Dat is goed balen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Joepie, een halve dag werk compleet naar de klote dankzij mijn pc.
Backup/autosave funktie's roelerenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Joepie, een halve dag werk compleet naar de klote dankzij mijn pc.
Staat aan maar mocht niet baten helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Backup/autosave funktie's roeleren
een boom op de weg hoeft toch geen probleem te zijn, als hij niet dikker dan 15 cm rijd je er toch gewoon overheen en anders zaag je hem toch even doorquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:03 schreef .Neovo. het volgende:
lief dagboek,
Ik had vandaag even wat langer doorgewerkt, meeste collega's waren toen al naar huis. Wil ik m'n kantoortje verlaten, gaat het alarm af.. Wat een kabaal maken die dingen, daar wordt je echt doof van
. Vervolgens stapte ik in de auto en toen ik weg reed besloot ik nog even langs een tankstation te gaan omdat ik even naar de bandjes wou kijken (wegligging was niet ok). Bleek dat één band nog maar 1,3 bar lucht had
. Dus die maar weer even lekker naar 2,5 opgepompt. Vervolgens ligt er ook nog een dikke boom op de weg naar huis en dus kon ik ook nog lekker omrijden.
Daardoor was ik 3 kwartier later thuis dan normaal
zo, en nu even lekker een avondje fok!ken
Nee, het was door de gemeente afgezetquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:18 schreef densmee het volgende:
[..]
een boom op de weg hoeft toch geen probleem te zijn, als hij niet dikker dan 15 cm rijd je er toch gewoon overheen en anders zaag je hem toch even door
15cm? Amateurquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:18 schreef densmee het volgende:
[..]
een boom op de weg hoeft toch geen probleem te zijn, als hij niet dikker dan 15 cm rijd je er toch gewoon overheen en anders zaag je hem toch even door
bij dikkere bomen wil ie de houtkwaliteit niet nadelig beïnvloedenquote:
laat maar eens zien dan, waar die willeys over struikeltquote:
Sowieso 27cm onder de diffs door. 30~35 om vrij van de cardanassen te blijven als je recht over een boom rijdt. En dat is zonder lift oid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef densmee het volgende:
[..]
laat maar eens zien dan, waar die willeys over struikelt
En is hij ook al eens van het asfalt af geweest?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sowieso 27cm onder de diffs door. 30~35 om vrij van de cardanassen te blijven als je recht over een boom rijdt. En dat is zonder lift oid.
Hier nog niet, maar dat gaat niet lang meer durenquote:
Het is nog geen rokjes dag!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef Anne het volgende:
Ik peer hem ook maar eens naar buut'n. Khoop niet dat het te fris is, want ik draag een rokkie.
Voor de eckte is het elke dag rokjesdag.quote:
Ik zou daar voorstander van zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voor de eckte is het elke dag rokjesdag.
Rokjesdag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:11 schreef Anne het volgende:
Ik vond het warm buiten.
En hier binnen heeft iemand de verwarming weer op standje sauna gezet. Pffft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |