Het zou niet erg zijn als iemand dat servies op de grond zou gooienquote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik dacht dat pip nu helemaal in was...
[ afbeelding ]
zo verschrikkelijk kitch overigens.
[ afbeelding ]
Ho, ho, ho. Ik maak ze from scratch. Fuckers die cupcakemix gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:03 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Terechte klacht. Cupcakes die je eigenlijk niet eens zelfgemaakt kan noemen omdat ze er slechts koopmans versiering op flikkeren. En dan gaan ze ook nog eens al die cupcakes showen op facebook
Nee, van de Rabobank.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:07 schreef Glesse het volgende:
Ja fokkers dan ga ik nu een geheim verklappen. Er is een hel op aarde.
Die hel heet Pipoos. Daar komen allemaal degelijke moeders, met degelijke moederkapsels [ klik ].
Die moeders kopen daar zakken met meel. Daar betalen ze 5 euro per zak voor, en dan gaan ze naar huis.
En dan gaan ze thuis cupcakes bakken.
Dat is maar goed ook. Ik moet ook geen foto's van degelijke moeders op de huishoudbeurs hier plaatsen.quote:
Is leedvermaak nu ook al niet meer toegestaan of zo dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:30 schreef Glesse het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Ik moet ook geen foto's van degelijke moeders op de huishoudbeurs hier plaatsen.
Niet omdat je geen tieten hebt ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:41 schreef netflanders het volgende:
Jezus. Die cupcakerage. Nu weet ik weer waarom ik een hekel aan vrouwen heb.
B-flat ja ahahahaha xDquote:
Gooit het er maar uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gottegot ja, breek me de bek niet open over vrouwenrages + facebook
Zie editquote:
Iksdee iksdeequote:
Unfriend ze!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gottegot ja, breek me de bek niet open over vrouwenrages + facebook
Sushi eten met m'n guuurrrrlfriends! ^_^ !!!
OMG kijk mij bij de Starbucks, op de foto, logootje naar voren!
Cupcakes! Zo kawaiiii en lekkah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |