eet makkelijker wegquote:
Bakfietsmoeders. Of gewoon: yuppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Zith het volgende:
Maar hoe heet deze cukcake bakkende, sushi etende, 'women in control' doelgroep nou?
wijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Zith het volgende:
Maar hoe heet deze cukcake bakkende, sushi etende, 'women in control' doelgroep nou?
Met tig pics.quote:
En een sprei van PIP op bed hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met tig pics.
Waar ze allemaal zo'n hipsterbril zonder glazen ophebben.
Vast, maar dat zie je niet in de starbucks annex sushibarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef Glesse het volgende:
[..]
En een sprei van PIP op bed hebben.
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast, maar dat zie je niet in de starbucks annex sushibar
Reken er maar opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel dan
Mits met Starbuckssmaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel dan
Alleen met van die zilveren balletjes die naar cola smakenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef classpc het volgende:
Dus we gaan cupcakes voor de TS maken?
Mooi, heb ik weer een reden om cupcakes te maken.
Oké, dan maak ik er één voor jou met zilveren balletjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen met van die zilveren balletjes die naar cola smaken
Super!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Oké, dan maak ik er één voor jou met zilveren balletjes.
Muiterij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef classpc het volgende:
Dus we gaan cupcakes voor de TS maken?
Mooi, heb ik weer een reden om cupcakes te maken.
Wil ik niet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |