eet makkelijker wegquote:
Bakfietsmoeders. Of gewoon: yuppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Zith het volgende:
Maar hoe heet deze cukcake bakkende, sushi etende, 'women in control' doelgroep nou?
wijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Zith het volgende:
Maar hoe heet deze cukcake bakkende, sushi etende, 'women in control' doelgroep nou?
Met tig pics.quote:
En een sprei van PIP op bed hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met tig pics.
Waar ze allemaal zo'n hipsterbril zonder glazen ophebben.
Vast, maar dat zie je niet in de starbucks annex sushibarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef Glesse het volgende:
[..]
En een sprei van PIP op bed hebben.
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast, maar dat zie je niet in de starbucks annex sushibar
Reken er maar opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel dan
Mits met Starbuckssmaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
een sushicupcake van zeewier op een stokje wel dan
Alleen met van die zilveren balletjes die naar cola smakenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef classpc het volgende:
Dus we gaan cupcakes voor de TS maken?
Mooi, heb ik weer een reden om cupcakes te maken.
Oké, dan maak ik er één voor jou met zilveren balletjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen met van die zilveren balletjes die naar cola smaken
Super!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Oké, dan maak ik er één voor jou met zilveren balletjes.
Muiterij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef classpc het volgende:
Dus we gaan cupcakes voor de TS maken?
Mooi, heb ik weer een reden om cupcakes te maken.
Wil ik niet!quote:
Ja eerst zitteh we lekker van haha domme wijven cuupcakes bakken en soppen en gezellige vriendinnedagje met een cursus hoe pleur ik water bij meel te doen enzo en vetgrappige plaatjens daarbij enzo en dan kom jij hier cuupcakes uitdele met zilveren balletjes ja he hoezo dat nu weer en waarom?quote:
Bakfietsmoedersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Bakfietsmoeders. Of gewoon: yuppen.
Classpc is een bakfietsmoeder..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:44 schreef Glesse het volgende:
[..]
Ja eerst zitteh we lekker van haha domme wijven cuupcakes bakken en soppen en gezellige vriendinnedagje met een cursus hoe pleur ik water bij meel te doen enzo en vetgrappige plaatjens daarbij enzo en dan kom jij hier cuupcakes uitdele met zilveren balletjes ja he hoezo dat nu weer en waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |