort.
ipv de instelling op de telefoon te veranderen heb ik het thuisnetwerk maar anders genoemd waardoor ik wél het goede ww in kon voeren.
pi_113689415
Slecht ontworpen software dan.
-------
pi_113716926
Ja behoorlijk!
Stond gewoon NIET in de lijst, heel apart.
Maar goed, het is opgelost. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')