Als dat al trollen isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heatwave loopt te trollen en topic te verzieken
MS, wel Tablets, geen telefoons
Tnx, maar we laten opgeloste topics gewoon openquote:
Ow oké. Misschien idd wel zo handig voor iemand die hetzelfde probleem heeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Tnx, maar we laten opgeloste topics gewoon open.
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow oké. Misschien idd wel zo handig voor iemand die hetzelfde probleem heeft.
Daarom post ik ook mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:08 schreef Zaiks93 het volgende:
Ice tea en cola geknoeid op mijn laptop.
loopt uit de hand
Nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Amoeba het volgende:
Kun je topics niet per direct sluiten als ze niet conform de normen voor een duidelijke vraag zijn opgebouwd?
Okéquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Conform welke normen? Als mijn auto defect is weet ik ook niet wat ik precies moet aangeven, daarnaast blijft DIG op deze manier laagdrempelig, dat is prettig en zo willen we het houden.
Dan geef je op zijn minst aan welk merk en type auto je hebt...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Conform welke normen? Als mijn auto defect is weet ik ook niet wat ik precies moet aangeven, daarnaast blijft DIG op deze manier laagdrempelig, dat is prettig en zo willen we het houden.
Complete digibeten hebben geen flauw idee, dat weet je zelf ookquote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan geef je op zijn minst aan welk merk en type auto je hebt...
Gewoon naar vragenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je aan mij vraagt welk type kast/bank/tafel ik van IKEA hier in huis heb staan dan weet ik dat ook niet hoor. Net zo min als dat mijn vrouw weet wat voor type CPU er in haar laptop zit. Andersom weten we het allebei wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
als je een beetje nivo wil, moet je op tweakers gaan postenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Niveau is hier ook, maar op een heel andere manierquote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je een beetje nivo wil, moet je op tweakers gaan posten
Ja vet kut man.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Amoeba het volgende:
Wat een miserabele moderatie hier. Zo dat is er uit, nu weer verder met mijn leven.
Kan je even opbokkuh met je kut kicks. Ik volg dit topic en nu komt het steeds bovenaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Amoeba het volgende:
Had meer iets verwacht van:
Alienware houden we ook mee op jongens.
Oké man. Veel sterkte met je leven he.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je even opbokkuh met je kut kicks. Ik volg dit topic en nu komt het steeds bovenaan.
Zijn niet zoveel van die overpriced kutmerken toch?quote:
Goed topic wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je even opbokkuh met je kut kicks. Ik volg dit topic en nu komt het steeds bovenaan.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga geen lijstjes bijhoudenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zijn niet zoveel van die overpriced kutmerken toch?
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Open zelf een topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraagje over Cisco (guest) accounts en de wifi ervaringen die mensen daarmee hebben.
Ik heb geen idee in welk topic dit thuishoort,dus als het kan: gaarne advies waar te zoeken.
Dit, dikke kans dat er wel ergens een topic over rondhangt, maar heul niet praktisch om weer te gaan hergebruikenquote:
Egwelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Godtje het volgende:
Je weet nog niet eens waar een aan knopje zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gebeld door een onbekende?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef AppleOcean het volgende:
Wie weet er een site waar ik erachter kan komen van wie welk mobiele nummer is?
Volgens mij zijn die er niet en hier is dit feedbacktopic sowieso niet voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef AppleOcean het volgende:
Wie weet er een site waar ik erachter kan komen van wie welk mobiele nummer is?
Sorry ik kon nergens vinden waar ik het moest vragen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er niet en hier is dit feedbacktopic sowieso niet voor.
Remlof laat zich meteen gelden!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er niet en hier is dit feedbacktopic sowieso niet voor.
en dan, nog een topic sluiten omdat iemand wil cheaten... erg flauw, je kan ook gewoon opmerken dat cheaten not-done is..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef gogosweden het volgende:
minecraft server codes
dit "cheaten" wat hij bedoeld is geen cheaten.
Het is gewoon de functies gebruiken die hij als admin heeft.
Er is een centraal minecraft topic en dit is GAM nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan, nog een topic sluiten omdat iemand wil cheaten... erg flauw, je kan ook gewoon opmerken dat cheaten not-done is..
het topic zelf is an sich niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is een centraal minecraft topic en dit is GAM niet
Is weer open.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:14 schreef gogosweden het volgende:
minecraft server codes
dit "cheaten" wat hij bedoeld is geen cheaten.
Het is gewoon de functies gebruiken die hij als admin heeft.
topic gaat daarom niet tegen de policy in toch? en kan weer open
Thanks man, top!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is weer open.
Wel handig de volgende keer om het dan niet als cheaten neer te zetten.....
Ga er dan ook niet op in.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:40 schreef Quotidien het volgende:
Windows.old
Gooi maar dicht. Is een moddergooi-topic van geworden, waar ik helaas ook een aandeel in heb.
Waarom zet je die post terug?quote:
Natuurlijk is die wel relevant. Dat ik heb gedaan wat je vroeg maakt niet opeens de post irrelevant. Dan kunnen we nagenoeg alle posts op heel FOK! wel deleten.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom zet je die post terug?Is niet meer relevant.
Ok, waarom herstel je hem?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk is die wel relevant. Dat ik heb gedaan wat je vroeg maakt niet opeens de post irrelevant. Dan kunnen we nagenoeg alle posts op heel FOK! wel deleten.
Omdat ie relevant is, er is voor jou geen reden om hem weg te editten.quote:
Waarom is 'ie relevant?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ie relevant is, er is voor jou geen reden om hem weg te editten.
Omdat ik erop aan het antwoorden was.quote:
Die post was al verwijderd voordat jij erop antwoordde.quote:
Dat zal ik niet tegenspreken.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die post was al verwijderd voordat jij erop antwoordde.
Jawel:quote:
quote:
Neen, want die post was al weg voordat jij hem las.quote:
Oh sorry, ik wist niet dat je op mijn scherm mee kan kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Neen, want die post was al weg voordat jij hem las.
Je doet er geen 6 minuten over om 7 woorden te typen lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je op mijn scherm mee kan kijken.
Maar geef eens antwoord op mijn vraag.
Braillekeyboard, vind ik nou niet zo'n leuke opmerking.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je doet er geen 6 minuten over om 7 woorden te typen lijkt me.
Jij doet er toch ook al zeker 6 minuten over om mijn vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je doet er geen 6 minuten over om 7 woorden te typen lijkt me.
Sorry.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Braillekeyboard, vind ik nou niet zo'n leuke opmerking.
Omdat ik vind dat als ik een post verander hij zo moet blijven, tenzij beledigingen oid.quote:
Loop dan niet zo te emmeren en ga maar weer lekker bij Ome Hork spelen in ONZ.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat als ik een post verander hij zo moet blijven, tenzij beledigingen oid.
Maar eigenlijk boeit het me niet ghihi
Ik post bijna nooit in ONZ, check pohi.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Loop dan niet zo te emmeren en ga maar weer lekker bij Ome Hork spelen in ONZ.
Niet? Je bent er nochtans zo het type voor.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit in ONZ, check pohi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |