damn het heeft niet gelopenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:40 schreef Juminelle het volgende:
CupcakesMorgen maar weer eens maken.
haal die satanistische foto hier weg... Antichristquote:Op maandag 20 februari 2012 02:11 schreef Glesse het volgende:
Echt iets voor van die blije Pip of Blond Amsterdam-wijven. Eindelijk weer eens een kwaliteits KLB-topique.
[ [url=http://www.fh2o.kuchingkayak.com/http://www.kuchingkayak.c(...)cakes.jpg]afbeelding[/url] ]
Bakfietsmoedersquote:Op maandag 20 februari 2012 02:11 schreef Glesse het volgende:
Echt iets voor van die blije Pip of Blond Amsterdam-wijven. Eindelijk weer eens een kwaliteits KLB-topique.
[ [url=http://www.fh2o.kuchingkayak.com/http://www.kuchingkayak.c(...)cakes.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vind vrouwen zo respectvol voor wezens die zich met dit soort zaken bezighouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 03:17 schreef Aneurysma het volgende:
Wijven? Je bedoelt gewoon vrouwen, zak.
Dus ergens voor 1985?quote:Op maandag 20 februari 2012 03:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrat al cupcakes toen ze nog underground waren
Hey misschien heb ik je daar wel eens gezienquote:Op maandag 20 februari 2012 03:28 schreef Groninger. het volgende:
[..]
nee moeke's cupcakes salon/bar 1969.05.21
Dat boycotte ik TOEN al.quote:Op maandag 20 februari 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey misschien heb ik je daar wel eens gezien
quote:Op maandag 20 februari 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey misschien heb ik je daar wel eens gezien
Was bere gezeliig hoor!quote:Op maandag 20 februari 2012 03:33 schreef Glesse het volgende:
Ja zou zomaar kunnen!
Dat boycotte ik TOEN al.
[..]
ja C75quote:Op maandag 20 februari 2012 03:41 schreef Glesse het volgende:
[..]
Had je toen ook een favoriete cupcake?
Goeie genadequote:Op maandag 20 februari 2012 03:47 schreef Glesse het volgende:
Ik heb 1 keer een lekkere cupcake gehad. De verwelkte vleesroos-cupcake:
[ afbeelding ]
Dat was overigens in de jaren 70! Er stond namelijk haar op....
Welke nare ziekte is dat met die zilverenballetjes bovenaan?quote:Op maandag 20 februari 2012 03:47 schreef Glesse het volgende:
Ik heb 1 keer een lekkere cupcake gehad. De verwelkte vleesroos-cupcake:
[ afbeelding ]
Dat was overigens in de jaren 70! Er stond namelijk haar op....
Omdat het zogenaamd hip is. Inderdaad een typische yuppen-liefhebberij.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:24 schreef superoperator het volgende:
mijn klacht:
waarom maakt tegenwoordig ongeveer 70% van de wijven Cupcakes?
Tering. What has been seen....quote:Op maandag 20 februari 2012 05:31 schreef female81 het volgende:
[..]
Omdat het zogenaamd hip is. Inderdaad een typische yuppen-liefhebberij.
Een opvolger is er inmiddels allang: De popcake. Een stukje cake op een stokje...![]()
[ afbeelding ]
Dat omschrijf je heel liefdevol en bedekkend ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 05:40 schreef female81 het volgende:
Je werkt met wat ze 'mensen met een vlekje' noemen?
Maak je geen zorgen. Als je nog nooit cupcakes hebt gebakken als zelfstandige en onafhankelijke vrouw of jongedame ben je geen keukenprinses maar een +3 kudo's keukenkoningin. Volhouden!quote:Op maandag 20 februari 2012 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg me al af of ik wel een ware keukenprinses was als ik nog nooit cupcakes heb gebakken
hahaha al zou je er kampioen in kunnen worden, cupcakes bakken is niet goed voor de eigenwaarde van een vrouw, dus niet doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Het zou bij mij toch zoiets worden:
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook nog nooit gebakken, voor jou blijkbaar iets positiefs. Maar goed, koken is bij sowieso iets wat bij voorkeur in hooguit een half uur klaar dient te zijn, zonder elke mogelijke vorm van poespas of verfijning. En als je me dít zou laten proberen, zou het eindresultaat waarschijnlijk volstrekt oneetbaar zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:26 schreef Glesse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als je nog nooit cupcakes hebt gebakken als zelfstandige en onafhankelijke vrouw of jongedame ben je geen keukenprinses maar een +3 kudo's keukenkoningin. Volhouden!
Wat deze man zegt!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:40 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer een originele, doch zeer terechte klacht!
Goed topic.
Gebeurt met zowat alles.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wegens gebrek aan inspiratie, en de eeuwige drang tot vernieuwen,en dus het oude aanpassen tot iets nieuws ?
hoho, niet alleen wijven hequote:Op maandag 20 februari 2012 01:24 schreef superoperator het volgende:
mijn klacht:
waarom maakt tegenwoordig ongeveer 70% van de wijven Cupcakes?
mijn eerste gedachte, en die van velen anderen, dat het een soort van lokaas is zodat ze zo wel aan de vent kunnen komen!!
andere suggesties ?
Ik wil er wel een voor je bakken hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wou dat ik een meidje had die voor mij cupcakes bakte
Van die lieve met hartjes en zilveren balletjes.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil er wel een voor je bakken hoor
Dit. Blond serviesquote:Op maandag 20 februari 2012 07:51 schreef Mariposas het volgende:
Zijn dezelfde wijfen die sinds 2008 Blond servies sparen en altijd het thans opgeheven tijdschrift 'Yes' lazen.
dat dus, ik bak regelmatig cupcakes met mijn dochters, die vinden dat leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef Karina het volgende:
Ik ken niemand die, die dingen maakt. Lijkt me wel leuk als je kinderen hebt, samen van die cakejes bakkenMaar als volwassen vrouw van die kinderachtige dingen aan iemand voorschotelen
quote:Op maandag 20 februari 2012 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Het zou bij mij toch zoiets worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn toch wel tof hoor
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Juminelle het volgende:
Alsof cupcakes per definitie van die door 40-jarige huismoeders gemaakte idiote kinderdingen zijn
En die heb jij gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn toch wel tof hoor![]()
Iik ken iemand die die dingen proffesioneel maakt, dus voor de verkoop voor kinderfeestjes en huwelijke enz, en die heeft altijd handschoenen aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef rolfson het volgende:
Wat ik altijd smerig vind aan die taarten/cake troep tegenwoordig die zo nodig mooi moeten zijn is dat mensen er uren en uren met hun zweetpoten aan hebben zitten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Het is bijna een eigen KLB-topic waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:43 schreef knight-errant het volgende:
Heb net vandaag een cupcake bakvorm gekochtdeed het eerst met gewoon twee vormpjes in elkaar zetten, werkt ook. Mijn cupcakes met citroen en walnoot <3
Wel subtiel altijd, die trends. Dan denk je dat je zelf iets bedenkt, en doet ineens iedereen het. Ik vraag me altijd af waar dan die subtiele signalen vandaan komen.Die bakvorm heb ik ook. Ooit gebruikt om gehakt cupcakes te maken. (ik faal namelijk in gewone gehaktballen maken met de koekenpanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
signatuurloos
Eigenlijk welquote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is bijna een eigen KLB-topic waard.
Mooier en schattiger. Het oog wil ook wat.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef NanaVonB het volgende:
ik maak altijd gewone cake, ik snap zelf ook niet waarom sommigen van mijn soortgenoten het moeilijker maken dan nodig door het in allerlei vage vormpjes te doen en er vervolgens allemaal frutsels aan te plakken
Uiteindelijk komt het toch weer in de wc-pot terecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Mooier en schattiger. Het oog wil ook wat.
Mijn opa zei altijd: waar het komt hangen ook geen schilderijen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef Knaller het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het toch weer in de wc-pot terecht.
wat een achterlijke vergelijkingquote:Op maandag 20 februari 2012 17:23 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: waar het komt hangen ook geen schilderijen.
Maar even serieus, dus jij zou een enorm onverzorgd stinkwijf ook batsen, want uiteindelijk heeft het toch ook een vagina?
Waarom neem je hem serieus danquote:Op maandag 20 februari 2012 17:31 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
wat een achterlijke vergelijking
is dat zo?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Waarom neem je hem serieus dan
Overigens vind je mijn opmerking alleen maar vervelend omdat jij inferieure gewone cake bakt
Duidelijk.quote:
Veel te duur en het lijkt wel kinderservies. Blondquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel te duur en het lijkt wel kinderservies. Blond.
Cupcakes zijn gewoon smerig ... smerige droge cake. Alleen dat laagje er bovenop is soms nog te eten.
Taart en bombes from scratch maken.
Ik dacht dat pip nu helemaal in was...quote:Op maandag 20 februari 2012 17:44 schreef Sooph het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zelfde soort vrouwen met een bakfiets![]()
maar goed, daar gaat dit topic niet over
Het is als kiezen tussen uggs en crocs, hopenlijk gaan Pip en Blond niet ook een wanstaltige liefdesbaby maken.quote:
Oh, een combinatie van Pip en Blond, ik denk niet dat mijn ogen dat aan zouden kunnenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is als kiezen tussen uggs en crocs, hopenlijk gaan Pip en Blond niet ook een wanstaltige liefdesbaby maken.
Het zou niet erg zijn als iemand dat servies op de grond zou gooienquote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik dacht dat pip nu helemaal in was...
[ afbeelding ]
zo verschrikkelijk kitch overigens.
[ afbeelding ]
Ho, ho, ho. Ik maak ze from scratch. Fuckers die cupcakemix gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:03 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Terechte klacht. Cupcakes die je eigenlijk niet eens zelfgemaakt kan noemen omdat ze er slechts koopmans versiering op flikkeren. En dan gaan ze ook nog eens al die cupcakes showen op facebook
Nee, van de Rabobank.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:07 schreef Glesse het volgende:
Ja fokkers dan ga ik nu een geheim verklappen. Er is een hel op aarde.
Die hel heet Pipoos. Daar komen allemaal degelijke moeders, met degelijke moederkapsels [ klik ].
Die moeders kopen daar zakken met meel. Daar betalen ze 5 euro per zak voor, en dan gaan ze naar huis.
En dan gaan ze thuis cupcakes bakken.
Dat is maar goed ook. Ik moet ook geen foto's van degelijke moeders op de huishoudbeurs hier plaatsen.quote:
Is leedvermaak nu ook al niet meer toegestaan of zo dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:30 schreef Glesse het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Ik moet ook geen foto's van degelijke moeders op de huishoudbeurs hier plaatsen.
Niet omdat je geen tieten hebt ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:41 schreef netflanders het volgende:
Jezus. Die cupcakerage. Nu weet ik weer waarom ik een hekel aan vrouwen heb.
B-flat ja ahahahaha xDquote:
Gooit het er maar uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gottegot ja, breek me de bek niet open over vrouwenrages + facebook
Zie editquote:
Iksdee iksdeequote:
Unfriend ze!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sushi eten met m'n guuurrrrlfriends! ^_^ !!!
OMG kijk mij bij de Starbucks, op de foto, logootje naar voren!
Cupcakes! Zo kawaiiii en lekkah!
Heb zulke types niet zelf in m'n fb, maar enkele chicks wel. Af en toe kom je dan van die karige onzinberichten tegen die ze voor de zekerheid maar ff delen zodat ze niet als buitenstaander gezien worden door de andere meisjesquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
al die vrouwen die met bussenvol naar de cupcakecursus gaan en dan thuis veel van die dingen maken. Om vervolgens te klagen dat ze niet afvallen en dik blijven
"ja, maar het ziet er zo lekker uit"
STFU
Cursus nodig hebben om cake te bakkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
al die vrouwen die met bussenvol naar de cupcakecursus gaan en dan thuis veel van die dingen maken. Om vervolgens te klagen dat ze niet afvallen en dik blijven
STFU
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
STFU
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sushi eten met m'n guuurrrrlfriends! ^_^ !!!
Ben jij zo'n meewaaier?quote:
Nee joh, ik wilde met die smiley juist zeggen dat ik enorm de pest heb aan zulk gedrag, als vrouwen zo praten en zo.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee joh, ik wilde met die smiley juist zeggen dat ik enorm de pest heb aan zulk gedrag, als vrouwen zo praten en zo.
quote:Geen idee of iemand in m'n lijst deze dingen deelt, maar er zijn 3 dingen die ik echt niet hoef te zien:
- dat je naar de sushibar bent gegaan met je vriendinnen;
- dat je bij starbucks zit en oh zo hip op de foto staat met die beker (met het logo naar voren uiteraard);
- dat je cupcakes maakt.
Zie ik dit, dan kun je mooi opdonderen.
quote:Zo met de boys naar Japan Secrets voor lekkere #Sushi, koffie bij #Starbucks. #TopDag #EchtBazen
Aanvulling:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk net een halfjaar oid te laat, maar handig FB-bericht:
[..]
Mensen die dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
STFU
Enlighten mequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:05 schreef RichardHammond het volgende:
Net nog een statusupdate gepost:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij meer dan 20 fb vriendjes hebt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk net een halfjaar oid te laat, maar handig FB-bericht:
[..]
ontkenning is fase 1quote:
Ik heb alleen al driehonderd vrienden van het Sushi forum.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij meer dan 20 fb vriendjes hebt.
+/- 195quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij meer dan 20 fb vriendjes hebt.
Cakes op een stokje?quote:
eet makkelijker wegquote:
Bakfietsmoeders. Of gewoon: yuppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Zith het volgende:
Maar hoe heet deze cukcake bakkende, sushi etende, 'women in control' doelgroep nou?
wijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Zith het volgende:
Maar hoe heet deze cukcake bakkende, sushi etende, 'women in control' doelgroep nou?
Met tig pics.quote:
En een sprei van PIP op bed hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met tig pics.
Waar ze allemaal zo'n hipsterbril zonder glazen ophebben.
Vast, maar dat zie je niet in de starbucks annex sushibarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef Glesse het volgende:
[..]
En een sprei van PIP op bed hebben.
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast, maar dat zie je niet in de starbucks annex sushibar
Reken er maar opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel dan
Mits met Starbuckssmaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel dan
Alleen met van die zilveren balletjes die naar cola smakenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef classpc het volgende:
Dus we gaan cupcakes voor de TS maken?
Mooi, heb ik weer een reden om cupcakes te maken.
Oké, dan maak ik er één voor jou met zilveren balletjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen met van die zilveren balletjes die naar cola smaken
Super!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Oké, dan maak ik er één voor jou met zilveren balletjes.
Muiterij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef classpc het volgende:
Dus we gaan cupcakes voor de TS maken?
Mooi, heb ik weer een reden om cupcakes te maken.
Wil ik niet!quote:
Ja eerst zitteh we lekker van haha domme wijven cuupcakes bakken en soppen en gezellige vriendinnedagje met een cursus hoe pleur ik water bij meel te doen enzo en vetgrappige plaatjens daarbij enzo en dan kom jij hier cuupcakes uitdele met zilveren balletjes ja he hoezo dat nu weer en waarom?quote:
Bakfietsmoedersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Bakfietsmoeders. Of gewoon: yuppen.
Classpc is een bakfietsmoeder..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:44 schreef Glesse het volgende:
[..]
Ja eerst zitteh we lekker van haha domme wijven cuupcakes bakken en soppen en gezellige vriendinnedagje met een cursus hoe pleur ik water bij meel te doen enzo en vetgrappige plaatjens daarbij enzo en dan kom jij hier cuupcakes uitdele met zilveren balletjes ja he hoezo dat nu weer en waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |