quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Met mijn vader ooit een figuur in een BMW gehad, een petje, met zijn meisje allebei aan een ijsje (hee, dat rijmt). Zijn kant volgeparkeerd, dus wij wachten bij een vrij stuk, hij naar rechts, maar niet voldoende. Konden er dus na een stuk niet meer langs. Hij raam open doen en waarom we niet doorreden. "Kan er niet langs" "Dan ga je toch achteruit?" Alsof we gek zijn, dat jij anderhalve meter uit de kant blijft betekent niet dat wij met 7 meter sleurhut erachter gaan steken, terwijl aan de rechterstoep bij ons allemaal van die kleine kutpaaltjes staan. Uiteindelijk, na 3x boos kijken en roepen dat hij haast had van zijn kant met als antwoord dat wij tijd zat hadden van onze kant, is ie toch maar een keer gaan steken. Prutser.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl je helemaal geen extra ruimte nodig hebt. Behalve als je een krappe bocht moet maken en iets wilt uithalen, dan krijg je geen cm extra
Zulke domme grappen tientallen keren gehad met de vrachtwagen; je went eraan, en idd; gewoon kalm gaan staan wachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met mijn vader ooit een figuur in een BMW gehad, een petje, met zijn meisje allebei aan een ijsje (hee, dat rijmt). Zijn kant volgeparkeerd, dus wij wachten bij een vrij stuk, hij naar rechts, maar niet voldoende. Konden er dus na een stuk niet meer langs. Hij raam open doen en waarom we niet doorreden. "Kan er niet langs" "Dan ga je toch achteruit?" Alsof we gek zijn, dat jij anderhalve meter uit de kant blijft betekent niet dat wij met 7 meter sleurhut erachter gaan steken, terwijl aan de rechterstoep bij ons allemaal van die kleine kutpaaltjes staan. Uiteindelijk, na 3x boos kijken en roepen dat hij haast had van zijn kant met als antwoord dat wij tijd zat hadden van onze kant, is ie toch maar een keer gaan steken. Prutser.
Idd ja. Sta je daar met een vrachtwagen in een klein straatje. Sorry, mijn fout, heel jammer. Ga nu maar even aan de kant met je auto.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zulke domme grappen tientallen keren gehad met de vrachtwagen; je went eraan, en idd; gewoon kalm gaan staan wachten
quote:
Goedzo, aanpakken dat volk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Met mijn vader ooit een figuur in een BMW gehad, een petje, met zijn meisje allebei aan een ijsje (hee, dat rijmt). Zijn kant volgeparkeerd, dus wij wachten bij een vrij stuk, hij naar rechts, maar niet voldoende. Konden er dus na een stuk niet meer langs. Hij raam open doen en waarom we niet doorreden. "Kan er niet langs" "Dan ga je toch achteruit?" Alsof we gek zijn, dat jij anderhalve meter uit de kant blijft betekent niet dat wij met 7 meter sleurhut erachter gaan steken, terwijl aan de rechterstoep bij ons allemaal van die kleine kutpaaltjes staan. Uiteindelijk, na 3x boos kijken en roepen dat hij haast had van zijn kant met als antwoord dat wij tijd zat hadden van onze kant, is ie toch maar een keer gaan steken. Prutser.
Inhalen bij een inhaalverbodquote:
moet jij niet op wintersport naar Lech?quote:
* Alfisti stort een lawine gevulde koeken in de burgerbakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
moet jij niet op wintersport naar Lech?
puik planquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti stort een lawine gevulde koeken in de burgerbak
Kopje koffie erbij?
kom je de koffie persoonlijk brengen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
puik plan
eet je weer de helft van de koeken op?
Je hebt er werk van gemaakt zie ik. Worden nu je haren geföhnd tijdens het rijden?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
zo een nieuw schakelpook afdekkapje gemonteerd
[ afbeelding ]
Hahha, ja verkeerde url hoop ik voor je gezondheid?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt er werk van gemaakt zie ik. Worden nu je haren geföhnd tijdens het rijden?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt er werk van gemaakt zie ik. Worden nu je haren geföhnd tijdens het rijden?
Ow? What's up?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:17 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een niet zo fijn overleg vanmiddag, wat mij betreft mag deze dag snel voorbij zijn.
Ow, die heb ik vandaag ook (en terecht)quote:
Over dat 'terecht of onterecht' gaan we het hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, die heb ik vandaag ook (en terecht). Ik heb haar vanochtend een mailtje terug gestuurd met excuses enzo.. ben benieuwd naar de reactie.
En inmiddels ook collega's over de zeikquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef cofi het volgende:
Middag! Wat een fijne dag met allemaal blije klanten
Ik ga zo lekker buiten zitten denk ik. Komen de klanten maar buiten met me praten. Het is goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel heerlijk weer! Lekker binnen zitten enzo.
nee, ik heb hem ook niet gegeven-gegevenquote:
Hoera.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Anne het volgende:
[..]
En inmiddels ook collega's over de zeik.
Dat is goed balen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Joepie, een halve dag werk compleet naar de klote dankzij mijn pc.
Backup/autosave funktie's roelerenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Joepie, een halve dag werk compleet naar de klote dankzij mijn pc.
Staat aan maar mocht niet baten helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Backup/autosave funktie's roeleren
een boom op de weg hoeft toch geen probleem te zijn, als hij niet dikker dan 15 cm rijd je er toch gewoon overheen en anders zaag je hem toch even doorquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:03 schreef .Neovo. het volgende:
lief dagboek,
Ik had vandaag even wat langer doorgewerkt, meeste collega's waren toen al naar huis. Wil ik m'n kantoortje verlaten, gaat het alarm af.. Wat een kabaal maken die dingen, daar wordt je echt doof van
. Vervolgens stapte ik in de auto en toen ik weg reed besloot ik nog even langs een tankstation te gaan omdat ik even naar de bandjes wou kijken (wegligging was niet ok). Bleek dat één band nog maar 1,3 bar lucht had
. Dus die maar weer even lekker naar 2,5 opgepompt. Vervolgens ligt er ook nog een dikke boom op de weg naar huis en dus kon ik ook nog lekker omrijden.
Daardoor was ik 3 kwartier later thuis dan normaal
zo, en nu even lekker een avondje fok!ken
Nee, het was door de gemeente afgezetquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:18 schreef densmee het volgende:
[..]
een boom op de weg hoeft toch geen probleem te zijn, als hij niet dikker dan 15 cm rijd je er toch gewoon overheen en anders zaag je hem toch even door
15cm? Amateurquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:18 schreef densmee het volgende:
[..]
een boom op de weg hoeft toch geen probleem te zijn, als hij niet dikker dan 15 cm rijd je er toch gewoon overheen en anders zaag je hem toch even door
bij dikkere bomen wil ie de houtkwaliteit niet nadelig beïnvloedenquote:
laat maar eens zien dan, waar die willeys over struikeltquote:
Sowieso 27cm onder de diffs door. 30~35 om vrij van de cardanassen te blijven als je recht over een boom rijdt. En dat is zonder lift oid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef densmee het volgende:
[..]
laat maar eens zien dan, waar die willeys over struikelt
En is hij ook al eens van het asfalt af geweest?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sowieso 27cm onder de diffs door. 30~35 om vrij van de cardanassen te blijven als je recht over een boom rijdt. En dat is zonder lift oid.
Hier nog niet, maar dat gaat niet lang meer durenquote:
Het is nog geen rokjes dag!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef Anne het volgende:
Ik peer hem ook maar eens naar buut'n. Khoop niet dat het te fris is, want ik draag een rokkie.
Voor de eckte is het elke dag rokjesdag.quote:
Ik zou daar voorstander van zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voor de eckte is het elke dag rokjesdag.
Rokjesdag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:11 schreef Anne het volgende:
Ik vond het warm buiten.
En hier binnen heeft iemand de verwarming weer op standje sauna gezet. Pffft.
Oud niet...en is het vies dat mannen mooie vrouwen in rokjes kunnen waarderen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Anne het volgende:
Mja.. ik kan niet zeggen vieze oude mannen, hmm?.
Ik heb deze week 1 van de banden inwendig moeten laten reinigen omdat er te veel zand en troep in zat. Vanwege lucht aflaten bij het offroad rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
En is hij ook al eens van het asfalt af geweest?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb deze week 1 van de banden inwendig moeten laten reinigen omdat er te veel zand en troep in zat. Vanwege lucht aflaten bij het offroad rijden.
Meines ist nicht rot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]![]()
overigens vreemde manier om te doen![]()
[ afbeelding ]
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=6256
quote:
Valt waarschijnlijk best mee, die dingen werden in Polen gewoon gebruikt om hele volksstammen mee te verhuizenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef Ballebek het volgende:
... Dat komt met 2 Polen en een fles wodka amper een heuveltje over en achterin? Niet te doen!
Een Husqiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef densmee het volgende:
vandaag slagbomen geplaatst,
[ afbeelding ]
bomen geringd (staand dood hout is goed voor de beestjes)
[ afbeelding ]
en het belangrijkste een nieuwe motorzaag voor mij zelf gekauft
[ afbeelding ]
Aber klar, nur husqvarnaquote:
Flinke verzamelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef densmee het volgende:
[..]
Aber klar, nur husqvarna
mijn getuig van afgelopen zomer,
[ afbeelding ]
de 562xpg komt er nog bij en de Stihl top handle wordt komende zomer ingeruild voor een husqvarna 540xp
Bekaf... check.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:38 schreef Anne het volgende:
Ah man.. ik ben bekaf.. Net pas begonnen aan mijn brood. Is het bijna weekend?
niet zo mooi, wat went rongquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, SD heeft een héééél lang weekend vanaf nu
Genoeg, collega's die uit hun nek lullen, bedrijfsleiders die die onzin voor waar aannemen, maar niet denken aan wederhoor, en een detacheerder die zijn bek niet kan houden en/of van twee walletjes eet.quote:
das minder Draakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, SD heeft een héééél lang weekend vanaf nu
Jeh, rap op zoek naar iets anders, heb wel wat ijzers in het vuur zo hier en daar, geïnteresseerden ook nog, maar interesse hebben en met contracten komen zijn 2 verschillende dingenquote:
Gelukkig heb ik nu een foto:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik sta versteld. Voor 1,20 de goedkoopste slaolie gehaald, net 10 minuten ingewreven op mijn voorbumper (die was inmiddels roze) en de kant waar ik begon is zowat nog roder dan de lak zelf. Slaolie nagenoeg niets gebruikt, werkt als een tierelier.
Nog aankopen in de pen?quote:
Wel eer van je werk, nu dat kleurverschil nog eventjes wegpoetsenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een foto:
[ afbeelding ]
Nu even in de gaten houden wat dit op de lange termijn doet, maar de eerste resultaten zijn iig goed.
Nee, ik niet iig.quote:
Klopt ja, maar met deze panelen heb je het na 10 jaar terug en ga je geld verdienen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dure hobby of niet qua aanschaf.
Dat zei de verkoper je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt ja, maar met deze panelen heb je het na 10 jaar terug en ga je geld verdienen.
het rendement van photovoltaïsche panelen was een kleine 10 tot 30%. Tegenwoordig met het dubbellaags systeem komen ze tot ca 60% Maar ja 60% energie van een gratis bron, is nog altijd gratisquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt ja, maar met deze panelen heb je het na 10 jaar terug en ga je geld verdienen.
Die techniek gaat zo snel, dus over een jaar of 5 heb je panelen die binnen 5 jaar de boel terug verdienen.
Maar het is een betere lange termijn investering dan die fijne aandelenmarkt
die zitten niet in die zakjes zeker met voorgegaarde schijfjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Bloemige aardappels nemen, laag vuur en niet teveel omscheppen
Ik ben ook bang van nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef densmee het volgende:
[..]
die zitten niet in die zakjes zeker met voorgegaarde schijfjes
Hiervoor is nog ruimte overgelatenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
* SD heeft al een paar Kw van die dingen weggeschroefd zo hier en daar![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn overigens thermische panelen, die leveren ipv stroom, warm water
Dat kost meestal wel iets meer als PV; komen ook voorraad boilers bij enzo, en pompen, heel installatiegebeurenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hiervoor is nog ruimte overgelaten![]()
Ziet eruit als een mooie zomerdagWanneer is het weer zover?
Short circuit rally? Is dat alleen voor Renaults oid?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nog mensen vandaag in Zandvoort geweest bij de Circuit Short Rally? Ik heb iig genoten!
Aardige skelter; helt wel een hele cm over in de chicanequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:53 schreef densmee het volgende:
daar heb je het al kortsluiting in de uitlaat
[ afbeelding ]
Weet je zéker dat je in zo'n hokkie die rally wilt rijden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:23 schreef Dingest het volgende:
Vandaag langs geweest bij iemand die 126jes spaart, wat een briljante autootjes zijn dat zegZe rijden verrassend goed voor zo'n verouderde, gemotoriseerde skelter. Vraag is alleen of mijn teamgenoten het ook zien zitten om met z'n 3-en in zo'n ding te gaan, want toen ik contact met die vent zocht ware we eigenlijk nog maar met z'n 2-en en dat past toch wel een stukje beter
Is geen rally hè, mag ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet je zéker dat je in zo'n hokkie die rally wilt rijden?![]()
Niet dat het niet gaaf is hoor, maar het lijkt me nogal onpraktisch
Je mag m'n baan hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als ik er een baan bij krijg, waarom niet.
goedemorgenquote:
Op zondag heb ik vaak niet heel veel activiteiten eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 10:16 schreef Anne het volgende:
Ga eens gauw zoeken dan, of heb je iets beters te doen?
Nope, samen met de zon verdwenenquote:Op zondag 26 februari 2012 10:35 schreef Anne het volgende:
Doet bij jullie http://www.uitzendinggemist.nl/ het?
op 31ecember weten we hetquote:Op zondag 26 februari 2012 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nope, samen met de zon verdwenen![]()
Zal het dan toch waar zijn dat 2012 gebeuren?
Uitzendinggemist doet het weerquote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hallooo, de fucking zon is verdwenen! En uitzendinggemist!
Gaaf!quote:
Die strik zat er alquote:
Als jij de OV-chipkaart kan laten zien die je niet in bezit hebt dan wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was mijn OV-chipkaart kwijt, nieuwe besteld (oude laten blokkeren), en die is nog niet binnen. Ik moet morgen met de trein, kan ik nog met korting reizen (stond een weekendreisproduct op)?
De hele kaart is geblokkeerd denk ik, dus weet niet of nog gelezen kan worden wat er eerst op stondquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als jij de OV-chipkaart kan laten zien die je niet in bezit hebt dan wel.
dit. daarom autoquote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef daNpy het volgende:
Met het openbaar vervoer kun je van een plek waar je nu niet bent naar een plek waar je niet moet zijn.
Goed bezig geweest dus; een beetje solderen moet kunnen in je goeie kloffiequote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
Vanmiddag wilde ik even met een kameraad een rustig rondje met een oldtimer gaan rijden die al een jaar stilstond. Weer eens losrijden zeg maar. Start ik het ding, rijd 20 meter verderop en zie dat ik een spoor van pakweg 40cm breed benzine achter me laat over de gehele 20 meter.
Na een korte diagnose bleek de vlotter lek te zijn en vol benzine dus, hierdoor sloot de vlotternaald niet meer af en liep de volledige brandstofdruk van de pomp zo door de overloop van de carburateur naar de grond.
Heb ik heel de middag een vlotter staan solderen in mijn zondagse kleren.
Dat was ook mijn idee. Ik wist dat het ding toch al wat rijk stond maar bij het starten was de benzinelucht wel heel sterk aanwezig.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef daNpy het volgende:
Voor ¤ 1,70 de liter wel werk wat verlies vemrindert
Klopt wel. Enige vervelende is dat je met die hoerige Engelse auto's nergens bij kunt, en op een of andere manier moeten de carburateurs dan onder het spruitstuk onder/tegen de accu aan zittenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dus; een beetje solderen moet kunnen in je goeie kloffie
Mucho's plezierosquote:Op maandag 27 februari 2012 07:55 schreef daNpy het volgende:
Daar is over nagedacht!
Anyway, ik ben voor de derde week op rij een weekje naar Duitsland bivakeren
Ik rijd lekker weer op de brommer, dat scheelt ongeveer de helft in het verbruikquote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik ga maar weer sollicitaties de deur uit doen. Gister zowaar boven de 1 op 10 uitgekomen met de daily.
Ja en terecht, dat is makkelijk bezuinigen!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd lekker weer op de brommer, dat scheelt ongeveer de helft in het verbruik
SD: waar in Brabant is het precies?quote:Wij zijn op zoek naar ervaren riggers / hijsbegeleiders voor een van haar opdrachtgevers in de regio Noord-Brabant.
Een 750cc brommer that izzquote:Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef .Neovo. het volgende:
Een brommer die 1:20 rijdt? Dat vind ik eigenlijk best onzuinig
Da's geen auto, dat is een gemotoriseerd kippenhokquote:
Die in 10 seconden op de 100 zitquote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen auto, dat is een gemotoriseerd kippenhok
Nahnah, heb je wel een vliegbrevet?quote:
Nee, wel een spoilerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nahnah, heb je wel een vliegbrevet?
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dit is de SC, ONtopic is verboden niet gewenstquote:
Ook wel 'windrem' genoemdquote:
Nee, niet teveel tupperware.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw nou dan zal ik er nog een extra spoiler opzetten, en zo'n bumperlip!
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
Jep, en op de één of andere manier heb ik het toch beter naar mijn zin op de motor als in de auto, raar maar waar..Alleen voor langere stukken is een radiootje en de mogelijkheid tot een peukie onderweg wel interessant, maar voor regionaal vervoer heb ik echt liever de tweewieler.
Net weer een belletje gedaan voor een baan;
[..]
SD: waar in Brabant is het precies?
UZB : in Rotterdam
SD: ->![]()
Echt he
Oeh lala.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef Ballebek het volgende:
Ja, moest aan je denken dus denk kom maar weer is langswippuh
Die blijft vast niet al te lang staan denk ikquote:
Hij is al weg, ik keek netquote:Op maandag 27 februari 2012 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die blijft vast niet al te lang staan denk ik
Nee, da's per dag bijna 3 uur woon - werk (280 km ofzo), lijkt me niet dat er idioten zijn die dat gaan betalenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]Maar verder niet interessant?
Weinig, ben wezen inschrijven bij een uzb wat denkt werk voor me te hebben. Van de week mijn CV gekicked op vacaturebank.enel, en dan word ik meestal meteen gek gebeld omdat ik leuke papieren heb. Ze vragen altijd overal volop grondverzetmachinisten, en begrijpen niet het verschil tussen een hijskraan en een hydraulische pollepel; dat krijg je als je na je schoolbanken nog nooit achter je veilige bureautje vandaan bent geweestquote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand nog wat beleefd vandaag? Ik heb na het door de war halen van backup tapesniks beleefd
Ja, mistlampen moeten in de "boardcomputer" aangezet worden. Zoals ZmS al zei: "moderne auto's".....quote:Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
Slekte planning![]()
Ennehh.. activatie?
dan verhuis je naar NieuwerCuijkquote:Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
Net weer een belletje gedaan voor een baan;
[..]
SD: waar in Brabant is het precies?
UZB : in Rotterdam
SD: ->![]()
Echt he
Troep is hetquote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef cofi het volgende:
[..]
Ja, mistlampen moeten in de "boardcomputer" aangezet worden. Zoals ZmS al zei: "moderne auto's".....
Dat zit niet in de planningquote:
Blij dat de AX, die ik voornamelijk, gebruik veel simpeler is. Kabels lagen er al, schakelaar zat er al en alleen even 2 nieuwe units ingezet. Schroef schroef, bout bout en alles zat. Zelfs met 1 lamp werkte het (had een defect pitje, dus 2 nieuwe in gezet, maar omdat de kabels eerst opnieuw voorzien moesten worden van aansluitingen, maar even getest met een lamp los eronder).quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef cofi het volgende:
[..]
Ja, mistlampen moeten in de "boardcomputer" aangezet worden. Zoals ZmS al zei: "moderne auto's".....
Ik heb laatst nog een set verkocht voor ¤120.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet voor de winterauto ook nog een keer 2 rechthoekige verstralers kopen, alles ligt er al behalve de lampen. Maar ze zijn amper te vinden en als ze er zijn vragen mensen de hoofdprijs (¤80,- voor 2 lampen)
Belachelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een set verkocht voor ¤120.
Vond ik niet.quote:
Die dingen zijn nu eenmaal duur. Echte 20 jaar oude vierkante Hella's vind je niet snel goedkoop in goede staat...quote:
ebay!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet voor de winterauto ook nog een keer 2 rechthoekige verstralers kopen, alles ligt er al behalve de lampen. Maar ze zijn amper te vinden en als ze er zijn vragen mensen de hoofdprijs (¤80,- voor 2 lampen)
en dan 120 euro betalenquote:
Ze zijn er ook vast nog wel nieuw, alleen dan heb je er voor dat geld ws maar ééntjequote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die dingen zijn nu eenmaal duur. Echte 20 jaar oude vierkante Hella's vind je niet snel goedkoop in goede staat...
heb de mijne voor 30 euroquote:
Nür einmal, nicht? Und das ist ein Rechteck, kein Quadrat.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/He(...)f76d24#ht_865wt_1065
Ok, hier sind zwei stück für eine Preisquote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nür einmal, nicht? Und das ist ein Rechteck, kein Quadrat.
Auch wieder Rechteck.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, hier sind zwei stück für eine Preis![]()
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)1e901#ht_2403wt_1270
Got that coveredquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |