Heb zulke types niet zelf in m'n fb, maar enkele chicks wel. Af en toe kom je dan van die karige onzinberichten tegen die ze voor de zekerheid maar ff delen zodat ze niet als buitenstaander gezien worden door de andere meisjesquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
al die vrouwen die met bussenvol naar de cupcakecursus gaan en dan thuis veel van die dingen maken. Om vervolgens te klagen dat ze niet afvallen en dik blijven
"ja, maar het ziet er zo lekker uit"
STFU
Cursus nodig hebben om cake te bakkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
al die vrouwen die met bussenvol naar de cupcakecursus gaan en dan thuis veel van die dingen maken. Om vervolgens te klagen dat ze niet afvallen en dik blijven
STFU
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
STFU
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gottegot ja, breek me de bek niet open over vrouwenrages + facebook
Sushi eten met m'n guuurrrrlfriends! ^_^ !!!
Ben jij zo'n meewaaier?quote:
Nee joh, ik wilde met die smiley juist zeggen dat ik enorm de pest heb aan zulk gedrag, als vrouwen zo praten en zo.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee joh, ik wilde met die smiley juist zeggen dat ik enorm de pest heb aan zulk gedrag, als vrouwen zo praten en zo.
quote:Geen idee of iemand in m'n lijst deze dingen deelt, maar er zijn 3 dingen die ik echt niet hoef te zien:
- dat je naar de sushibar bent gegaan met je vriendinnen;
- dat je bij starbucks zit en oh zo hip op de foto staat met die beker (met het logo naar voren uiteraard);
- dat je cupcakes maakt.
Zie ik dit, dan kun je mooi opdonderen.
quote:Zo met de boys naar Japan Secrets voor lekkere #Sushi, koffie bij #Starbucks. #TopDag #EchtBazen
Aanvulling:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk net een halfjaar oid te laat, maar handig FB-bericht:
[..]
Mensen die dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef wise het volgende:
STFU
Enlighten mequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:05 schreef RichardHammond het volgende:
Net nog een statusupdate gepost:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij meer dan 20 fb vriendjes hebt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk net een halfjaar oid te laat, maar handig FB-bericht:
[..]
ontkenning is fase 1quote:
Ik heb alleen al driehonderd vrienden van het Sushi forum.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij meer dan 20 fb vriendjes hebt.
+/- 195quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij meer dan 20 fb vriendjes hebt.
Cakes op een stokje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |