Oud niet...en is het vies dat mannen mooie vrouwen in rokjes kunnen waarderen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Anne het volgende:
Mja.. ik kan niet zeggen vieze oude mannen, hmm?.
Ik heb deze week 1 van de banden inwendig moeten laten reinigen omdat er te veel zand en troep in zat. Vanwege lucht aflaten bij het offroad rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
En is hij ook al eens van het asfalt af geweest?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb deze week 1 van de banden inwendig moeten laten reinigen omdat er te veel zand en troep in zat. Vanwege lucht aflaten bij het offroad rijden.
Meines ist nicht rot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]![]()
overigens vreemde manier om te doen![]()
[ afbeelding ]
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=6256
quote:
Valt waarschijnlijk best mee, die dingen werden in Polen gewoon gebruikt om hele volksstammen mee te verhuizenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef Ballebek het volgende:
... Dat komt met 2 Polen en een fles wodka amper een heuveltje over en achterin? Niet te doen!
Een Husqiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef densmee het volgende:
vandaag slagbomen geplaatst,
[ afbeelding ]
bomen geringd (staand dood hout is goed voor de beestjes)
[ afbeelding ]
en het belangrijkste een nieuwe motorzaag voor mij zelf gekauft
[ afbeelding ]
Aber klar, nur husqvarnaquote:
Flinke verzamelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef densmee het volgende:
[..]
Aber klar, nur husqvarna
mijn getuig van afgelopen zomer,
[ afbeelding ]
de 562xpg komt er nog bij en de Stihl top handle wordt komende zomer ingeruild voor een husqvarna 540xp
Bekaf... check.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:38 schreef Anne het volgende:
Ah man.. ik ben bekaf.. Net pas begonnen aan mijn brood. Is het bijna weekend?
niet zo mooi, wat went rongquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, SD heeft een héééél lang weekend vanaf nu
Genoeg, collega's die uit hun nek lullen, bedrijfsleiders die die onzin voor waar aannemen, maar niet denken aan wederhoor, en een detacheerder die zijn bek niet kan houden en/of van twee walletjes eet.quote:
das minder Draakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, SD heeft een héééél lang weekend vanaf nu
Jeh, rap op zoek naar iets anders, heb wel wat ijzers in het vuur zo hier en daar, geïnteresseerden ook nog, maar interesse hebben en met contracten komen zijn 2 verschillende dingenquote:
Gelukkig heb ik nu een foto:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik sta versteld. Voor 1,20 de goedkoopste slaolie gehaald, net 10 minuten ingewreven op mijn voorbumper (die was inmiddels roze) en de kant waar ik begon is zowat nog roder dan de lak zelf. Slaolie nagenoeg niets gebruikt, werkt als een tierelier.
Nog aankopen in de pen?quote:
Wel eer van je werk, nu dat kleurverschil nog eventjes wegpoetsenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een foto:
[ afbeelding ]
Nu even in de gaten houden wat dit op de lange termijn doet, maar de eerste resultaten zijn iig goed.
Nee, ik niet iig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |