Oud niet...en is het vies dat mannen mooie vrouwen in rokjes kunnen waarderen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Anne het volgende:
Mja.. ik kan niet zeggen vieze oude mannen, hmm?.
Ik heb deze week 1 van de banden inwendig moeten laten reinigen omdat er te veel zand en troep in zat. Vanwege lucht aflaten bij het offroad rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
En is hij ook al eens van het asfalt af geweest?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb deze week 1 van de banden inwendig moeten laten reinigen omdat er te veel zand en troep in zat. Vanwege lucht aflaten bij het offroad rijden.
Meines ist nicht rot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]![]()
overigens vreemde manier om te doen![]()
[ afbeelding ]
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=6256
quote:
Valt waarschijnlijk best mee, die dingen werden in Polen gewoon gebruikt om hele volksstammen mee te verhuizenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef Ballebek het volgende:
... Dat komt met 2 Polen en een fles wodka amper een heuveltje over en achterin? Niet te doen!
Een Husqiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef densmee het volgende:
vandaag slagbomen geplaatst,
[ afbeelding ]
bomen geringd (staand dood hout is goed voor de beestjes)
[ afbeelding ]
en het belangrijkste een nieuwe motorzaag voor mij zelf gekauft
[ afbeelding ]
Aber klar, nur husqvarnaquote:
Flinke verzamelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef densmee het volgende:
[..]
Aber klar, nur husqvarna
mijn getuig van afgelopen zomer,
[ afbeelding ]
de 562xpg komt er nog bij en de Stihl top handle wordt komende zomer ingeruild voor een husqvarna 540xp
Bekaf... check.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:38 schreef Anne het volgende:
Ah man.. ik ben bekaf.. Net pas begonnen aan mijn brood. Is het bijna weekend?
niet zo mooi, wat went rongquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, SD heeft een héééél lang weekend vanaf nu
Genoeg, collega's die uit hun nek lullen, bedrijfsleiders die die onzin voor waar aannemen, maar niet denken aan wederhoor, en een detacheerder die zijn bek niet kan houden en/of van twee walletjes eet.quote:
das minder Draakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, SD heeft een héééél lang weekend vanaf nu
Jeh, rap op zoek naar iets anders, heb wel wat ijzers in het vuur zo hier en daar, geïnteresseerden ook nog, maar interesse hebben en met contracten komen zijn 2 verschillende dingenquote:
Gelukkig heb ik nu een foto:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik sta versteld. Voor 1,20 de goedkoopste slaolie gehaald, net 10 minuten ingewreven op mijn voorbumper (die was inmiddels roze) en de kant waar ik begon is zowat nog roder dan de lak zelf. Slaolie nagenoeg niets gebruikt, werkt als een tierelier.
Nog aankopen in de pen?quote:
Wel eer van je werk, nu dat kleurverschil nog eventjes wegpoetsenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een foto:
[ afbeelding ]
Nu even in de gaten houden wat dit op de lange termijn doet, maar de eerste resultaten zijn iig goed.
Nee, ik niet iig.quote:
Klopt ja, maar met deze panelen heb je het na 10 jaar terug en ga je geld verdienen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dure hobby of niet qua aanschaf.
Dat zei de verkoper je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt ja, maar met deze panelen heb je het na 10 jaar terug en ga je geld verdienen.
het rendement van photovoltaïsche panelen was een kleine 10 tot 30%. Tegenwoordig met het dubbellaags systeem komen ze tot ca 60% Maar ja 60% energie van een gratis bron, is nog altijd gratisquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt ja, maar met deze panelen heb je het na 10 jaar terug en ga je geld verdienen.
Die techniek gaat zo snel, dus over een jaar of 5 heb je panelen die binnen 5 jaar de boel terug verdienen.
Maar het is een betere lange termijn investering dan die fijne aandelenmarkt
die zitten niet in die zakjes zeker met voorgegaarde schijfjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Bloemige aardappels nemen, laag vuur en niet teveel omscheppen
Ik ben ook bang van nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef densmee het volgende:
[..]
die zitten niet in die zakjes zeker met voorgegaarde schijfjes
Hiervoor is nog ruimte overgelatenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
* SD heeft al een paar Kw van die dingen weggeschroefd zo hier en daar![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn overigens thermische panelen, die leveren ipv stroom, warm water
Dat kost meestal wel iets meer als PV; komen ook voorraad boilers bij enzo, en pompen, heel installatiegebeurenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hiervoor is nog ruimte overgelaten![]()
Ziet eruit als een mooie zomerdagWanneer is het weer zover?
Short circuit rally? Is dat alleen voor Renaults oid?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nog mensen vandaag in Zandvoort geweest bij de Circuit Short Rally? Ik heb iig genoten!
Aardige skelter; helt wel een hele cm over in de chicanequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:53 schreef densmee het volgende:
daar heb je het al kortsluiting in de uitlaat
[ afbeelding ]
Weet je zéker dat je in zo'n hokkie die rally wilt rijden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:23 schreef Dingest het volgende:
Vandaag langs geweest bij iemand die 126jes spaart, wat een briljante autootjes zijn dat zegZe rijden verrassend goed voor zo'n verouderde, gemotoriseerde skelter. Vraag is alleen of mijn teamgenoten het ook zien zitten om met z'n 3-en in zo'n ding te gaan, want toen ik contact met die vent zocht ware we eigenlijk nog maar met z'n 2-en en dat past toch wel een stukje beter
Is geen rally hè, mag ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet je zéker dat je in zo'n hokkie die rally wilt rijden?![]()
Niet dat het niet gaaf is hoor, maar het lijkt me nogal onpraktisch
Je mag m'n baan hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als ik er een baan bij krijg, waarom niet.
goedemorgenquote:
Op zondag heb ik vaak niet heel veel activiteiten eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 10:16 schreef Anne het volgende:
Ga eens gauw zoeken dan, of heb je iets beters te doen?
Nope, samen met de zon verdwenenquote:Op zondag 26 februari 2012 10:35 schreef Anne het volgende:
Doet bij jullie http://www.uitzendinggemist.nl/ het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |