Wat deze man zegt!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:40 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer een originele, doch zeer terechte klacht!
Goed topic.
Gebeurt met zowat alles.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wegens gebrek aan inspiratie, en de eeuwige drang tot vernieuwen,en dus het oude aanpassen tot iets nieuws ?
hoho, niet alleen wijven hequote:Op maandag 20 februari 2012 01:24 schreef superoperator het volgende:
mijn klacht:
waarom maakt tegenwoordig ongeveer 70% van de wijven Cupcakes?
mijn eerste gedachte, en die van velen anderen, dat het een soort van lokaas is zodat ze zo wel aan de vent kunnen komen!!
andere suggesties ?
Ik wil er wel een voor je bakken hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wou dat ik een meidje had die voor mij cupcakes bakte
Van die lieve met hartjes en zilveren balletjes.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil er wel een voor je bakken hoor
Dit. Blond serviesquote:Op maandag 20 februari 2012 07:51 schreef Mariposas het volgende:
Zijn dezelfde wijfen die sinds 2008 Blond servies sparen en altijd het thans opgeheven tijdschrift 'Yes' lazen.
dat dus, ik bak regelmatig cupcakes met mijn dochters, die vinden dat leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef Karina het volgende:
Ik ken niemand die, die dingen maakt. Lijkt me wel leuk als je kinderen hebt, samen van die cakejes bakkenMaar als volwassen vrouw van die kinderachtige dingen aan iemand voorschotelen
quote:Op maandag 20 februari 2012 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Het zou bij mij toch zoiets worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn toch wel tof hoor
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Juminelle het volgende:
Alsof cupcakes per definitie van die door 40-jarige huismoeders gemaakte idiote kinderdingen zijn
En die heb jij gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn toch wel tof hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |